Citaat van: "Bogart"Nou, dan moet hij voor zijn volgende JC de confrontatie met de "Belg".
Nou, dan moet hij voor zijn volgende JC de confrontatie met de "Belg".
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Bogart"Nou, dan moet hij voor zijn volgende JC de confrontatie met de "Belg". Ik vond die vent best aardig gewoon lekker arrogant doen en hem niet aankijken JC in je maat pakken en passen en kopen natuurlijk ik hoef niet in elke winkel als prins albert te worden behandeld hoor....
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Bogart"Nou, dan moet hij voor zijn volgende JC de confrontatie met de "Belg". Ik vond die vent best aardig gewoon lekker arrogant doen en hem niet aankijken JC in je maat pakken en passen en kopen natuurlijk Citaatik hoef niet in elke winkel als prins albert te worden behandeld hoor....
ik hoef niet in elke winkel als prins albert te worden behandeld hoor....
Citaat van: "Aero"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Bogart"Nou, dan moet hij voor zijn volgende JC de confrontatie met de "Belg". Ik vond die vent best aardig gewoon lekker arrogant doen en hem niet aankijken JC in je maat pakken en passen en kopen natuurlijk Citaatik hoef niet in elke winkel als prins albert te worden behandeld hoor.... Koning Albert - hij besteeg de troon reeds meer dan 10 jaar geleden
Reinier is toch ook al dood..?
Weet iemand in welke winkels in A'dam JC allemaal verkocht wordt? Dank.
Citaat van: "realvandelft"Weet iemand in welke winkels in A'dam JC allemaal verkocht wordt? Dank.Oger en Pauw. Dat was het wel, dacht ik...
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "realvandelft"Weet iemand in welke winkels in A'dam JC allemaal verkocht wordt? Dank.Oger en Pauw. Dat was het wel, dacht ik...Veel meer winkels denk ik, hier in maastricht al op 4 plaatsen te verkrijgen binnen een paar honderd meter
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "realvandelft"Weet iemand in welke winkels in A'dam JC allemaal verkocht wordt? Dank.Oger en Pauw. Dat was het wel, dacht ik...Veel meer winkels denk ik, hier in maastricht al op 4 plaatsen te verkrijgen binnen een paar honderd meterIk dacht alleen vOvW en Montipyton....ehh... Montulet
Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "realvandelft"Weet iemand in welke winkels in A'dam JC allemaal verkocht wordt? Dank.Oger en Pauw. Dat was het wel, dacht ik...Veel meer winkels denk ik, hier in maastricht al op 4 plaatsen te verkrijgen binnen een paar honderd meterIk dacht alleen vOvW en Montipyton....ehh... Montulet daar heb je er al 3, stylesuit gaat het ook voeren, zit je aan 4
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "realvandelft"Weet iemand in welke winkels in A'dam JC allemaal verkocht wordt? Dank.Oger en Pauw. Dat was het wel, dacht ik...Veel meer winkels denk ik, hier in maastricht al op 4 plaatsen te verkrijgen binnen een paar honderd meterIk dacht alleen vOvW en Montipyton....ehh... Montulet daar heb je er al 3, stylesuit gaat het ook voeren, zit je aan 4Maar Montipyton bestaat niet! Dus toch maar drie!! Of tel je vOvW al dubbel!?