Ettamadis doet volgens mij bespoke dus kan vast maken wat je wil hebben, Vanita volgens mij alleen MTM dus zul je vanuit een bestaand model moeten werken. Geen idee of ze zoiets hebben. Met beide zelf geen ervaring maar lees goede verhalen.
Super dan zal ik eens informeren bij Ettemadis.
Om het topic niet te vervuilen zal ik nog iets meer over mezelf vertellen.
Ik heb me eigenlijk nooit echt verdiept in kleding, ik vond Hugo Boss een goed merk en droeg voornamelijk polo's of een T-shirt met trui.
Daar onder een spijkerbroek (pssst: een véél te grote spijkerbroek) en twee afgetrapte sneakers.
Eigenlijk ben ik me pas om mijn uitstraling, en dus om mijn kleren, gaan bekommeren toen ik ging werken in de detailhandel.
Ik wilde (en wil nog steeds) de klant zo goed mogelijk te woord staan, en ze vooral ook iets leren over kleding.
De geschiedenis, etiquette etc. Ook is het belangrijk dat ik goed advies kan geven.
Want als de klant dat vraagt moet je een goed antwoord hebben en niet zomaar met iets aan komen zetten.
Uiteraard heb ik in de voorbije tijd veel stijlfouten gemaakt, of zelfs hele domme dingen gekocht, overhemden die eigenlijk niet goed zaten en broeken die niet mooi stonden bij mijn fysiek.
Veel van de dingen die ik geleerd heb komen rechtstreeks van dit forum, maar het topic: 'boeken' heeft er ook toe bijgedragen dat ik flink wat boeken rijker ben.
Zo heb ik inmiddels alweer veel gelezen en hoop ik veel van de 'tips' te verwerken in de toekomstige aankopen voor mijn garderobe.
Omdat ik, zoals eerder vermeldt, nog student ben is het voor mij zeer belangrijk dat ik kledingstukken koop waar ik ook echt honderd procent van weet dat ik er tevreden mee ben.
Daarom heb ik veel op dit forum gezeten om te kijken wat jullie mening over bepaalde merken/kleermakers was.
De meningen die jullie geven stel ik dus zeer op prijs, en verrijkt mij met zeer nuttige informatie waardoor ik mogelijke miskopen kan voorkomen en mijn zuurverdiende centjes in goed producten kan stoppen.
Natuurlijk zijn de echte 'dure' dingen nog niet aan mij besteed, zo zou ik best een bespoke pak willen maar dat gaat in mijn budget gewoon nog even niet passen (see what I did there

)
Het verkrijgen van een veelzijdige garderobe is natuurlijk niet in één stap gedaan, daar gaan jaren overheen en langzaam aan verandert ook je stijl. Hoe dan ook ik ben begonnen en waarlangs het avontuur mij brengt weet ik niet: But it will be a adventure I will never regret.