Auteur Topic: Voorsteltopic  (2028005 keer gelezen)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6840 Gepost op: 21 mei 2016 - 19:40:40
Knor
live and let die

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6841 Gepost op: 21 mei 2016 - 19:43:53
Als afko of kwalificatie ?

MCP

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6842 Gepost op: 21 mei 2016 - 21:00:23
Bedankt voor het geknor en de verwelkomingen!

Welkom.

Maar, op ons aanraden Santoni's gehaald? Dat heb ik gemist.

Niet letterlijk op aanraden van jullie, maar er werden lovende dingen over gezegd.

Toetennochblazen

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6843 Gepost op: 22 mei 2016 - 20:00:37
Hi,

Even een korte introductie, ik ben Marc, 42 ondertussen. Workaholic, en als ik niet werk, was ik ergens met 'n rugzak in de middle of no-where te vinden. Workaholic ben ik nog steeds, maar de rugzak, daar ben ik wel overheen.

Het resultaat is dat mijn kledingkast zichzelf het beste als "homeless elf attire" kan omschrijven (Met dank aan Jon Stewart voor de omschrijving)

Dat hoeft helemaal niet, het staat mij dan nu ook behoorlijk tegen, en ik ga een fatsoenlijke garderobe opbouwen. Ik zit al een tijdje te grasduinen tussen de topics, om hopelijk ook (de ergste) beginnersfouten te voorkomen.  Aangezien ik er eigenlijk nooit veel aandacht aan kleding heb besteed, misschien wel goed om toe te geven dat ik veel moet leren op gebied van stofkeuze en pasvorm.

Ik zat ook te denken om redelijk snel richting bespoke te gaan.

Ik onderschrijf de forum mening dat kwaliteit boven kwantiteit gaat. Hopelijk kan ik wat tips ook krijgen over merken, en winkels waar je geen oor wordt aangenaaid. En welke te vermeiden.

Hopelijk krijg ik met zo'n introductie niet meteen 'n permaban. Sommige mensen zien het licht gewoon later dan anderen  ;D O:-)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6844 Gepost op: 22 mei 2016 - 20:12:21
Lichting '73, '74. Altijd goed. Welkom.

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6845 Gepost op: 22 mei 2016 - 20:29:21
De Chinese versie van beter laat dan nooit: wat is de beste tijd om een appelboom te planten. 20 jaar geleden. wat is de op een na beste tijd. vanavond.

Welkom. En veel plezier.

summit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6846 Gepost op: 22 mei 2016 - 22:58:07
Welkom!

Belicoso

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6847 Gepost op: 24 mei 2016 - 12:06:12
Dag heren,

Inmiddels zit ik al jaren (onder een andere account) inspiratie op te doen op dit forum. Na alle kennis die ik hier heb opgedaan - en die mij behoed heeft voor vele grove stijlfouten - vond ik het tijd om nu ook maar eens actief deel te gaan nemen aan de gesprekken.

Mijn garderobe is nu nog beperkt. Ik ben pas in januari begonnen met het wekelijks dragen van pakken. Nu heb ik nog uitsluitend Munro via SuitSupply hangen; dat leek me een veilige start.

Verder ben ik van mijn studie uit econometrist en actuaris, maar ik ben min of meer door toeval terechtgekomen in een wereld op het grensvlak van data science en strategy consulting.

Ik zie er naar uit om nog veel te leren hier!

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6848 Gepost op: 24 mei 2016 - 16:02:44
Clever boy
live and let die

ElArmaSecreta

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6849 Gepost op: 10 juni 2016 - 12:44:18
Dag mannen,

Ik ben Brian, 24 jaar (volgende maand 25) en ben jurist bij een grote gemeente in het Oosten des lands. Verder ben ik whiskyliefhebber en luister ik graag naar jazz op vinyl. Uiteraard geïnteresseerd in mode, waar bij mij kwaliteit hoog in het vaandel staat. Sinds kort geïnteresseerd in de wat luxere en stijlvolle herenkleding

Ik heb kleding altijd al wel interessant gevonden. Voorheen kocht ik graag overhemden en chino's van Boss, waarbij ik vooral lette op de pasvorm. Slecht zittende kleding en met name veel te ruim zittende overhemden is mij altijd al een doorn in het oog geweest. Sinds enige tijd bezit ik wat overhemden van Eton en wat chino's van Pantaloni Torino. De kwaliteit van deze kleding overstijgt de rest van mijn huidige garderobe ruimschoots. Van hieruit wil ik mijn garderobe verder uitbreiden. Als eerste wil ik een paar Meermin schoenen gaan aanschaffen. Verder las ik vooral goede dingen over de shirts van Barba. Ik ga mij in ieder geval goed inlezen alvorens ik overga tot de aanschaf van nieuwe kledingstukken ;).

Pakken draag ik in principe niet gezien de erg informele werksfeer bij mijn werkgever. Ik kleed mij doorgaans smart casual en zelfs dan krijg ik opmerkingen dat ik mij "overdress". Volgens mij zijn ook voor deze "stijl" genoeg leuke items te krijgen. Ik zal de komende tijd vooral lezen en weinig posten! Tips en goed gefundeerde meningen zijn uiteraard altijd welkom!
Laatst bewerkt op: 10 juni 2016 - 12:49:56 door ElArmaSecreta

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6850 Gepost op: 10 juni 2016 - 12:50:18
Welkom EAS.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

ElArmaSecreta

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6851 Gepost op: 10 juni 2016 - 12:51:44
Welkom EAS.
Bedankt Leone! Die afkorting wordt vaker voor mijn naam gebruikt ;)

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6852 Gepost op: 10 juni 2016 - 14:41:58
Bienvenido Brian.
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

ElArmaSecreta

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6853 Gepost op: 10 juni 2016 - 17:45:35
Thanks Dieter!

summit

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6854 Gepost op: 10 juni 2016 - 18:16:30