Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034535 keer gelezen)

ML

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6225 Gepost op: 17 november 2014 - 15:53:03
Geen kritiek uiten? Mensen welkom heten? Jij bent ook nieuw hier, MF?
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6226 Gepost op: 17 november 2014 - 16:08:07
In plaats van de kritiek bij de vragen kunnen we die jongens toch ook gewoon welkom heten, gents?

Nhe.
Formerly known as Ruby Tuesday

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6227 Gepost op: 17 november 2014 - 16:09:50
Ik was even vergeten waar ik was. Never mind. :')

MaartenP

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6228 Gepost op: 17 november 2014 - 16:11:46
Hi allen,
Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid in de vragenlijst. Deze vragenlijst is deels opgesteld aan de hand van de zogenaamde Mindworld vragenlijst, een manier van onderzoeken om achter bepaalde informatie te komen. Zo slaan de eerste vragen op spontane en geholpen naamsbekendheid. Dit geeft ons informatie over welke merken ‘top of mind’ merken zijn. Dit zijn merken die als eerste bij iemand opkomen en waar je dus graag bij zit. Vervolgens gaat het over de geholpen naamsbekendheid: is het merk überhaupt bekend? De merken die hier staan komen uit verschillende prijsklassen.
Als wij de data uit deze lijst gaan analyseren krijgen wij hopelijk vanuit verschillende doelgroepen een gemiddelde lijn te zien. Deze informatie kunnen we dan gebruiken voor ons vervolgonderzoek.
Ook kunnen wij met deze informatie bijvoorbeeld een persona (dé gemiddelde Suitsupply gebruiker) gaan schetsen die we vervolgens kunnen gebruiken om uitingen van Suitsupply te controleren op relevantie. Daarnaast gebruiken we de informatie die uit deze lijst komt voor verder onderzoek. Dit zal bestaan uit diepte interviews en panel gesprekken.
Ik hoop jullie een beetje meer inzicht te hebben gegeven in de vragenlijst. We geven wel toe dat een aantal kritiekpunten inderdaad terecht zijn. Deze kritiek zal dan ook zeker meegenomen worden in eventuele vervolgonderzoeken.
In ieder geval hartelijk bedankt voor het invullen!

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6229 Gepost op: 17 november 2014 - 16:43:08
Wat men je subtiel probeert duielijk te maken is dat deze vragenlijst slecht in elkaar gezet is. Je krijgt onvolledige data. Geen informatie.

Verder zijn de vragen slecht opgesteld. Bijv vraag 2; wat bedoel je precies? Of ik ze wel eens ergens gehoord heb? Dat ik een van de merken wel eens in mijn handen gehad heb of dat ik daadwerkelijk een pak ervan gekocht heb? Afhankelijk van de interpretatie zegt het alleen iets over resp publiciteit, verkoopkanalen of koopgedrag.

Vraag 3; geheel afhankeljk wat die collega wil. En mijn antwoord kan "geen van allen" zijn. Die optie staat er niet bij. Idem bij vraag 7.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wazige vragenlijst, ga ik mijn tijd niet aan verknoeien.
Draag ook geen SuitSupply.

-Edit-

Gemodificeerde smoking.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6230 Gepost op: 17 november 2014 - 16:55:21
Hi allen,
Allereerst onze excuses voor de onduidelijkheid in de vragenlijst. Deze vragenlijst is deels opgesteld aan de hand van de zogenaamde Mindworld vragenlijst, een manier van onderzoeken om achter bepaalde informatie te komen. Zo slaan de eerste vragen op spontane en geholpen naamsbekendheid. Dit geeft ons informatie over welke merken ‘top of mind’ merken zijn. Dit zijn merken die als eerste bij iemand opkomen en waar je dus graag bij zit. Vervolgens gaat het over de geholpen naamsbekendheid: is het merk überhaupt bekend? De merken die hier staan komen uit verschillende prijsklassen.
Als wij de data uit deze lijst gaan analyseren krijgen wij hopelijk vanuit verschillende doelgroepen een gemiddelde lijn te zien. Deze informatie kunnen we dan gebruiken voor ons vervolgonderzoek.
Ook kunnen wij met deze informatie bijvoorbeeld een persona (dé gemiddelde Suitsupply gebruiker) gaan schetsen die we vervolgens kunnen gebruiken om uitingen van Suitsupply te controleren op relevantie. Daarnaast gebruiken we de informatie die uit deze lijst komt voor verder onderzoek. Dit zal bestaan uit diepte interviews en panel gesprekken.
Ik hoop jullie een beetje meer inzicht te hebben gegeven in de vragenlijst. We geven wel toe dat een aantal kritiekpunten inderdaad terecht zijn. Deze kritiek zal dan ook zeker meegenomen worden in eventuele vervolgonderzoeken.

