Als je toch in Maasstricht woon lekker dicht bij lijkt me.
Citaat van: "ruby tuesday"Mijn mtm Caruso komt van Immanuel 1970(voorheen Raes) Sluis. Vandaag weer aan dus zo maar ff een pic!Doen!
Mijn mtm Caruso komt van Immanuel 1970(voorheen Raes) Sluis. Vandaag weer aan dus zo maar ff een pic!
Straks beginnen ze weer over die knoop in jou das.
Citaat van: "gusto napolitano"Straks beginnen ze weer over die knoop in jou das.Vergeet niet dat de pochet niet echt een lekkere match is met das en shirt. J/k: ziet d'r goed uit Ruby!
Ik houd het lekker bij Sartoria. Eerste keer is goed bevallen, in september nog maar weer een jasje bestellen!
Kom inderdaad uit Maastricht, maar zit vrij regelmatig in Utrecht, dus Naarden is niet zo'n probleem.Zou er nog verschil zijn in de kundigheid van de maatopnemers (en zodoende het eindresultaat)?
Citaat van: "Doucheman"Kom inderdaad uit Maastricht, maar zit vrij regelmatig in Utrecht, dus Naarden is niet zo'n probleem.Zou er nog verschil zijn in de kundigheid van de maatopnemers (en zodoende het eindresultaat)?voldoende blijven praten en exact weten wat je wilt, kom je niet voor verassingen te staan en zijn evt. fouten niet voor jouw rekening