Citaat van: "Rogier"Omdat ik niet kon slapen zat ik nog eens wat oude topics door te lezen en kwam er tot mijn verbazing in het actie subforum achter dat daar werd gepost dat de 'Caruso schouderaanzet' (om het maar even zo te noemen, de correcte term heb ik even niet paraat) en open knoopsgaten 100E extra zouden kosten. Terwijl bij mijn bestelde MTM jasje van Caruso werd verteld dat alles inclusief was (voor 859E). Het lijkt me niet dat dat 1,5 jaar geleden anders was. Heeft Sartoria toen de deal een beetje mooier laten klinken dan dat die was, of was er sprake van een misverstand? Zullen we er ooit nog achter komen? Ik heb geen idee. Wij waren 899 kwijt voor een mtm pak (inclusief caruso schouderaanzet en open knoopsgaten). Jij bent 859 kwijt voor alleen een jasje inclusief open knoopsgaten/caruso schouderaanzet. Lijkt mij dat ze die 100 euro gewoon in de prijs hebben verwerkt omdat iedereen voor open knoopsgaten kiest.
Omdat ik niet kon slapen zat ik nog eens wat oude topics door te lezen en kwam er tot mijn verbazing in het actie subforum achter dat daar werd gepost dat de 'Caruso schouderaanzet' (om het maar even zo te noemen, de correcte term heb ik even niet paraat) en open knoopsgaten 100E extra zouden kosten. Terwijl bij mijn bestelde MTM jasje van Caruso werd verteld dat alles inclusief was (voor 859E). Het lijkt me niet dat dat 1,5 jaar geleden anders was. Heeft Sartoria toen de deal een beetje mooier laten klinken dan dat die was, of was er sprake van een misverstand? Zullen we er ooit nog achter komen?
Citaat van: "Alex"Citaat van: "Rogier"Omdat ik niet kon slapen zat ik nog eens wat oude topics door te lezen en kwam er tot mijn verbazing in het actie subforum achter dat daar werd gepost dat de 'Caruso schouderaanzet' (om het maar even zo te noemen, de correcte term heb ik even niet paraat) en open knoopsgaten 100E extra zouden kosten. Terwijl bij mijn bestelde MTM jasje van Caruso werd verteld dat alles inclusief was (voor 859E). Het lijkt me niet dat dat 1,5 jaar geleden anders was. Heeft Sartoria toen de deal een beetje mooier laten klinken dan dat die was, of was er sprake van een misverstand? Zullen we er ooit nog achter komen? Ik heb geen idee. Wij waren 899 kwijt voor een mtm pak (inclusief caruso schouderaanzet en open knoopsgaten). Jij bent 859 kwijt voor alleen een jasje inclusief open knoopsgaten/caruso schouderaanzet. Lijkt mij dat ze die 100 euro gewoon in de prijs hebben verwerkt omdat iedereen voor open knoopsgaten kiest.Wo? Sartoria?
best een duur geintje imho...
Citaat van: "Napoleon"best een duur geintje imho...Zo'n jasje laten maken? Ja! Maar ik heb nog tot halverwege/eind januari om te sparen!
Ik vind 859 voor alleen een jasje ook wel veel geld. Geen idee wat een compleet pak normaal gesproken kost, maar ik denk dat ik er die 200/250 euro (schatting) wel voor over heb. Wat voor stofje heb je ook al weer genomen?
Citaat van: "Alex"Ik vind 859 voor alleen een jasje ook wel veel geld. Geen idee wat een compleet pak normaal gesproken kost, maar ik denk dat ik er die 200/250 euro (schatting) wel voor over heb. Wat voor stofje heb je ook al weer genomen?Ik weet niet meer hoeveel een pak van die stof zou kosten. Volgens mij rond de 1200e. En het is een donkerblauwe stof met visgraatje, super 130. Ik vind het ook wel veel geld natuurlijk, maar ik zie niet in waarom je het wel te verantwoorden zou vinden als er een broek bij zou zitten.
eenvoudig werkend te maken,dus geen reden om ze daarvoor te laten hangen.
Ik ben gisteren naar Oger geweest, zowel dump- als flagshipstore. Veel caruso's gezien met shirtschouder inzet. Echter ik knapte af van het feit dat de knoopsgaten niet open konden.
Citaat van: "Gnis"Ik ben gisteren naar Oger geweest, zowel dump- als flagshipstore. Veel caruso's gezien met shirtschouder inzet. Echter ik knapte af van het feit dat de knoopsgaten niet open konden.Wat doet de prijs bij de dump?? En zijn dat ook nog wel een beetje normale maten of is het allen maar enorm groot??