Auteur Topic: Kleding voor het skieën  (84128 keer gelezen)

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Kleding voor het skieën
Reactie #120 Gepost op: 03 februari 2026 - 08:40:11
BestSecret

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #121 Gepost op: 03 februari 2026 - 15:02:03
Fijn. Geeft guidance. Net zoals een kookboek zonder plaatjes. Ik hou er van.

staan plaatjes bij toch? of mis ik iets. Vond het wel een grappig stukje
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #122 Gepost op: 03 februari 2026 - 15:03:23
staan plaatjes bij toch? of mis ik iets. Vond het wel een grappig stukje
Bedoelde het positief! De plaatjes vond ik niet zo onderscheidend, maar het verhaal zeker wel.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #123 Gepost op: 03 februari 2026 - 19:46:09
Een apart topic “kleding voor het jagen” lijkt me niet nodig. Toch is het een buitenactiviteit die soms in de kou plaatsvindt. Dus anekdotisch maar hier.

Ik was afgelopen weekend in zuid-Zweden. Sneeuw, min 6, en straffe wind. Gevoelstemperatuur min 18. Écht koud om aan te zitten dus. Tshirt met lange mouwen en col, woolpower shirt, verwarmd vest, fleece, dikke winterjas. Ik voelde me een Michellin-mannetje maar had het niet koud. Op mn handen na, want soms moesten de wanten uit.

Kijk naar woolpower onderkleding in je laagjes. Perfect spul.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #124 Gepost op: 03 februari 2026 - 21:10:55
Een apart topic “kleding voor het jagen” lijkt me niet nodig. Toch is het een buitenactiviteit die soms in de kou plaatsvindt. Dus anekdotisch maar hier.

Ik was afgelopen weekend in zuid-Zweden. Sneeuw, min 6, en straffe wind. Gevoelstemperatuur min 18. Écht koud om aan te zitten dus. Tshirt met lange mouwen en col, woolpower shirt, verwarmd vest, fleece, dikke winterjas. Ik voelde me een Michellin-mannetje maar had het niet koud. Op mn handen na, want soms moesten de wanten uit.

Kijk naar woolpower onderkleding in je laagjes. Perfect spul.
Woolpower is mooi spul, gebruik hun fingerless-handschoenen voor aan mijn bureau, ideaal en lekker warm.
https://woolpowerstore.nl/woolpower-wrist-gaiter-200gr/

De winkel bezoeken is trouwens ook een aanrader.

tango

• Gebruiker
  • 0,047 berichten per dag
    • Bekijk profiel
Reactie #125 Gepost op: 03 februari 2026 - 21:56:47
Bedoelde het positief! De plaatjes vond ik niet zo onderscheidend, maar het verhaal zeker wel.

Ik draag Arc'teryx Sabre op de pistes, fijn gore-tex spul. Maar voor de rest pas ik niet in het tech-bro carver groepje....