Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027791 keer gelezen)

Guiseppe87

• Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3765 Gepost op: 06 oktober 2009 - 15:59:22
Heren,

Hierbij stel ik mij voor, ik Guiseppe ben student en draag steeds meer hier in dit forum besproken merken oa;

caruso,isaia,santoni,borglioli en verder casual kleding voor de afwisseling of een mix van beide.

Ik ben er zeker van dat ik nog veel kan opsteken van de onderwerpen die op dit forum voorbij komen en kwamen.

groeten Guiseppe

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3766 Gepost op: 06 oktober 2009 - 16:18:00
Heren,

Hierbij stel ik mij voor, ik Guiseppe ben student en draag steeds meer hier in dit forum besproken merken oa;

caruso,isaia,santoni,borglioli en verder casual kleding voor de afwisseling of een mix van beide.

Ik ben er zeker van dat ik nog veel kan opsteken van de onderwerpen die op dit forum voorbij komen en kwamen.

groeten Guiseppe

Hehe welkom,

Gezien de merken die je noemt, krijg ik de indruk dat je er een baantje naast hebt :-)

grtz Maboc
Niets zo veranderlijk als de mens

August

• Bekijk profiel
Reactie #3767 Gepost op: 09 oktober 2009 - 13:32:52
Dag,

Ik lees hier al een tijdje mee, alsmede op styleforum. Ik heb in mijn studententijd gewerkt bij Society Shop, daar heb ik een hoop opgestoken van herenkleding. Inmiddels ben ik 33 en gaandeweg leer ik steeds weer wat bij. Sinds een aantal jaar ben ik mezelf langzaam aan het voorzien van beter schoeisel en worden de bommeltjes uitgefaseerd, het is nu voornamelijk C&J.
Verder ben ik dol op mooie spullen zoals Borelli hemden. Ik ben vooral gecharmeerd van wat klassiekere kleding, bij voorkeur Engels of Italiaans (2 knoops, geen DB). Voor casual in het koude seizoen vind ik met name de Engelse country attire erg praktisch en mooi: b.v. Barbour, ribbroeken en country shoes met dainite zool.

Met vriendelijke groet,

August

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3768 Gepost op: 09 oktober 2009 - 13:36:58
Welkom August en overige nieuwe leden.

GSA

• Gast
Reactie #3769 Gepost op: 09 oktober 2009 - 15:31:48
Welkom August en overige nieuwe leden.

x2..

Ralph

• Bekijk profiel
Reactie #3770 Gepost op: 20 oktober 2009 - 21:01:32
Hallo allemaal,

Mijn naam is Ralph en ben 21 jaar. Omdat ik in Februari stage ga lopen én net een onderneming ben gestart (beide in de vastgoed gerelateerd), ben ik nu aan het rondkijken voor kostuums.

Ik heb al een beetje rondgekeken op de site en kwam de bekende zaken tegen voor mijn budget, zoals Suit Supply.
Ik ga van de week zeker even langs bij Suit Supply, maar ik kwam tijdens het googlen nog wat andere merken tegen, voor dezelfde prijs. Het probleem is alleen dat een rondje googlen weinig resultaat op heeft geleverd.
Zo ben ik dit pak van Frans Molenaar tegengekomen: http://www.wehkamp.nl/herenmode/topmerken/frans-molenaar/frans-molenaar-kostuum/C02_A16_T11_823896/
Weet iemand hier hoe het met de kwaliteit van deze kostuums zit ? Ik verwacht geen topkwaliteit voor dat bedrag, maar  valt het te vergelijken met bijv. een Suit Supply pak ?

Mediaman

• Gast
Reactie #3771 Gepost op: 20 oktober 2009 - 21:09:26
Welkom heren!

@Ralph, niet te zeggen. Eén belangrijk verschil kan ik je wel zeggen; passen zal niet makkelijk worden. Ga naar SuSu en je kan verschillende modellen en maten passen. Dan is denk de kans op een goede koop aanzienlijk groter.

GSA

• Gast
Reactie #3772 Gepost op: 20 oktober 2009 - 21:14:16
Het lijkt hier de consumentenbond wel :p

Soptor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3773 Gepost op: 21 oktober 2009 - 00:12:17
Passen (bij Suit Supply dus) lijkt me een hele nuttige tip.

Overigens: ik zou het in ieder geval geen 'kostuum' noemen... Dan moet ik altijd aan verkleedfeestjes denken.

Mediaman

• Gast
Reactie #3774 Gepost op: 21 oktober 2009 - 08:40:37
Passen (bij Suit Supply dus) lijkt me een hele nuttige tip.

Overigens: ik zou het in ieder geval geen 'kostuum' noemen... Dan moet ik altijd aan verkleedfeestjes denken.

Bespoke?

Soptor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3775 Gepost op: 21 oktober 2009 - 11:18:22
Ik denk niet dat dat bespoke is. Ik kan de lengte van de mouwen niet goed zien in deze houding, maar de schouders lijken me in ieder gevel veel te breed.

Bovendien: je moet wel veel overredingskracht hebben wil je je kleermaker overtuigen dat je zó extreem hoogwater wil voor je maatkostuum.

Philip

• Bekijk profiel
Reactie #3776 Gepost op: 22 oktober 2009 - 12:47:39
Beste mensen,

Nieuw op de site hier, Philip uit Den Haag.

Gek van het betere katoen en verwend fan van!

Jasjes in rijen van tien hangen, alleen aan de pakken kant betere kwaliteit gewenst. Suit suply pakken heb ik, drama voor woorden!

Jasjes onder andere: Channel Bay, Armani Collezioni, Handgemaakt Linnen etc :)

gr, Philip

Jim-Jorden

• Gebruiker
  • modern' talking
    • Bekijk profiel
Reactie #3777 Gepost op: 22 oktober 2009 - 20:30:55
Welkom heren !
"Greed is good"

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3778 Gepost op: 22 oktober 2009 - 20:35:48
Welkom inderdaad!

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #3779 Gepost op: 24 oktober 2009 - 19:49:42
Hallo allemaal,

Net als de meeste bezoekers van dit forum, interesseer ik mijzelf bovengemiddeld voor alles wat te scharen valt onder het begrip 'stijl'. Dit forum heeft voor mij al enige male als hulpmiddel gediend bij de keuze voor bepaalde kledingstukken. Het is dan nu ook tijd eens zelf een duit in het zakje te doen.

Als 21 jarige student, heb ik natuurlijk een beperkt budget. Toch is het ontzettend leuk te wachten met een aankoop om vervolgens juist dát van uitzonderlijke kwaliteit aan te schaffen. Belangrijkste overweging hierbij is natuurlijk het feit dat ik mijzelf het best voel in juist die kleding, wat ook zijn stempel achterlaat op het alledaagse functioneren.

Om deze hobby verder uit te breiden, ben ik op dit forum op de juist plaatst. Vandaar ook deze registratie. Ik ben van plan hier mijn 'stijl' verder uit te breiden en wellicht ook anderen hierin te helpen.

Tot spoedig!

Vriendelijke groet,

Bootstrap
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.