Citaat van: "mr_prak"Citaat van: "Gnis"Ik ben gisteren naar Oger geweest, zowel dump- als flagshipstore. Veel caruso's gezien met shirtschouder inzet. Echter ik knapte af van het feit dat de knoopsgaten niet open konden.Wat doet de prijs bij de dump?? En zijn dat ook nog wel een beetje normale maten of is het allen maar enorm groot??ze hebben best veel, bijna alle maten alleen niet de reguliere modellen, meestal 50-70% off
Citaat van: "Gnis"Ik ben gisteren naar Oger geweest, zowel dump- als flagshipstore. Veel caruso's gezien met shirtschouder inzet. Echter ik knapte af van het feit dat de knoopsgaten niet open konden.Wat doet de prijs bij de dump?? En zijn dat ook nog wel een beetje normale maten of is het allen maar enorm groot??
Ik ben gisteren naar Oger geweest, zowel dump- als flagshipstore. Veel caruso's gezien met shirtschouder inzet. Echter ik knapte af van het feit dat de knoopsgaten niet open konden.
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "mr_prak"Citaat van: "Gnis"Ik ben gisteren naar Oger geweest, zowel dump- als flagshipstore. Veel caruso's gezien met shirtschouder inzet. Echter ik knapte af van het feit dat de knoopsgaten niet open konden.Wat doet de prijs bij de dump?? En zijn dat ook nog wel een beetje normale maten of is het allen maar enorm groot??ze hebben best veel, bijna alle maten alleen niet de reguliere modellen, meestal 50-70% offWeet je of ze ook drop9 jasjes hebben?
Citaat van: "Aaron"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "mr_prak"Citaat van: "Gnis"Ik ben gisteren naar Oger geweest, zowel dump- als flagshipstore. Veel caruso's gezien met shirtschouder inzet. Echter ik knapte af van het feit dat de knoopsgaten niet open konden.Wat doet de prijs bij de dump?? En zijn dat ook nog wel een beetje normale maten of is het allen maar enorm groot??ze hebben best veel, bijna alle maten alleen niet de reguliere modellen, meestal 50-70% offWeet je of ze ook drop9 jasjes hebben?Heb jij een geodriehoek in je bovenlichaam zitten ofzo?
Alright! Misschien moet ik ook maar 'ns gaan kijken in Haarlem, maarja met maat 50 drop 7 geef ik mezelf niet heel veel kans...
wie herinnert me er even aan wat drop ook alweer was...
Citaat van: "Napoleon"wie herinnert me er even aan wat drop ook alweer was...Mensen die te veel vrije tijd hebben en nota bene die vrije tijd verdoen in de sportschool hebben een hoge drop.
Citaat van: "Gnis"Ik ben gisteren naar Oger geweest, zowel dump- als flagshipstore. Veel caruso's gezien met shirtschouder inzet. Echter ik knapte af van het feit dat de knoopsgaten niet open konden.Caruso rtw met werkende knoopsgaten en een knopengulp is er wel hoor o.a bij Kool.Dat sommige zaken die niet inkopen is dan jammer.
eenvoudig werkend te maken,dus geen reden om ze daarvoor te laten hangen.
Citaat van: "Bogart"eenvoudig werkend te maken,dus geen reden om ze daarvoor te laten hangen.al eens eerder vermeld.