Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1644664 keer gelezen)

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #1350 Gepost op: 12 september 2010 - 17:16:43
Ik herinner mij een paar Berlutti's uit een avatar die het wat betreft 'stijlvol' van deze boots zouden verliezen, maar dat is slechts mijn niet terzake doende onbescheiden mening.

Nou, nou, dat is nogal een statement.
Om een paar Berluti's, van de vorige eeuw, te vergelijken met deze (door kinderarbeid in elkaar geplakte) slecht weer boots.
Het is maar hoe je het bekijkt..

Swann

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1351 Gepost op: 12 september 2010 - 17:19:04
Erik, tot mijn schrik staat er nu ook een tweede foto van eenzelfde orthopedische schoen. Dat lijkt me niet de bedoeling. Staat bij dit tweede plaatje nog de button 'verwijderen'? Zou ik op drukken als ik jou was.

Mijn dank is groot.

Erik van Voorst

• Gebruiker
  • First of all you dress like shit...(Julian)
    • Bekijk profiel
Reactie #1352 Gepost op: 12 september 2010 - 17:47:18
Gek He ik vind ze per post steeds mooier worden.......misschien spuit ik ze wel paars...als je belooft je in te houden :twisted:
Iedere dag is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen !!

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #1353 Gepost op: 12 september 2010 - 17:56:00
Ik herinner mij een paar Berlutti's uit een avatar die het wat betreft 'stijlvol' van deze boots zouden verliezen, maar dat is slechts mijn niet terzake doende onbescheiden mening.
Dit is wel een heel vreemde zijstraat door een paar stijlvolle Berluti Oxfords te vergelijken met deze ehh. boots. [-(
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Charlie

• Gast
Reactie #1354 Gepost op: 12 september 2010 - 18:22:20
Zijstraatjes zijn altijd vreemd, Leone! :mrgreen:

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1355 Gepost op: 12 september 2010 - 18:26:36
Niet in elke stad is dat zo hoor!  :twisted:

;)

Maar ik vind de Berluti Cycliste (ik meen dat het daarover gaat), afgezien van of het je smaak is toch in ieder geval eleganter dan Redwing laarzen.
Hoewel ik denk dat zij hun dienst in bar weer wel zullen bewijzen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1356 Gepost op: 12 september 2010 - 18:29:28
Maar ik vind de Berluti Cycliste (ik meen dat het daarover gaat),

Yep!

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1357 Gepost op: 12 september 2010 - 18:38:49
Je vergeet een stukje mee te citeren, MF...

;)

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #1358 Gepost op: 12 september 2010 - 18:42:10
Yep!
Ik kan me niet voorstellen dat er verder iemand is die deze RedWing boot mooier vindt dan de Berluti cycliste en dan hebben we het helemaal nog niet gehad over het vergelijk tussen een lage loon landen geproduceerde boot en een fraaie Italiaans/Franse Oxford. :-#
Het punt[ik neem aan dat je hier een punt wilde maken] is mij niet duidelijk waarom dit vergelijk überhaupt door je gemaakt werd. :-k
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #1359 Gepost op: 12 september 2010 - 18:58:34
Iets van 'beauty is in the eye of the beholder'? Vervang beauty door stijlvol, you get the point.

Ik vind zowel bovenstaande boots als de Cycliste niet mijn smaak.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1360 Gepost op: 12 september 2010 - 19:08:36

Ik kan me niet voorstellen dat er verder iemand is die deze RedWing boot mooier vindt dan de Berluti cycliste en dan hebben we het helemaal nog niet gehad over het vergelijk tussen een lage loon landen geproduceerde boot en een fraaie Italiaans/Franse Oxford. :-#
Het punt[ik neem aan dat je hier een punt wilde maken] is mij niet duidelijk waarom dit vergelijk überhaupt door je gemaakt werd. :-k

Tsja, ik zou zelfs met slecht weer niet in deze boots gezien willen worden. :-k

Wat floriss zegt. Ik vind die Berluti Cycliste gewoon minder mooi dan die Santoni-boots, die ik dan al niet mooi vind. het punt dat ik wilde maken is dat je zelf een vrij heftige afkeer hebt van een paar boots die op zich gemaakt lijken te zijn voor waar men boots doorgaans voor gebruikt, en dat een ander op zijn beurt een afkeer kan hebben van een paar oxfords, die de plank tien keer harder misslaan dan deze boots. Nogmaals, mijn mening.

