Zelf koop ik altijd mij JC jeans gedurende de sale, is vrijwel altijd 50% hier in Maastricht, De afgelopen 2 jaar* had ik altijd ruime keuze in mijn maat!*Daarvoor had is SF uiteraard nog niet ontdekt!
www.orlandinifirenze.it/?action=shopping&sezS=marca&idmarca=8
Als ik JC vergelijk met Incotex hoe vallen ze dan? Bij incotex heb ik 48, iemand een suggestie voor mijn JC maat? (anders bestel ik er gewoon een paar en stuur ik er weer een paar terug )
Is er een reden dat ik hier niemand hoor over deze modellen?
Heb gistermiddag bij Freek Nietsch in Enschede een mooie JC620 zien liggen. E 289,-! Leken wel Oger prijzen, en was niet eens een limited edition. Was een donkerblauwe jeans met een lichte fade op de voorzijde.Iemand enig idee waar een JC688 te krijgen is?
Eigenlijk belachelijk hoe die bedragen uiteenlopen voor zogenaamd een bijzondere wassing. Mijn laatste JC is een limited waar er naar verluidt maar 100 van gemaakt zijn. (kostte 335,- E., de eigenaar van de winkel als kennis hebben, tilt je dan wel over de drempel. Lees: de drempel wordt gewoon verlaagd. Mr. Green )
Citaat van: Mr.Barry op 20 juli 2008 - 20:00:57Wat moet je in godsnaam met die dingen?Betreffende de zakdoeken die je, als het goed is, bij je JC krijgt.
Wat moet je in godsnaam met die dingen?