Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027917 keer gelezen)

wubbelz

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #4755 Gepost op: 10 januari 2011 - 22:46:03
Jep, nieuw lid uit Tilburg, 27 jaar en werkzaam bij een distri voor ICT Networking & Security. Magnanni addict en opzoek naar meer kwaliteit!

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4756 Gepost op: 10 januari 2011 - 22:47:29
Welkom wubbelz!
Just be yourself, there are plenty of others.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #4757 Gepost op: 11 januari 2011 - 08:26:02
Welkom Paul, Ché en Wubbelz!
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Coach-smdo

• Bekijk profiel
Reactie #4758 Gepost op: 12 januari 2011 - 16:37:13
Om gelijk maar met de deur in huis te vallen, vraag ik me af of jullie ook wat te melden hebben voor mensen met een maatje meer? Ik ben er zelf zo een, een dikkerd dus, en zoek eigenlijk wat goede informatie over kleding, sokken, overhemden etc. Iemand suggesties?

btw, ik ben een vent van 51 jaar, woonachtig geweest in Zoetermeer, Rottterdam, Leudal en verblijf tegenwoordig in het mooie bourgondische Clinge van het Zeeuws Vlaanderen, ik schrijf regelmatig medische rapporten voor artsenbezoekers, geniet veel van het rustige bourgondische leven en mag graag goed gekleed gaan. Helaas is dat laatste, de laatste tijd wat moeilijker omdat ik steeds maar breder wordt en daar verder weinig tot niets aan kan doen, helaas.

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Coach.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4759 Gepost op: 12 januari 2011 - 16:44:17
Welkom, coach. Ik weet wel een leuk winkeltje in Zeeuws-Vlaanderen.

Mediaman

• Gast
Reactie #4760 Gepost op: 12 januari 2011 - 16:52:41
Welkom heren.

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4761 Gepost op: 13 januari 2011 - 14:17:00
Ik lees al een paar maanden mee, heb me onlangs toch maar eens ingeschreven. Ben binnengekomen op dit forum via een horlogeforum (dezinvanluxe), ben voor wat dat stijlaspect betreft in het bezit van een Rolex GMT 2 uit 2001 en een Breitling Navitimer uit 2001.

Voor wat betreft de overige stijlaspecten: Dankzij dit forum ben ik mezelf stap voor stap aan het ' upgraden' . Voor mijn werk in de buitendienst van een verzekeraar loop ik al 6 jaar in een pak, achteraf gezien liep ik de meeste van die jaren ' voor lul' .  RTW pakken van bijvoorbeeld WE die niet door een kleermaker aangepast zijn, soms in een te grote maat... Lelijke schoenen daaronder van 80 euro van een schoengigant die ik nauwelijks poetste. Ik koop sinds een jaar mijn pakken bij de Suitsupply en ben hier erg tevreden over. Overhemden draag ik van Hilfiger en Boss echter dankzij dit forum ben ik er achter dat deze overhemden niet helemaal goed aansluiten op mijn lichaam (teveel stof!) en dat je vooral teveel betaalt dankzij het merkteken. Ik ben van plan binnenkort mijn eerste maatoverhemd aan te laten meten.

Schoenen draag ik sinds een jaar van Floris van Bommel, ben daar erg tevreden over maar op dit forum lees ik dat er boven Van Bommel toch nog een kwalitatief hoger segment ligt met nog betere/mooiere schoenen. De stap hiernaartoe ga ik ook nog maken. Poetsen doe ik met de potjes van Saphir. Kousen heb ik inmiddels van de Turkse forumleverancier Viccel. Stuk beter dan de sokken van WE!

Eerlijk is eerlijk: kleren maken toch de man en als je jezelf goed kleedt sta je beter in je schoenen. En wat ik toch ook een groot voordeel vind is dat de wat duurdere kleding uiteindelijk ook nog langer meegaat!

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4762 Gepost op: 13 januari 2011 - 14:25:58
Hehe welkom heren en dames
Niets zo veranderlijk als de mens

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4763 Gepost op: 13 januari 2011 - 17:25:58
Welkom heren, Bakkerrr,verzekeraar uit Apeldoorn, Rotterdam, Tilburg...? ;-)

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4764 Gepost op: 13 januari 2011 - 19:12:24
De sponsor van SC Heerenveen...

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4765 Gepost op: 13 januari 2011 - 20:12:28
Welkom Bakkerrr!

Mooi hè, voortschrijdend inzicht? ;-)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4766 Gepost op: 13 januari 2011 - 20:15:11
De sponsor van SC Heerenveen...

Ah, helder. Fijne club. ;-)

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4767 Gepost op: 13 januari 2011 - 20:25:58
Ach, ik zit er niet graag op de tribune, ondanks gratis kaartjes. Ben fan van die club uit de hoofdstad.  \:D/ Daar zit ik wel af en toe op de tribune.

En voor wat betreft dat voortschrijdend inzicht, inderdaad erg leuk dat wanneer je jezelf bekijkt een aantal jaar geleden dat je inzichten weer veranderd zijn. Mijn voorliefde voor de horloges met het kroontje is het enige dat niet veranderd is in de loop der jaren.  ;-) Die Breitling wordt nog eens ingeruild, heb daar minder klik mee.

Designo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4768 Gepost op: 13 januari 2011 - 20:32:57
Herkenbaar!
Ben alleen van de 16710 naar de 116710 geswitched.
Hoewel ik ook geen afscheid kan nemen van mijn 3714-01 ;-)

Bakkerrr

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #4769 Gepost op: 13 januari 2011 - 20:50:59
Aardige collectie! De nieuwe GMT vind ik wel mooi, maar toch vind ik de oude GMT meer een icoon, dat moet de nieuwe nog worden.