die vragenlijst, ur kidding me?
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Harrie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6231 Gepost op: 17 november 2014 - 17:08:07
Waarom praat je in de wij-vorm MaartenP? Je bent hier toch alleen?

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Voorsteltopic
Reactie #6232 Gepost op: 17 november 2014 - 17:12:45
Sf laat zich weer eens op z'n best zien :)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6233 Gepost op: 17 november 2014 - 17:29:08
Welkom, MaartenP.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6234 Gepost op: 17 november 2014 - 17:30:25
Slijmjurk.

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6235 Gepost op: 17 november 2014 - 17:37:26
Hallo heren,

Mijn naam is Maarten, 23 jaar en ik draag met grote regelmaat pakken voor werk en studie. Ik kom uit Breda en ben op het moment bezig met een onderzoek naar Suitsupply. Ik ga graag de discussie met jullie aan over pakken in het algemeen en Suitsupply in het bijzonder. Dit onderzoek is voor het hoofdkantoor van Suitsupply en ik doe dit samen met mijn studiegenoot, Maarten. We zijn al een aardig eind op weg met het lezen in het Suitsupply topic maar willen echt horen wat de doelgroep heeft te vertellen. We hebben ondertussen meerdere diepte-interviews gehouden en doen ondertussen een kwantitatief onderzoek op de volgende vragenlijst; http://goo.gl/forms/BU4EvPsYpu
Natuurlijk zou ik het tof vinden als jullie de vragenlijst even voor ons in zouden willen vullen. Daar zouden jullie ons, en Suitsupply erg mee helpen! Vooral omdat dit dé plek is waar onze doelgroep actief is.

Met vriendelijke groet,
Maarten.

Maarten en Maarten, welkom op het forum. Hoewel de vragenlijst absoluut beter moet heb ik 'm wel voor jullie ingevuld. Succes met het onderzoek!

Laatst bewerkt op: 17 november 2014 - 17:52:19 door Dieter
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6236 Gepost op: 17 november 2014 - 17:50:21
Yuk.

Maarten.P

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6237 Gepost op: 17 november 2014 - 17:55:48
@Harrie
Ik doe dit onderzoek samen met MaartenP (Toevallig delen wij dezelfde naam en de eerste letter van onze achternaam)
Mijn naam is dus ook Maarten, ik ben 22 jaar en woon ook in Breda. Ook bij mij is Susu ruim vertegenwoordigd in mijn kledingkast.
Aangezien ik de reacties heb getypt op de berichten sprak ik per ongeluk in wij vorm.
@GuyS Inderdaad. De lijst wordt ook door 'gewone' gebruikers ingevuld. Niet alleen de kenners dus.

tvm1984

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6238 Gepost op: 17 november 2014 - 17:56:59
Hi allen,

Ik heb even naar de vragenlijst gekeken. Wat mij opvalt is de ambiguiteit van de vraagstelling. Hierdoor verpest je de uitkomst van je onderzoek. Met andere woorden: de vragen zijn op meerdere manieren interpreteerbaar.

HBO'er?

Ach laat ook maar. Wat Stromen zegt.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6239 Gepost op: 17 november 2014 - 18:19:58
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.