Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027655 keer gelezen)

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #5370 Gepost op: 11 juni 2012 - 08:21:14
You get what you pay for. En, tenzij je erg ingewikkeld gaat doen, invoerrechten/BTW betalen is soms te omzeilen maar dat vereist wel medewerking van de verkoper. Serieuze webshops doen er in het algemeen niet aan mee.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5371 Gepost op: 11 juni 2012 - 10:38:42
Welkom Kes. Ben benieuwd.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Bienno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5372 Gepost op: 11 juni 2012 - 11:07:58
Dat is ook mijn ervaring met bestellen buiten de EU. Ik zou alle eventuele kosten erbij tellen (BTW, invoerrechten). Als je dan nog vindt dat het een koopje is, moet je het kopen, anders kun je het beter niet doen.

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5373 Gepost op: 11 juni 2012 - 12:05:45
You get what you pay for. En, tenzij je erg ingewikkeld gaat doen, invoerrechten/BTW betalen is soms te omzeilen maar dat vereist wel medewerking van de verkoper. Serieuze webshops doen er in het algemeen niet aan mee.

Dit is ook mijn ervaring bij leather soul of leffot gaan ze geen andere waardes opgeven bij Shop The Finest en andere Ebay zaken is het geen enkel probeel. STF doet het zelfs al standaard  :wink:
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

E

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5374 Gepost op: 11 juni 2012 - 15:23:51

Ik had het dan ook meer over de methode dat je het pakketje eerst bij een Amerikaans adres laat afleveren, alwaar het verzonden wordt naar de rest van de wereld. Volgens mij is die methode vooral opgezet omdat er veel webshops zijn die enkel binnen Amerika leveren en het zodoende verspreid kan worden buiten de US. Dit heb ik zelf echter nog nooit uitgeprobeerd.

Daarnaast is blijft er altijd nog wel een risico en is het handig om rekening te houden met het feit dat er extra kosten kúnnen komen. Maar mocht je in 75% van de gevallen geluk hebben, kun je zo nu en dan zo'n tegenvaller wel opvangen.

In ieder geval bedankt voor de tips en het meedenken.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #5375 Gepost op: 11 juni 2012 - 15:44:38
Ik had het dan ook meer over de methode dat je het pakketje eerst bij een Amerikaans adres laat afleveren, alwaar het verzonden wordt naar de rest van de wereld. Volgens mij is die methode vooral opgezet omdat er veel webshops zijn die enkel binnen Amerika leveren en het zodoende verspreid kan worden buiten de US. Dit heb ik zelf echter nog nooit uitgeprobeerd.

Daarnaast is blijft er altijd nog wel een risico en is het handig om rekening te houden met het feit dat er extra kosten kúnnen komen. Maar mocht je in 75% van de gevallen geluk hebben, kun je zo nu en dan zo'n tegenvaller wel opvangen.

In ieder geval bedankt voor de tips en het meedenken.

In mijn Ralph Lauren tijd wel eens geprobeerd, indien je niemand kent in de USA dan is dit geen goede methode. Deze tussen personen rekenen belachelijk veel geld, in ieder geval zoveel geld dat je het beter in NL kunt kopen..

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5376 Gepost op: 11 juni 2012 - 15:46:14
Welkom nieuwe leden!

NielsK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5377 Gepost op: 13 juni 2012 - 16:29:40
Beste forumleden,
Sinds een tijdje volg ik dit forum dus zal me eens voorstellen.
Naam is Niels, student in Delft en sinds een half jaartje geďnteresseerd in de klassieke herenkleding.
Ik hoop veel van dit forum te leren, en het doel is om met een relatief klein budget een goede garderobe op te bouwen.

Mvg

mvogel

• Bekijk profiel
Reactie #5378 Gepost op: 14 juni 2012 - 14:16:14
Beste forumleden,

Ik heb dit forum net ontdekt en me meteen aangemeld. Ik ben 42 jaar, woon in Utrecht en hou van mooie kleding en schoenen (wie niet).

Mvg,

mvogel

Daccar

• "Happiness is having a scratch for every Itch" ~Og
    • Bekijk profiel
Reactie #5379 Gepost op: 24 juni 2012 - 21:02:46
Beste Leden,

Ook ik nieuw op dit forum, zeker niet in het waarderen van goed gemaakte spullen als kleding en culinaria. Ook ik uit Utrecht en 40 jaar over 2 dagen. Vandaag bij Beerens deze Magnannis gescoord voor € 160,- slechts. I love'em!

[attachment deleted by admin]

Salvatore

• Gebruiker
  • pseudo-italiaan
    • Bekijk profiel
Reactie #5380 Gepost op: 28 juni 2012 - 00:35:58
Heren,

Nieuw op dit forum, als gebruiker welteverstaan, lees namelijk al tijden mee. Ben nog maar een 18-jarig studentje, in mijn kast dus geen Borelli hemden e.d. - al kan ik mooie spullen wel herkennen en waarderen. Begin steeds meer van 'patsermerken' af te willen stappen en de echt mooie spullen te ontdekken. Ben dus mijn stijl en daarmee mijn garderobe en visie langzamerhand aan het verbreden, wat niet altijd even makkelijk is.

Hoop dat ik nog veel van jullie fijnproevers kan leren, en we mooie ervaringen en tips kunnen delen.

Tot op het forum.

Ciao

patrique

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5381 Gepost op: 28 juni 2012 - 09:06:16
Welkom Salvatore en andere leden van de afgelopen tijd!

Borelli zou ik trouwens proberen te vermijden; borrelli is een ander verhaal  ;-)

Xamder

• Gebruiker
  • Mama says: truth is all that matters
    • Bekijk profiel
Reactie #5382 Gepost op: 29 juni 2012 - 10:44:29
Ook nieuw op dit forum. Woonachtig te Venlo (Limburg), 29 jaar alweer. Hoop in mijn toekomstige kledingkeuzes wat ondersteuning te krijgen middels dit forum. Wil toch ook graag richting het betere werk gaan ;-)

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #5383 Gepost op: 29 juni 2012 - 10:52:14
 Welkom dorpsgenoot  :mrgreen:
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Xamder

• Gebruiker
  • Mama says: truth is all that matters
    • Bekijk profiel