Ik weet wel waar het ligt..
zijn er uberhaupt meer plaatsen dan Amsterdam en Maastricht?
Citaat van: "Napoleon"zijn er uberhaupt meer plaatsen dan Amsterdam en Maastricht?Utreg! En Den Haag!
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Napoleon"zijn er uberhaupt meer plaatsen dan Amsterdam en Maastricht?Utreg! En Den Haag!True, maar daarmee is ook de (witte cashmere van jacob) kous af
Citaat van: "gusto napolitano"Welcome op het forum waar uit zeeland kom je vandaan.Kamperland, ik weet niet of het je iets zegt, meestal ga ik ervan uit dat niemand het kent, maar blijkbaar gaan er toch heel wat mensen hier naar de camping...
Welcome op het forum waar uit zeeland kom je vandaan.
Citaat van: "Guybrush"Citaat van: "gusto napolitano"Welcome op het forum waar uit zeeland kom je vandaan.Kamperland, ik weet niet of het je iets zegt, meestal ga ik ervan uit dat niemand het kent, maar blijkbaar gaan er toch heel wat mensen hier naar de camping...ai ai, dat ken ik wel.. Ex klasgenoot woont daar... Maar is beetje t noorden van zeeland...
het fijnste aan zeeland is dat er niet zo veel studenten zijn..
Citaat van: "Immanuel"het fijnste aan zeeland is dat er niet zo veel studenten zijn..Ik moest lachen
dat is ver weg van zeeland, dat is ok..
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Immanuel"het fijnste aan zeeland is dat er niet zo veel studenten zijn..Ik moest lachen Ben morgen trouwens in Den Haag..