Auteur Topic: Jacob Cohen  (406448 keer gelezen)

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #60 Gepost op: 22 januari 2007 – 10:09:06
Ja maar die zin had ik gelezen  :wink:

Ik vroeg me alleen af, wat kan ik met die steentjes nu?  :D

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #61 Gepost op: 22 januari 2007 – 16:07:16
Ik heb er ook een, de j620. En die steentjes kan je volgens mij gewoon weggooien ;)

Ik heb trouwens op m'n 620 in tegenstelling tot Ruby wel een groffe knoop dus niet glad. Dit is echt m'n beste broek tot nu toe en b.v. Diesel broeken enzo vind ik toch echt een slechtere prijs/kwaliteits verhouding hebben als ik ze zo vergelijk....

Wel grappig trouwens de 620 kost in Leiden 199 euro. In de TS staat 220 euro is dat de Oger prijs ofzo ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Aero

  • Gebruiker
  • Berichten: 961
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #62 Gepost op: 22 januari 2007 – 18:36:20
Citaat van: "Timothy"
Ik heb er ook een, de j620. En die steentjes kan je volgens mij gewoon weggooien ;)

Ik heb trouwens op m'n 620 in tegenstelling tot Ruby wel een groffe knoop dus niet glad. Dit is echt m'n beste broek tot nu toe en b.v. Diesel broeken enzo vind ik toch echt een slechtere prijs/kwaliteits verhouding hebben als ik ze zo vergelijk....

Wel grappig trouwens de 620 kost in Leiden 199 euro. In de TS staat 220 euro is dat de Oger prijs ofzo ?


sommige zijn iets duurder door de stof/wassing, maar volgens mij zijn de meeste 199

Immanuel

  • Gast
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #63 Gepost op: 24 januari 2007 – 08:59:09
Citaat van: "Napoleon"
ik ga ook maar eens kijken...met mn 36 lengte zal ik toch kans hebben, heeft van overheen van wissen ook dat model 610 migliore?


vanaf maat 34 heeft een jc jeans lengte 36 vlgs mij.

Napoleon

  • Gast
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #64 Gepost op: 24 januari 2007 – 11:30:42
Citaat van: "Immanuel"
Citaat van: "Napoleon"
ik ga ook maar eens kijken...met mn 36 lengte zal ik toch kans hebben, heeft van overheen van wissen ook dat model 610 migliore?


vanaf maat 34 heeft een jc jeans lengte 36 vlgs mij.
dank je, hopen dat het 34 klein valt dan anders val ik weer buiten de boot haha

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #65 Gepost op: 24 januari 2007 – 12:43:15
Over het algemeen vallen ze zeker wat kleiner Napo..

Normaal heb ik maat 34, bij Cohen moest ik zeker 2/3 mater groter. En het verschil is ook niet groot tussen de maten dus je kan hem heel precies op je lichaam kopen.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #66 Gepost op: 24 januari 2007 – 13:02:07
Citaat van: "Zasa"
Over het algemeen vallen ze zeker wat kleiner Napo..

Normaal heb ik maat 34, bij Cohen moest ik zeker 2/3 mater groter. En het verschil is ook niet groot tussen de maten dus je kan hem heel precies op je lichaam kopen.


Mwa ik vond het verschil tussen b.v. 30 en 31 vrij groot. 30 kreeg ik met geen mogelijkheid dicht en 31 past perfect (32 ook maar dan staat hij weer iets af op de bovenbenen.. (vind ik niet zo mooi).

Houd er rekening mee dat je jeans vrij strak kan kopen, ze lopen altijd iets uit namelijk.

succes Napi !
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Napoleon

  • Gast
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #67 Gepost op: 24 januari 2007 – 15:45:19
dank je! je loopt ze idd iets uit, mn 7 broek heb ik 33 gekocht en achteraf had ie wel een maatje kleiner gemogen :(

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #68 Gepost op: 24 januari 2007 – 16:44:36
Citaat van: "Napoleon"
dank je! je loopt ze idd iets uit, mn 7 broek heb ik 33 gekocht en achteraf had ie wel een maatje kleiner gemogen :(


Precies, dat had ik laatst ook met een diesel broek... dacht dat ik hem goed gekocht had maar achteraf blijkt dat hij toch iets te wijd is.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #69 Gepost op: 24 januari 2007 – 17:15:53
Normaal heb ik 33 in jeans voor Jacob moest ik 34 nemen.In hoeverre hij nog wijder zal worden weet ik ook niet maar echt veel lijkt me niet.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #70 Gepost op: 24 januari 2007 – 17:40:46
Citaat van: "gusto napolitano"
Normaal heb ik 33 in jeans voor Jacob moest ik 34 nemen.In hoeverre hij nog wijder zal worden weet ik ook niet maar echt veel lijkt me niet.


Als je hem draagt wordt hij iets wijder... als je hem daarna weer wast 'krimpt' de broek weer naar oude toestand... (correct me if i'm wrong)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #71 Gepost op: 24 januari 2007 – 17:42:14
We zullen wel zien Timothy vrijdag zijn de mijne klaar.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Aero

  • Gebruiker
  • Berichten: 961
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #72 Gepost op: 24 januari 2007 – 17:55:39
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "gusto napolitano"
Normaal heb ik 33 in jeans voor Jacob moest ik 34 nemen.In hoeverre hij nog wijder zal worden weet ik ook niet maar echt veel lijkt me niet.


Als je hem draagt wordt hij iets wijder... als je hem daarna weer wast 'krimpt' de broek weer naar oude toestand... (correct me if i'm wrong)


Heb je het wasvoorschrijft niet gelezen? Je moet hem niet wassen namelijk :P Lekker ranzig, maar ik heb hem echt nooit gewassen en heb hem denk ik 5 maanden, gewoon afwisselen, en inspuiten met febrese of wat dan ook, als je geen knoeierd bent helpt het ook, zitten nog geen vage vlekken in :P

Ps. Ik ga hem wel een x wassen hoor, maar eigenlijk nog niet nodig geweest :P Best ranzig idee :P

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #73 Gepost op: 24 januari 2007 – 18:04:46
Oh ik dacht al komt hij soms uit Assen :lol:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Jacob Cohen jeans - Deel I
Reactie #74 Gepost op: 24 januari 2007 – 18:10:42
Aero... Als je het label goed doorneemt staat er inderdaad zo lang mogelijk dragen de eerste keer. Dan, als je m gaat wassen, met de hand op precies 30 graden, en in de nacht laten drogen. Maar zoals ik, op 60 graden na een paar draagbeurten de machine in gooien kan ook geen kwaad.. doe er een jaar mee en hij ziet er nog perfect uit...
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]