Waarop baseer je trouwens de stelling dat deze boots in een lage-lonenland gemaakt worden? Jij ook Pier? Heb ik iets gemist?

Erik van Voorst

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1361 Gepost op: 12 september 2010 - 19:29:54
Dit is wel een heel vreemde zijstraat door een paar stijlvolle Berluti Oxfords te vergelijken met deze ehh. boots. [-(

Grappig dat je moet nadenken of dit wel "boots" zijn..........ik zou je eerst maar eens inlezen dan....

Blijft erg vreemd dat een andere smaak niet getolereerd wordt en dat er een plasje over gedaan moet worden...kom op zeg een beetje toleranter anders zou het hele forum EEN PAAR schoenen mooi vinden...pretty boring if you ask me... :-({|=

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1362 Gepost op: 12 september 2010 - 20:21:42
....
...
Grappig dat je moet nadenken of dit wel "boots" zijn..........ik zou je eerst maar eens inlezen dan....

Blijft erg vreemd dat een andere smaak niet getolereerd wordt en dat er een plasje over gedaan moet worden...kom op zeg een beetje toleranter anders zou het hele forum EEN PAAR schoenen mooi vinden...pretty boring if you ask me... :-({|=
Waarop baseer je trouwens de stelling dat deze boots in een lage-lonenland gemaakt worden? Jij ook Pier? Heb ik iets gemist?

Ik vind ook dat soms te hard gereageerd wordt op de "oogappeltjes" van sommigen.
Maar als diegene er nog een tweede foto overheen gooit dan moet hij verder ook niet meer gaan piepen.
Het argument dat het hele forum maar 1 paar schoenen mooi mag vinden en het daarom pretty boring wordt, vind ik nergens op slaan. Het is juist wel spannend dat producten afgekraakt kunnen worden. En het is een kunst daar weer als een gentleman op te reageren.

Dat deze boots uit een lagelonenland zouden komen is een aanname. En dat wil ik normaal gesproken vermijden.
Maar ik kan me ook niets anders voorstellen dan dat deze massa-mode-producten daar gemaakt worden.

Erik van Voorst

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1363 Gepost op: 12 september 2010 - 20:51:41
Dat deze boots uit een lagelonenland zouden komen is een aanname. En dat wil ik normaal gesproken vermijden.
Maar ik kan me ook niets anders voorstellen dan dat deze massa-mode-producten daar gemaakt worden.

Massa mode producten...lage lonen landen....2 aannamen in EEN mail.....die zegt dat je aannamen vermijdt  :?:

Die Redwing Boots zie je hier in Nederland echt zo vaak niet gedragen worden, al was het alleen maar vanwege de pittige prijs....

Ik vind het overigens wel grappig dat deze niet echt als Boots gekwalificeerd worden en dat er met het grootste gemak serieus wordt gediscusseerd over beschermende sokjes om de Santoni boots...dat schiet toch zijn doel compleet voorbij. ](*,)

Er wordt gewoon een beetje met de nek gekeken naar een wat minder dure schoen of boot en dat vind ik een kwalijke zaak en kan nooit de bedoeling zijn.
En ja nog steeds heeft NIEMAND gereageerd op een van mijn eerdere mails waarom bv. La Martina ineens de mindere schoen moet zijn.....een beetje elkaar napraten en onderbouwen ...nope....

Ik haak gewoon af want dit is duidelijk voor mij geen leuke plek meer om rond te hangen... :wink:

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1364 Gepost op: 12 september 2010 - 21:00:10
Massa mode producten...lage lonen landen....2 aannamen in EEN mail.....die zegt dat je aannamen vermijdt  :?:
....
...
..

Ik haak gewoon af want dit is duidelijk voor mij geen leuke plek meer om rond te hangen... :wink:

Met mijn opmerking wilde ik me verontschuldigen voor mijn aannames.
En daar voegde ik aan toe dat ik ze normaal gesproken probeer te vermijden.

Jammer dat je afhaakt.
Mocht je hier niets over schoenen kunnen leren, dan toch zeker over hoe je kunt reageren na kritiek.

Edit: ruim je zelf de slingers op?