Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Immanuel"het fijnste aan zeeland is dat er niet zo veel studenten zijn..Ik moest lachen Ben morgen trouwens in Den Haag..Ik in Utrecht!
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Immanuel"het fijnste aan zeeland is dat er niet zo veel studenten zijn..Ik moest lachen Ben morgen trouwens in Den Haag..
Citaat van: "Immanuel"het fijnste aan zeeland is dat er niet zo veel studenten zijn..Ik moest lachen
het fijnste aan zeeland is dat er niet zo veel studenten zijn..
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Immanuel"het fijnste aan zeeland is dat er niet zo veel studenten zijn..Ik moest lachen Ben morgen trouwens in Den Haag..Ik in Utrecht!Kneus! Ben ik eindelijk in DH ga jij weer weg
Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Immanuel"het fijnste aan zeeland is dat er niet zo veel studenten zijn..Ik moest lachen Ben morgen trouwens in Den Haag..Ik in Utrecht!Kneus! Ben ik eindelijk in DH ga jij weer weg Ik ben doordeweeks altijd in Utrecht, alwaar ik studeer En nu ga ik niet meer off topic!
kom kom vriendelijk zijn, hij kan er ook niet aan doen
Welcome alhier monsieur.
Beste SF-leden,Nadat ik een tijdje heb meegelezen op dit forum en inmiddels veel heb geleerd, vond ik dat het tijd werd om me aan te melden. Ik ben 23 jaar en studeer rechten aan een universiteit in het zuiden van het land. Mijn bijdrage zal voorlopig niet enorm zijn gezien mijn budgetaire beperkingen, daar waar mogelijk doe ik graag mee.
Ik studeer aan de Universiteit van Tilburg (voorheen KUB voor de oudere leden onder ons) en woon ook op kamers in Tilburg. Dank trouwens voor de warme ontvangst
Nope, geen Olof.. Ik heb nooit echt de behoefte gehad om me te associëren met die types. Zitten er tussen de 'actieve' leden op dit forum trouwens Olof mensen?
Citaat van: "Monsieur Seriziat"Nope, geen Olof.. Ik heb nooit echt de behoefte gehad om me te associëren met die types. Zitten er tussen de 'actieve' leden op dit forum trouwens Olof mensen?Nappi haat dit... Maar mijn zusje is lid dacht ik...