Bins Casual Store aan het Molenplein in Wassenaar heeft ook een aantal JC modellen, waaronder het '620' model, ze zien er inderdaad heel erg mooi uit.Nadeel is toch wel de erg smalle pijp wat onder mijn schoenmaatje 46 niet erg flateus staat. Zelfs de '620' met de iets uitlopende pijp is nog erg smal.
Citaat van: "well_dressed"Bins Casual Store aan het Molenplein in Wassenaar heeft ook een aantal JC modellen, waaronder het '620' model, ze zien er inderdaad heel erg mooi uit.Nadeel is toch wel de erg smalle pijp wat onder mijn schoenmaatje 46 niet erg flateus staat. Zelfs de '620' met de iets uitlopende pijp is nog erg smal.Bij mij komt die 620 gewoon op bijna 22 cm.... moet hem dus nog laten versmallen!!
weet iemand stomtoevallig of JC ook ergens in Haarlem te krijgen is? Ga vrijdag even een dagje Haarlem doen dus wellicht leuk even te kijken.
ben vorige week ook maar eens naar jacob cohen jeans gaan kijken bij HH in eindhoven. de verhalen klopte inderdaad. zag er erg goed uit. kan hem morgen ophalen.
Citaat van: "Tinus"ben vorige week ook maar eens naar jacob cohen jeans gaan kijken bij HH in eindhoven. de verhalen klopte inderdaad. zag er erg goed uit. kan hem morgen ophalen.Waar staat HH voor?
Bij Tom Broekman zijn de JC broeken volgens deze thread net onder de 200 euro. Zijn er meer zaken waar deze broeken ongeveer rond dezelfde prijs liggen?
Citaat van: "foto010101"Bij Tom Broekman zijn de JC broeken volgens deze thread net onder de 200 euro. Zijn er meer zaken waar deze broeken ongeveer rond dezelfde prijs liggen?Pauw, Kool. Oger zit er net boven.
Geen idee, nooit geweest. Misschien Migliore even PMen.