Heren,
Om te beginnen een woord van dank voor de vele kennis die ik dankzij jullie in de afgelopen heb kunnen opdoen. Ik lees al zo rond 2005 af en aan mee op het forum en nu toch maar eens de moeite genomen om te registreren om ook bij te kunnen dragen aan de (kleding-) feestvreugde.
Professioneel gezien ben ik alweer 2 jaar verbonden aan een internationaal strategie adviesburo waar richt ik me op de doorvertaling van strategische plannen naar organisatieontwerpeb, FTE business cases, benefits tracking, etc. Daarvoor in verschillende vormen actief geweest in het adviesvak, maar nu toch eindelijk de juiste constellatie en plek gevonden.
Wat betreft kleding ben ik ook een nomade geweest, het is ooit begonnen met MTM van Suit Supply (niet heel denderend enthousiast over). Totdat ik voor zaken in Hong Kong was en daar een compleet bespoke pak heb laten maken bij
http://www.wwchan.com/. Sindsdien verschillende dingen geprobeerd in NL, van Caruso MTM bij Oger tot een aantal pakken bij New Tailor in Utrecht. Van good to great, maar het is nooit beter geweest dan mn eerste bespoke ervaring. Qua shirts een identiek verhaal, verschillende addressen met verschillende mates van succes. Wat betreft schoenen is het simpel: Goodyears van Santoni.
Daarnaast een speciale vermelding van mijn meest dierbare kledingbezit: een IWC Pilot Chronograph uit 2010.
vrgr, Kes