Dat deze boots uit een lagelonenland zouden komen is een aanname. En dat wil ik normaal gesproken vermijden.
Maar ik kan me ook niets anders voorstellen dan dat deze massa-mode-producten daar gemaakt worden.
Massa mode producten...lage lonen landen....2 aannamen in EEN mail.....die zegt dat je aannamen vermijdt

:
Die Redwing Boots zie je hier in Nederland echt zo vaak niet gedragen worden, al was het alleen maar vanwege de pittige prijs....
Ik vind het overigens wel grappig dat deze niet echt als Boots gekwalificeerd worden en dat er met het grootste gemak serieus wordt gediscusseerd over beschermende sokjes om de Santoni boots...dat schiet toch zijn doel compleet voorbij. ](*,)
Er wordt gewoon een beetje met de nek gekeken naar een wat minder dure schoen of boot en dat vind ik een kwalijke zaak en kan nooit de bedoeling zijn.
En ja nog steeds heeft NIEMAND gereageerd op een van mijn eerdere mails waarom bv. La Martina ineens de mindere schoen moet zijn.....een beetje elkaar napraten en onderbouwen ...nope....
Ik haak gewoon af want dit is duidelijk voor mij geen leuke plek meer om rond te hangen...