Vandaag de Giuliani loafers binnen gekregen. Ik was erg positief verrast moet ik zeggen. Super leuke verpakking (een houten schoenendoos met aparte uitsparing voor de riem). Bracht wel een glimlach op mijn gezicht. De schoen is zeker niet handgemaakt, maar doet qua look and feel niet onder voor een paar Magnanni's die ik in de kast heb staan. Het suede heeft een mooie 'vleug' (sorry het jargon beheers ik niet zo), er zit een goed voetbed in en de pasvorm is ook wat het moet zijn. De lip (is vast en zeker ook een mooiere omschrijving voor) is verstevigd - onder het leer is een elastiek verwerkt waardoor de lip niet bolt). De schoen is slank en de leren zool is 'mooi dun' (uiteraard persoonlijk). De riem is valt mij zeker niet tegen. Eenvoudig korter kunnen maken en de stiksels zijn qua kleur gelijk aan de stiksels van de schoen.
Kortom, een prima schoen! Het is idd geen gevestigde naam, maar ik heb de gok genomen en die is als eerste indruk goed uitgevallen. Okay, ik kan niet pronken met een paar Santoni's, maar uniek ben ik (nog) wel. Zeker een merk wat ik de gaten ga houden.
Ik lees graag wat jullie van mijn nieuwe aanwinst vinden!