Citaat van: "Bogart"eenvoudig werkend te maken,dus geen reden om ze daarvoor te laten hangen.Tenzij het jasje zo gemaakt is dat de voering rondom loopt in de mouw, dan gaat het niet werken. Of dit het geval kan zijn bij Caruso durf ik niet te zeggen. Het is dan niet een kwestie van het loshalen van de knoop en het knoopsgat openwerken.
eenvoudig werkend te maken,dus geen reden om ze daarvoor te laten hangen.
Afgelopen weekend een RTW Caruso colbert aangeschraft. Parma maakwijze dus softshoulder, gelooide mouwinzet, soubrasse etc. etc.. Het is een ruitcolbert geworden. Zal in de loop van de week wel een foto posten!!
passend bij RR een doekje gevonden van italiaans huis, uit een drapers arrival super 110's bunch lekker degelijk, een niet al te donkerblauwe visgraat 260 gram dus lekker dragen.. moet t plaatje wel even kantelen..
Citaat van: "Michael"Afgelopen weekend een RTW Caruso colbert aangeschraft. Parma maakwijze dus softshoulder, gelooide mouwinzet, soubrasse etc. etc.. Het is een ruitcolbert geworden. Zal in de loop van de week wel een foto posten!!foto?
Bij welke zaak in Nederland zou ik het best terecht kunnen voor Caruso mtm?Gewoon Van Overeem Van Wissen (iets prijziger meen ik te hebben gelezen) hier in Maastricht, of Sartoria waar ik goede dingen over lees? Of naar A'Dam: Oger en Pauw? :-k
Mijn mtm Caruso komt van Immanuel 1970(voorheen Raes) Sluis. Vandaag weer aan dus zo maar ff een pic!