Hi,
Even een korte introductie, ik ben Marc, 42 ondertussen. Workaholic, en als ik niet werk, was ik ergens met 'n rugzak in de middle of no-where te vinden. Workaholic ben ik nog steeds, maar de rugzak, daar ben ik wel overheen.
Het resultaat is dat mijn kledingkast zichzelf het beste als "homeless elf attire" kan omschrijven (Met dank aan Jon Stewart voor de omschrijving)
Dat hoeft helemaal niet, het staat mij dan nu ook behoorlijk tegen, en ik ga een fatsoenlijke garderobe opbouwen. Ik zit al een tijdje te grasduinen tussen de topics, om hopelijk ook (de ergste) beginnersfouten te voorkomen. Aangezien ik er eigenlijk nooit veel aandacht aan kleding heb besteed, misschien wel goed om toe te geven dat ik veel moet leren op gebied van stofkeuze en pasvorm.
Ik zat ook te denken om redelijk snel richting bespoke te gaan.
Ik onderschrijf de forum mening dat kwaliteit boven kwantiteit gaat. Hopelijk kan ik wat tips ook krijgen over merken, en winkels waar je geen oor wordt aangenaaid. En welke te vermeiden.
Hopelijk krijg ik met zo'n introductie niet meteen 'n permaban. Sommige mensen zien het licht gewoon later dan anderen