Al enige tijd aan het meelezen, maar nu dan toch de stap gezet. Deze site enkele jaren geleden leren kennen via een horlogeforum waar ik actief op was/ben. Buiten een groot horlogefiefhebber dus ook een liefhebber van mooie kleren (eveneens van Vespa's, sigaren, whiskey, cognac, design uit het midden van de 20ste eeuw,... Maar daar zijn weer andere fora voor

).
Ik kom uit Belgïe, ben 30 en werk als financieel adviseur. Ik draag regelmatig (+/- 25% van de tijd op het werk) een pak en deze zijn bijna uitsluitend MTM. Meestal combineer ik losse jasjes al dan niet met das op katoenen broeken of jeans (echter geen jeans + das combinaties). Boglioli, Corneliani en MTM werk van bijvoorbeeld Gillo (
www.gillo.be) zijn mijn favorieten voor de jasjes.
Schoenen... Een obsessie! De laaste tijd draag ik voornamelijk mijn Sergio Rossi double monks, beige Santoni Oxfords en Fratelli Rosetti tasselloafers.
In mijn vrije tijd draag ik graag "stevige" kledij: veel Barbour, vooral jassen ( wax, International in leder en eveneens in wax), brogues (Santoni, Church's , Max Verre), Howlin By Morrison truien, RL hemden, Masons broeken,...
Ik durf ook wel eens een Borsalino hoed op te zetten en draag al jaren dezelfde Ray Bans: een Wayfarer en een Clubmaster.
Tassen, pennen, lederwaren, horloges... Hou ik voor de volgende keer