Hij is de eigenaar?Maar ik vind het wel jammer hoor, allemaal eenheidsworst: Caruso, Santoni, Jacob Cohen, AdP, Incotex, overal ligt hetzelfde. Ik snap het wel er moet geld worden verdiend en dit verkoopt maar het is zo fantasieloos.
Wat is het probleem? De producten worden er toch niet minder van?Ben je dan niet meer speciaal genoeg omdat het 'klootjesvolk' het nu op elke hoek van de straat kan kopen? Vind het alleen maar positief dat dit soort producten meer verkocht worden, betekent dat meer mensen met smaak gaan rondlopen.
Jawel dus...
Citaat van: "Camiceria"Jawel dus...Tot nu toe weinig verschil gemerkt met JC. Denk niet dat je alle merken over een kam mag scheren.
Moet wel zeggen dat ik JC een beetje een slettenmerk vindt worden... Ligt in aardig wat winkels inmiddels.
Citaat van: "Vortex"Wat is het probleem? De producten worden er toch niet minder van?Ben je dan niet meer speciaal genoeg omdat het 'klootjesvolk' het nu op elke hoek van de straat kan kopen? Vind het alleen maar positief dat dit soort producten meer verkocht worden, betekent dat meer mensen met smaak gaan rondlopen.Ik zie eerlijk gezegd liever een beetje variatie dan iedereen 'smaakvol' in de Santoni, JC, Borrelli... Vind 't allemaal maar een beetje risicoloos, fantasieloos.
Laten we vooral hopen dat half Nederland op Santoni's en in een JC gaat lopen. Zou het straatbeeld absoluut ten goede komen.
Citaat van: "Pietro"Laten we vooral hopen dat half Nederland op Santoni's en in een JC gaat lopen. Zou het straatbeeld absoluut ten goede komen.Toch gaat het grotendeels niet eens om wát je draagt maar om hóe je het draagt, daar schort het aan bij de meeste nederlanders.
Inderdaad, de kans is groot als heel nederland in Borreli, JC en Santoni gaat lopen, dat het nog steeds gecombineerd wordt met witte sokken en een wit t-shirt.Iets wat wij hier natuurlijk nooit zouden doen