Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027972 keer gelezen)

ikweetnietsvanwijn

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6990 Gepost op: 03 januari 2017 - 14:15:52
Wishlist: Floris van Bommel's
Dat gaat snel genoeg over als je hier een tijdje zit :)

Mezelf dan ook maar even voorstellen, wel zo netjes na al maanden mee te lezen:

Utrechter, 25 jaar oud, werkzaam in de paarsebroekenindustrie, gelukkig zonder paarse broeken in de kledingkast. Ik draag vrijwel nooit pakken maar ben me de afgelopen jaren steeds meer gaan interesseren in kleding en schoenen. Daarnaast ook liefhebber van mooie motoren en horloges.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6991 Gepost op: 03 januari 2017 - 14:17:30
Choppers of racers?
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Huey

• Administrator
  • Gebruiker
  • La Dolce Vita
    • Bekijk profiel
    • Stijlforum.nl
Voorsteltopic
Reactie #6992 Gepost op: 03 januari 2017 - 14:27:53
Werd mij gevraagd mij voor te stellen; natuurlijk!
Ik ben Tom, 35 jaar, geboren en getogen in Amsterdam.
Hou van: koken, schoenen, kleding en vakantie.
Mijn favoriete winkels zijn al jaren Zwartjes en SHUZ.
In mijn kast staan: Magnanni's, Fransesco Benigno's en sinds kort een paar Tod's.
Wishlist: Floris van Bommel's en een paar hoge Daniel Kenneth's

Welkom. Maar als ik je wishlist zie kun je beter maar niet meer mee lezen op het forum. Voor je het weet is je wishlist gevuld met namen als Crockett & Jones, St. Crispins, Edward Green of Antonio Meccariello. En dan is er geen geld meer voor lekker eten en mooie vakanties ;)
I am fascinated by work, I can sit and look at it for hours.

ikweetnietsvanwijn

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6993 Gepost op: 03 januari 2017 - 14:30:43
Choppers of racers?
Uit die twee: de choppers. Het gaat me meer om het rijden dan om prestaties. Maar ik vind eigenlijk alles wel mooi.

Dit seizoen maar eens een andere motor kopen, in de schuur staat al drie jaar een oldtimer die het bijna nooit doet :) Gekocht na een ongeluk om op te knappen, maar zelf nog geen 500 km op gereden.

TomStrate

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6994 Gepost op: 03 januari 2017 - 15:28:09
Welkom. Maar als ik je wishlist zie kun je beter maar niet meer mee lezen op het forum. Voor je het weet is je wishlist gevuld met namen als Crockett & Jones, St. Crispins, Edward Green of Antonio Meccariello. En dan is er geen geld meer voor lekker eten en mooie vakanties ;)

Haha! C&J is inderdaad ook een enorme droom maar inderdaad, nu nog te duur.

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6995 Gepost op: 03 januari 2017 - 21:05:37

Met een beetje zoeken in de uitverkoop had je zomaar tegen een paar C&J aan kunnen lopen voor niet veel meer dan het paar Tod's dat je net hebt gekocht. Ik denk dat je daar op langere termijn veel meer plezier aan gaat beleven. De Tod's zijn wel erg heppy-de-peppie en zodra die witte zoolrand vies wordt is de lol er wel vanaf, vrees ik.
TAFKADM

Carmine67

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6996 Gepost op: 04 januari 2017 - 14:00:25
Werd mij gevraagd mij voor te stellen; natuurlijk!
Ik ben Tom, 35 jaar, geboren en getogen in Amsterdam.
Hou van: koken, schoenen, kleding en vakantie.
Mijn favoriete winkels zijn al jaren Zwartjes en SHUZ.
In mijn kast staan: Magnanni's, Fransesco Benigno's en sinds kort een paar Tod's.
Wishlist: Floris van Bommel's en een paar hoge Daniel Kenneth's

Welkom!

Nog iemand uit de mooiste stad van het land!

Carmine67

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6997 Gepost op: 04 januari 2017 - 14:03:31

Kwaliteit boven kwantiteit! 8)

D.

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6998 Gepost op: 04 januari 2017 - 16:27:49
Na een tijdje meegelezen te hebben werd het eens tijd om een account te maken en me voor te stellen.
Ik ben 22 jaar en woonachtig in Arnhem. Momenteel in de laatste weken van mijn afstudeerstage. Februari begin ik met mijn eerste echte baan. Ben me eigenlijk pas sinds afgelopen zomer gaan interesseren in "nette kleding". Voorheen droeg ik altijd Nike's met een spijkerbroek en tshirt, dus een gehele verandering  :P Ben rustig mijn garderobe aan het opbouwen vanwege mijn beperkte budget natuurlijk. Heb al het e.e.a. geleerd hier natuurlijk maar hoop mijn kennis nog verder te ontwikkelen.

Huey

• Administrator
  • Gebruiker
  • La Dolce Vita
    • Bekijk profiel
    • Stijlforum.nl
Voorsteltopic
Reactie #6999 Gepost op: 04 januari 2017 - 16:42:43
Na een tijdje meegelezen te hebben werd het eens tijd om een account te maken en me voor te stellen.
Ik ben 22 jaar en woonachtig in Arnhem. Momenteel in de laatste weken van mijn afstudeerstage. Februari begin ik met mijn eerste echte baan. Ben me eigenlijk pas sinds afgelopen zomer gaan interesseren in "nette kleding". Voorheen droeg ik altijd Nike's met een spijkerbroek en tshirt, dus een gehele verandering  :P Ben rustig mijn garderobe aan het opbouwen vanwege mijn beperkte budget natuurlijk. Heb al het e.e.a. geleerd hier natuurlijk maar hoop mijn kennis nog verder te ontwikkelen.

Welkom! Blijf lekker meelezen en posten. Dan komt het met je garderobe vanzelf goed :) Er zijn meer dan genoeg leden die op dezelfde manier zijn begonnen.
I am fascinated by work, I can sit and look at it for hours.

gooss

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7000 Gepost op: 04 januari 2017 - 17:04:31

Top.. nog steeds goed om bevestigd te krijgen dat er ook leden zijn die nog in de opbouw-fase zitten in plaats van de big-spender-fase.  :thumbsup:

RvdB

• Gebruiker
  • Robin
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7001 Gepost op: 09 januari 2017 - 16:47:54
Citaat
Nieuwste lid: Man van Sjaal

Goede naam, ben nu al benieuwd.

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7002 Gepost op: 09 januari 2017 - 17:34:52
Uit de tijd dat de winters nog koud,de schepen van hout en de mannen van Sjaal waren.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Voorsteltopic
Reactie #7003 Gepost op: 09 januari 2017 - 21:23:39
Of hij heeft een vrouw die Sjaal heet :roll:
.
.
.
Of man die Sjaal heet... Never assume genders

Swann