Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027642 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #5415 Gepost op: 18 september 2012 - 07:50:40
Welkom.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #5416 Gepost op: 18 september 2012 - 13:28:22

Alle recent aangemelde leden; welkom.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5417 Gepost op: 21 september 2012 - 15:05:13
Daarnaast leg ik met enige regelmaat een punkplaat onder de naald.

Dat is altijd een goed idee. Waar mag ik aan denken? Exploited, Satanic Surfers, Sex Pistols, Pennywise, Heideroosjes  (:D) ?

Nerazzurri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5418 Gepost op: 21 september 2012 - 16:09:59
Dat is altijd een goed idee. Waar mag ik aan denken? Exploited, Satanic Surfers, Sex Pistols, Pennywise, Heideroosjes  (:D) ?

Integrity, Sick of it All...  :wink:
Formerly known as Ruby Tuesday

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #5419 Gepost op: 24 september 2012 - 10:22:30
Als het dan Punk moet zijn, dan de enige echte Nederpunk, Ivy Green, of het noord Ierse Stiff little fingers.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

Remi

• Bekijk profiel
Reactie #5420 Gepost op: 29 september 2012 - 20:07:15
Hoi,

Ook ik heb me recentelijk aangemeld.
Ik ben eigenlijk toevallig op dit forum terecht gekomen omdat ik een aantal dingen opzocht over whisky. Ik belandde in een specifiek topic en dat beviel me wel, waarna ik besloot me aan te melden.
Mijn naam is Remi, ik ben 23 jaar en werk als adviseur bij een bank. Sinds korte tijd zoals gezegd whisky-liefhebber. Dat is eigenlijk de reden waarvoor ik me geregistreerd heb. Het is dan ook toevallig dat ik voor mijn werk elke dag gekleed ga in pak inclusief das. Ik hou zelf ook van het 'mooiere spul', ik ben wel echt een luxe-liefhebber.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5421 Gepost op: 29 september 2012 - 20:09:07
Welkom op het forum Remi.

guest45

• Gast
Reactie #5422 Gepost op: 29 september 2012 - 20:09:49
Welkom Remi.  Whisky is lekker.

Bowles

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5423 Gepost op: 02 oktober 2012 - 11:46:17
Hallo heeren,

na jaren lurken en veel kennis opdoen, me eindelijk maar eens aangemeld. Midden 20, al 2 jaar aan het werk als promovendus. Mijn beroepsgroep is waarschijnlijk de meest slecht geklede van Nederland, dus ik probeer een positieve uitzondering te zijn.

In pak naar 't werk is zwaar overdressed, dus heb er maar 2 (1 Strelson, 1 SuSu MTM) die ik vooral voor feestelijke gelegenheden gebruik. Meest SF-waardige garderobe items verder: 3 SuSu MTM shirts (wit, blauw, roze), King's zwarte oxfords en bruine broques en bescheiden collectie dassen. Verder veel Dockers, Sfera casual BD overhemden en diverse wollen truien. Probeer efficient kleding te kopen, dus vaak in de aanbieding. Minimale verreisten zijn: goede fit, geen prints oid en zoveel mogelijk puur wol of katoen.

Ik hoop hier af en toe wat zinnigs bij te dragen, dan wel een paar vragen te stellen. Ben ook benieuwd naar jullie mening over m'n garderobe, dus zodra ik me weer eens in pak hijs neem ik een foto.

PS: ben maatje 44, dus heb speciale interesse in kleine maten etc.

guest45

• Gast
Reactie #5424 Gepost op: 02 oktober 2012 - 12:02:30
Welkom, Bowels.

TB82

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5425 Gepost op: 02 oktober 2012 - 22:56:20
Al enige tijd aan het meelezen, maar nu dan toch de stap gezet. Deze site enkele jaren geleden leren kennen via een horlogeforum waar ik actief op was/ben. Buiten een groot horlogefiefhebber dus ook een liefhebber van mooie kleren (eveneens van Vespa's, sigaren, whiskey, cognac, design uit het midden van de 20ste eeuw,... Maar daar zijn weer andere fora voor  :lol:).
Ik kom uit Belgïe, ben 30 en werk als financieel adviseur. Ik draag regelmatig (+/- 25% van de tijd op het werk) een pak en deze zijn bijna uitsluitend MTM. Meestal combineer ik losse jasjes al dan niet met das op katoenen broeken of jeans (echter geen jeans + das combinaties). Boglioli, Corneliani en MTM werk van bijvoorbeeld Gillo (www.gillo.be) zijn mijn favorieten voor de jasjes.
Schoenen... Een obsessie! De laaste tijd draag ik voornamelijk mijn Sergio Rossi double monks, beige Santoni Oxfords en Fratelli Rosetti tasselloafers.
In mijn vrije tijd draag ik graag "stevige" kledij: veel Barbour, vooral jassen ( wax, International in leder en eveneens in wax), brogues (Santoni, Church's , Max Verre), Howlin By Morrison truien, RL hemden, Masons broeken,...
Ik durf ook wel eens een Borsalino hoed op te zetten en draag al jaren dezelfde Ray Bans:  een Wayfarer en een Clubmaster.
Tassen, pennen, lederwaren, horloges... Hou ik voor de volgende keer  ;-)

guest45

• Gast
Reactie #5426 Gepost op: 02 oktober 2012 - 23:03:26
Welkom. Het klinkt alsof je hier op je plek bent.

Mediaman

• Gast
Reactie #5427 Gepost op: 03 oktober 2012 - 08:08:01
Welkom heren.

G.J.

• Gebruiker
  • I have a very simple taste. I only want the best
    • Bekijk profiel
Reactie #5428 Gepost op: 05 oktober 2012 - 18:49:04
Goedenavond,

Vele jaren geleden kwam ik deze site tegen en moet ik zeggen dat ik, door deze site, volledig gefascineerd raakte van schoenen, pakken, kwaliteitskleding en maatkleding. Eveneens de bijbehorende etiquette.
Mijn fascinatie voor schoenen is ontstaan op mijn 16e en verder versterkt via deze site. Toen mocht ik met kerst van een paar familieleden een mooi paar schoenen op de P.C. kopen bij Meijer. Helaas ( treuren doet het mij niet, meer mijn ouders ), ben ik mij steeds meer gaan interesseren voor zulk schoon schoeisel.

Momenteel ben ik 17 jaar.

Overigens is het een hobby van mij geworden om de meest exclusieve kleding en schoenen zo goedkoop mogelijk te kopen.

Groet en hopende hier veel te leren !

G.J.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5429 Gepost op: 05 oktober 2012 - 18:56:50
Welkom op het forum G.J.