de normale editions dus..
Ehm bij Oger hebben ze normale editions ook, maar die zijn nogsteeds 275 daar net als incotex daar 275 kost ipv 200 in andere winkels... en ik heb het dan over de standaard broeken.
275, serieus? Ik heb daar vorig jaar alleen een Valentini gehaald en die was 'gewoon' 198. Ik was van plan misschien nog een Incotexje bij Osjee te halen, maar als de prijzen zo zijn....
Pauw heeft trouwens geen 620, alleen maar 610. 
Vorig jaar had ik ook een witte linnen valentini gehaald die was 248, maar volgens mij klopt dat wel met andere winkels. Ik heb een tijdje terug in Den Haag precies dezelfde incotex gezien als ik toen aanhad en die was daar 75 euro duurder...
Van JC lag in Rdam echt precies dezelfde 620 met geel paarden haar, die was daar 275 en ik had hem voor 200 gekocht... Al deze prijzen zijn gewoon van vorig seizoen, kan me ook niet indenken dat het nu anders is.... het is gewoon een dure zaak..., maar toch koop ik er nog zat
EDIT: Ik moet erbij zeggen dat deze momenten beide in de sale waren, daardoor waren de broeken van 275 naar 200 afgeprijst, daarom viel het mij toen op, misschien zijn deze prijzen in de sale wel veranderd, maar dat weet ik niet zeker en het lijkt me vrij sterk.
Maar even OT:
In Leiden bij Dennis hebben ze ook heel veel JC liggen, mss is het een goed idee om daar te gaan kijken...?