we hebben nu ook een threepwood
Die Threepwood zal ik wel zijn

Ik zat beetje te surfen en kwam op dit forum terecht, er was een post waar ik op wilde reageren, maar blijkbaar moet een account eerst handmatig geactiveerd worden, waardoor ik nu weer ben vergeten welk topic het was. Maar anyway, vandaag weer even gezellig jullie geouwehoer zitten lezen en eindelijk een forum waar ik me beetje thuis voel, gezellig en niet te druk.
Just a little about me, ik ben 26 en kom uit een klein dorp in Zeeland, ik ben een hardcore IT-nerd, maar ben op dit moment werkloos (eigen keus), maar doe veel werk als oproepkracht in verschillende takken.
Ik hou van de fijne dingen in het leven, en daaronder valt ook mooie kleding.
Zelf geef ik niks om het merk zelf, je ziet me net zo vaak bij de C&A en de Zeeman winkelen als de wat exclusievere winkels.
Ik hou van winkelen en als geek is het niet alleen bij de computer-boer of op eBay, je hebt metrosexuelen, maar bij mij gaat het blijkbaar een stapje verder, ik ben een lesbo in een mannenverpakking.
Normaal ben ik heel zuinig, zoals ze wel eens zeggen over de Zeeuwen, maar als ik in een dipje zit, vind ik het leuk om, net zoals alle "vrouwen", lekker te gaan winkelen, regelmatig maak ik het zelfs zo bont dat ik 's nachts 'even' naar Milaan rij, om een paar uurtjes te winkelen en om een pak koffiebonen te halen.... En ja, dat was om even te patsen, karma-points?
greetz