Auteur Topic: Jacob Cohen  (434960 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Jacob Cohen Jeans
Reactie #540 Gepost op: 06 januari 2009 - 14:32:06
 :-D

Hoe komt het dat jij het forum pas recent hebt ontdekt?  :-)

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #541 Gepost op: 06 januari 2009 - 14:36:26
Tja ....

Je moet er blijkbaar tegenaan lopen. Voel me hier nu wel thuis ...

Gegroet!
Blijf jezelf zonder dezelfde te blijven

Ratel

• Bekijk profiel
Reactie #542 Gepost op: 15 januari 2009 - 20:37:28
Die met het rode label is dat een "special" of een "limited"; (Heb hem gezien aan 299 euro namelijk.)

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #543 Gepost op: 15 januari 2009 - 21:27:23
Je hebt wel JC's die een Limited edition zijn met rood label. Je kan ze o.a herkennen aan het feit dat bij de LE's het logo metaal/silver ingelegd is, de normale (ook degenen die 250+ kosten en geen LE zijn) hebben gewoon een gestikt logo.

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #544 Gepost op: 16 januari 2009 - 11:54:19
Je hebt wel JC's die een Limited edition zijn met rood label. Je kan ze o.a herkennen aan het feit dat bij de LE's het logo metaal/silver ingelegd is, de normale (ook degenen die 250+ kosten en geen LE zijn) hebben gewoon een gestikt logo.
Klopt! LE herken je aan de metalen/zilver inleg (en een 'persoonlijk nummer'; alleen in de broek te zien). Er is idd een LE met een rode tag (zag ik in Sluis, nog afgeprijsd ook), maar er bestaan ook LE's met andere kleuren tags.

Gegroet!

Ratel

• Bekijk profiel
Reactie #545 Gepost op: 16 januari 2009 - 15:19:09
Dank u voor de antwoorden!
Mag ik ook nog vragen wat de gemiddelde prijzen zijn voor een "gewone" JC met rood label?
Ik vrees nl. dat de verkoper aan een broek van 200 euro een prijskaartje hangt van 290 euro om er dan royaal 30 % voor sales af te doen... Zo fopt men Frederik.

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #546 Gepost op: 16 januari 2009 - 15:30:18
De kleur van het label zegt 0,0 :) Het is niet zo dat ze bijvoorbeeld twee labels, laten we zeggen White en Red label voeren, ze gebruiken willekeurig alle kleuren van de regenboog. Prijzen zijn ongeveer 200 euro voor de normale uitvoeringen, deze zijn vaak redelijk effen van kleur. Dan heb je ook modellen van ongeveer 230 - 280, deze hebben vaak wel een (ver)wassing of ik denk een mooiere stof. Daarna krijg je de LE's, deze zijn ongeveer 330. Mocht er iets niet kloppen, dan zullen anderen dat wel verbeteren :) Bij Oger zijn ze standaard duurder geloof ik (, hier gelezen).

Sander

Laatst bewerkt op: 16 januari 2009 - 15:32:02 door InMotion

Tungsten Duvall

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #547 Gepost op: 16 januari 2009 - 15:38:54
Sander, in hoofdlijnen klopt het wel. Prijzen verschillen idd, maar zeker niet meer dan 50 euro, is mijn ervaring. Naast jeans heeft JC ook andere kleuren 5-pocket broeken, maar ook in meer klassieke stoffen en patronen, bijvoorbeeld:
http://www.blog.immanuel1970.nl/wp-content/uploads/2008/08/101008-039.jpg

Gegroet!

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #548 Gepost op: 16 januari 2009 - 15:43:08
Uiteraard vergeten te vermelden, JC verkoopt natuurlijk ook wollen en katoenen (niet-jeans) broeken. Het prijsverschil van 50 tussen de wat 'apartere' uitvoeringen baseer ik onder andere op de site van Orlandini Firenze (en wat ik hier gelezen heb, en zelf heb gezien).

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #549 Gepost op: 16 januari 2009 - 16:32:40
Ah, ik was me niet bewust van het feit dat ik zelf een limited edition van JC in bezit heb. Aangezien ik nooit meer dan 200 euro voor een JC heb afgerekend is dat dus ook zo geweest voor de JC LE (bij Al Bazar). Gewoon nieuwe collectie overigens.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #550 Gepost op: 31 januari 2009 - 16:44:23
Ook maar even wat detailshots van de labels gemaakt, ze lijken er steeds meer in aan te brengen. Het stiksel aan de knoopzijde van de gulp heb ik nog niet eerder gezien. Heeft nog nut ook, want als iemand mij ernaar vraagt weet ik nou nooit of ik de 610 of 620 aan heb.  :mrgreen:

Wat ik zelf altijd erg mooie details vind zijn de twee verschillende stiksels en de gestreepte stof van de zakken. Wel privé-genoegens overigens, want behalve je vriendin en je maîtresse zal een ander ze niet snel zien.

Ik weet nog niet of ik deze laat verbouwen, hij is wat lang en wijd aan de voet namelijk. Met een nette schoen eronder vind ik dat wijde niet mooi, maar met een sneaker staat dat wijde en iets langere dan wel weer beter imo.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #551 Gepost op: 31 januari 2009 - 17:28:31
Dat label van ''tailored jeans for connaisseurs'' is wel geinig :D
Tribula

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #552 Gepost op: 31 januari 2009 - 17:41:50
Mooie foto's, Mickey. Weinig slijtornamenten?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #553 Gepost op: 31 januari 2009 - 18:00:25
Mooie foto's, Mickey. Weinig slijtornamenten?

Nee lekker neutraal gelukkig.  :-) Alleen op de bovenbenen iets lichter zoals je dat veel ziet.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #554 Gepost op: 31 januari 2009 - 18:19:46
Ziet er goed uit Mikey ik zelf neem altijd de 610 die zit bij mij wat beter.Handige zakdoek ook in de achterzak zie ik.