Auteur Topic: Raffaele Caruso  (302634 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #270 Gepost op: 13 april 2007 - 23:53:41
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Doucheman"
Kom inderdaad uit Maastricht, maar zit vrij regelmatig in Utrecht, dus Naarden is niet zo'n probleem.

Zou er nog verschil zijn in de kundigheid van de maatopnemers (en zodoende het eindresultaat)?
voldoende blijven praten en exact weten wat je wilt, kom je niet voor verassingen te staan en zijn evt. fouten niet voor jouw rekening

Het probleem zit altijd in de defenitie van "fouten". Men zal stellen dat je dit samen overeengekomen bent.
ja klopt daarom zal ik alleen MTM laten maken bij iemand die ik vertrouw, kans dat er 'fouten' worden gemaakt is zeer groot en anders niet makkelijk op te lossen

da vinci

• Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #271 Gepost op: 06 juni 2007 - 14:47:10
Ik lees wel veel op stijlforum, maar ben zelf niet echt fanatiek in reageren en weet eigenlijk niet of mijn vraag hier op de juiste plaats is.

Vorig jaar een Caruso pak gekocht bij Oger, over het pak zeer tevreden over Oger niet (maar dat terzijde).

Ik ga binnenkort voor een nieuw caruso pak kijken en heb een drietal winkels waar ik eens zou willen kijken: Kool, Immanuel 1970 en Sartoria. Nu kom ik wel wat reacties tegen over Kool en Sartoria maar niet echt veel over Immanuel 1970.

Ik ben iemand die zelf weinig verstand heeft van kleding, maar wel weet wat ik mooi vind. Wat zijn jullie ervaringen met bovengenoemde winkels en het gaat mij met name om de service en vakmanschap. Ik verwacht niet dat er verschil in de kwaliteit van de pakken zal zitten.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Napoleon

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #272 Gepost op: 06 juni 2007 - 15:14:49
ruby weet veel van immanuel 1970, volgens mij is hij daar een zeer goede klant, misschien kan hij je wat meer vertellen, hij heeft daar ook caruso MTM laten opmeten

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #273 Gepost op: 06 juni 2007 - 16:25:57
Tja, wat kan ik er van zeggen? Ben er klant en heb er 3.5 jaar gewerkt, maar vind dat ik op zich wel objectief ben. Bij Immanuel wordt gewoon een hele goede en kundige service gegeven. Mtm heb ik verder geen ervaring bij andere winkels, mazzarelli heb ik daar ook laten doen.

Als iemand verder iets wil weten kan hij mij pm'en omdat ik een hekel aan verkooppraatjes op dit forum heb. Spreken voor eigen parochie kan iedereen zoals ik al eerder aangaf.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #274 Gepost op: 06 juni 2007 - 16:28:51
Ik vind Sartoria zelf een hele prettige winkel, Immanuel 1970 heb ik geen ervaring meer, behalve dat ik een paar x frans aan de telefoon heb gehad voor een aantal dingen, hij is iig zeer behulpzaam en vriendelijk, nadeel is dat het niet echt om de hoek ligt, ik moet iets van 2.5 uur rijden om er te komen, dus ik zou even kijken wat jou het beste ligt.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #275 Gepost op: 06 juni 2007 - 17:03:43
Je kunt daarnaast ook nog voor Caruso naar Pauw gaan, ligt bij Oger Amsterdam om de hoek.

Veel lovende ervaringen hier op 't forum.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #276 Gepost op: 06 juni 2007 - 18:46:11
Ik zou daarheen gaan wat het dichts bij Bergen op Zoom ligt.

da vinci

• Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #277 Gepost op: 06 juni 2007 - 19:09:49
Ben wel bereid om enige tijd in de auto te zitten. Maar ik hoor geen negatieve berichten over 1 van de 3.

Bedankt voor de moeite heren

Napoleon

• Gast
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #278 Gepost op: 07 juni 2007 - 09:02:31
Citaat van: "da vinci"
Ben wel bereid om enige tijd in de auto te zitten. Maar ik hoor geen negatieve berichten over 1 van de 3.

Bedankt voor de moeite heren
RTW is ongeveer overal hetzelfde, als je voor MTM is het belangrijker dat je bij de 'goede' winkel bent

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #279 Gepost op: 28 december 2007 - 18:39:45
Mijn nieuwe Caruso (RTW):

Jasje:

Stoflabel:

Detail stof/revers:

Combinatie stof/knoopjes:

Op stift natuurlijk:

After dinner split:

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #280 Gepost op: 28 december 2007 - 18:52:04
Fraai! Stof ziet er top uit.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #281 Gepost op: 28 december 2007 - 19:03:30
Citaat van: "Carwo"
Via een tip van Aero (waarvoor dank) ben ik bij Bob Lammers in Den Bosch terechtgekomen. Ik wilde eigenlijk een tussendoorpak bij SuSu Den Bosch kopen, maar omdat Bob Lammers pakken van Pal Zileri had, ben ik daar eerst gaan kijken.

Naast Pal Zileri blijken ze tegenwoordig Caruso en Borrelli (van dezelfde agent, werd mij verteld) te hebben. Mijn oog – en later ook mijn portemonnee – is gevallen op een midgrijs krijtstreeppak van Caruso in de stof Superfine English Cloth (aldus het label); als ik me niet vergis is het flanel.

Qua schoenen hadden ze Pal Zileri (ging uit het assortiment) en Santoni.

Ben er goed geholpen.

Mooi! Lijkt inderdaad flannel op de foto's. Laat ik je waarschuwen, zo'n stof is vrij gevoelig voor vervorming is mijn ervaring :!: Even goed je pijpen optrekken voordat je gaat zitten dus :wink:

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #282 Gepost op: 28 december 2007 - 19:04:36
Citaat van: "DaanL"
Fraai! Stof ziet er top uit.

+1 Nu nog een shot van het pak 'om' de schouders van de drager.  :wink:

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #283 Gepost op: 28 december 2007 - 19:33:10
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Mooi! Lijkt inderdaad flannel op de foto's. Laat ik je waarschuwen, zo'n stof is vrij gevoelig voor vervorming is mijn ervaring :!: Even goed je pijpen optrekken voordat je gaat zitten dus :wink:

Dank voor de tip, Mickey. Heb vandaag even het jasje ingedragen (broek is nog niet klaar) en er ook vrolijk een paar uur mee in de auto gezeten. Het moet er ook niet te nieuw uitzien. Eigenlijk opfrommelen en alle hoeken van de kamer laten zien, maar de autorit heeft ongeveer hetzelfde effect gehad. Er moet een beetje leven in een pak komen, vind ik, anders gaat het jou dragen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Raffaele Caruso - Deel I
Reactie #284 Gepost op: 28 december 2007 - 19:34:17
Citaat van: "Daedalus"

+1 Nu nog een shot van het pak 'om' de schouders van de drager.  :wink:

Ik hoor wat je zegt.