Nudie kon je niet bekoren Carwo meen ik me te herinneren? Maar ik kan me ook vergissen. Ik vind namelijk de average joe een heel fijn model met redelijk slanke pijpen en toch wat ruimte op de bovenbenen.
Nooit tegengekomen/geprobeerd, maar:
Daarnaast worden de achterzakken bij de broeken van Nudie vaak vrij laag geplaatst en ik kan mij voorstellen dat Carwo dit een nadeel vindt. (Voor mij moet een broek niet hipper worden dan dat.)
Zo'n groot nadeel dat Nudie bij dezen afvalt.
Kiton heeft mooie slanke jeans met leuke details erop.
Prijs rond de 375. Met 30 % bij Frans nu rond de 260. Ligt dan rond de prijs van JC.
Misschien de moeite waard om een x te proberen
Ik vind een spijkerbroek tussen de 50 en 100 euro waard (I know, I know). Alles hoger gaat van het pakken-jasjes-shirts-schoenen-budget af: zonde dus.
Was Nieuwenhuis niet bezig met MTM-jeans?
Hofstad en co komen binnenkort deze kant op; ik zet m'n verhoorlamp klaar.
Als die kunstmatige slijtageplekjes nou het meest exotische zijn van de broek C. ...
, veel rustiger gaat het niet worden vrees ik. Als ie verder naar je zin was, dan gewoon kopen.
Wat Rogier zegt: leek wel een geborduurd Amsterdams paaltje op de gulp. En als ik exotisch wil, koop ik een hawaïhemd of panamahoed.
Carwo moet gewoon naar Borrelli jeans gaan kijken, die hebben geen slijtplekken in het kruis. In de sale zijn die broeken relatief goedkoop, dus in Januari op tijd gaan kijken.
Vind ik de verkoopadressen op de site van Borrelli?