Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1644663 keer gelezen)

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #1365 Gepost op: 12 september 2010 - 21:02:20
Ik vind ze ook bijzonder lelijk. Vindt men vaak ook van mijn spullen. Kan er niet echt wakker van liggen.

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1366 Gepost op: 12 september 2010 - 21:37:19
Ik vind ze ook bijzonder lelijk. Vindt men vaak ook van mijn spullen. Kan er niet echt wakker van liggen.

Dat kan ik niet uit je WDDHV-jes halen. Ik kan jouw bijdragen altijd waarderen.

Even on-topic : ik vind ze ook niet zo mooi maar ieder zijn smaak. Voor dit soort schoenen (sneeuw/strand/duinen) heb ik paar timberlands die maar niet stuk willen.
if i stop lying i just disappoint you

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1367 Gepost op: 13 september 2010 - 08:23:43
Allerliefste Erik, laat het van je afglijden. Deze boots zullen best warm en praktisch en waterafstotend zijn, en dat is goed voor de winter, maar niet noodzakelijkerwijs voor het netvlies. C'est tout.

Schattebout van een Erik, trek het je niet aan, maar realiseer wel dat we hier niet op het outdoor- of Gamma/ Karweiforum zijn. Verfijning wint het hier veelal van praktisch genot (zo ook met dat enorm rare draaimolentje voor je dassen - WTF?!).

Hoppa, incasseren en voorwaarts!

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1368 Gepost op: 13 september 2010 - 08:58:59
Daarbij aangetekend dat diegenen die het hardst op zogenaamde verfijning hameren meestal het grootste gebrek daaraan hebben. Verfijning gaat een stukje verder dan de kleding die je aanhebt.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1369 Gepost op: 13 september 2010 - 09:05:37
Daarbij aangetekend dat diegenen die het hardst op zogenaamde verfijning hameren meestal het grootste gebrek daaraan hebben. Verfijning gaat een stukje verder dan de kleding die je aanhebt.

Ik bewonder jouw zelfkennis, floriss.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1370 Gepost op: 13 september 2010 - 09:21:58
Ik bewonder jouw zelfkennis, floriss.

Thanks for proving my point.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1371 Gepost op: 13 september 2010 - 09:30:50
Thanks for proving my point.

Dat mag je dan even uitleggen (jouw ge-delete post was overigens beter, floriss -- cheeky cheeky).

Mods, het broeit weer een beetje op het forum. Wellicht een draadje maken getiteld: 'Onderhuidse frustraties en andere dingen die uitgesproken moeten worden, maar door een gebrek aan het juiste topic onuitgesproken blijven'?

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1372 Gepost op: 13 september 2010 - 09:33:10
Dat mag je dan even uitleggen (jouw ge-delete post was overigens beter, floriss -- cheeky cheeky).

Neuh, is nergens voor nodig. Doe je rustig aan met de F5-knop?

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1373 Gepost op: 13 september 2010 - 09:46:37
Beetje flauw Floriss om ineens je post te veranderen (toch niet naaar aanleiding van een elders geplaatste kanttekening mijnerzijds??)
Geeft mijns inziens wel aan hoe je in het leven staat en je hier op het forum aan het draaikonten bent
Be yourself no matter what they say

Erik van Voorst

• Gebruiker
  • First of all you dress like shit...(Julian)
    • Bekijk profiel
Reactie #1374 Gepost op: 13 september 2010 - 09:49:13
Okay toegegeven ik sloot gisteren een beetje boos af...
Over smaak moet men twisten...en de slingers heb ik maar weer opgehangen.... :mrgreen:
Iedere dag is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen !!

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1375 Gepost op: 13 september 2010 - 09:54:06
Beetje flauw Floriss om ineens je post te veranderen (toch niet naaar aanleiding van een elders geplaatste kanttekening mijnerzijds??)
Geeft mijns inziens wel aan hoe je in het leven staat en je hier op het forum aan het draaikonten bent

Spuit 11.

Ik had gelijk een reactie neergezet (met de woorden "I pity yours") zo'n twee minuten na de reactie van Swann, die ik vervolgens na 10 seconden verwijderd omdat ik eigenlijk niet meer wilde reageren. Later toch gedaan (waarvan je het resultaat nog ziet staan), was misschien niet handig om toch te willen reageren. De mods kunnen dat bevestigen.
Dat had dus geen klap met jouw kanttekeningen te maken.

Maareh, je hebt aangegeven in je vorige post dat dat het laatste was wat jij erover kwijt wilde, hou je daaraan zou ik zeggen. En doe niet zo pretentieus man, over 'hoe ik in het leven sta', WTF?  [-X

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1376 Gepost op: 13 september 2010 - 09:54:49
Goed zo, Erik.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1377 Gepost op: 13 september 2010 - 10:54:39

Ik zag op SF.net deze Ermenegildo Zegna Boots tegenkomen. Nooit geweten dat Zegna ook schoenen maakten. Zien er niet onaardig uit. Hoe is de kwaliteit, en worden ze verkocht in NL?

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1378 Gepost op: 13 september 2010 - 11:01:07
Mods, het broeit weer een beetje op het forum. Wellicht een draadje maken getiteld: 'Onderhuidse frustraties en andere dingen die uitgesproken moeten worden, maar door een gebrek aan het juiste topic onuitgesproken blijven'?

Klik. (De volledige voorgestelde titel past niet.)

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1379 Gepost op: 13 september 2010 - 14:51:05

"foto's"

Ik zag op SF.net deze Ermenegildo Zegna Boots tegenkomen. Nooit geweten dat Zegna ook schoenen maakten. Zien er niet onaardig uit. Hoe is de kwaliteit, en worden ze verkocht in NL?

Mooie boots.
Die Italianen kunnen wel een potje verven.
Het is maar hoe je het bekijkt..