Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027682 keer gelezen)

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3750 Gepost op: 02 oktober 2009 - 02:57:11
De een is wat actiever dan de ander, sommige komen bij vlagen langs..

XKCD wordt 3x per week ge-update (Ma, Wo, Vr), niet moeilijk om bij te houden..

BarBaar

• Bekijk profiel
Reactie #3751 Gepost op: 02 oktober 2009 - 10:18:29
Hello!

Zojuist dus geregistreerd. Kijk al een tijdje hier rond en nu dus besloten een heel klein beetje actiever te worden.

Ik ben woonachtig in het midden van het land en werkzaam als docent en consultant in Informatiebeveiliging. 30 jaar oud en altijd opzoek naar goed zittende kleding ;)

Ik bevind me een beetje op het gensvlak van maatkleding en RTW op het moment. Favo merk; Strellson omdat het goed slim gesneden is en op het moment het enige merk is dat goed bij mij valt (binnen het budget).

Groet,

Bart

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3752 Gepost op: 02 oktober 2009 - 10:22:50
Hehe welkom
Niets zo veranderlijk als de mens

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3753 Gepost op: 02 oktober 2009 - 12:16:56
Hello!

Zojuist dus geregistreerd. Kijk al een tijdje hier rond en nu dus besloten een heel klein beetje actiever te worden.

Ik ben woonachtig in het midden van het land en werkzaam als docent en consultant in Informatiebeveiliging. 30 jaar oud en altijd opzoek naar goed zittende kleding ;)

Ik bevind me een beetje op het gensvlak van maatkleding en RTW op het moment. Favo merk; Strellson omdat het goed slim gesneden is en op het moment het enige merk is dat goed bij mij valt (binnen het budget).

Groet,

Bart

Leuk! Welkom! Er zijn hier volgens mij genoeg alternatieven te vinden die over het algemeen wat beter gewaardeerd worden dan Strellson, en lang niet allemaal voor exorbitante prijzen. Weet zeker dat je in de toekomst nog meer zult slagen.

Arend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3754 Gepost op: 02 oktober 2009 - 21:14:11
Goedenavond.

Zó, ik heb mij dan eindelijk aangemeld.
Ik ben Arend, student, begin twintig, woonachtig in Amsterdam.

Las al enige tijd mee op het forum, maar het is eigenlijk altijd enkel watertanden van datgene wat ik lees en zie (foto's). Het forum heeft zeker m'n idee van stijl en kleden beïnvloed. Probleem is een garderobe aanschaffen, waar te beginnen. Daarom heb ik me eigenlijk nooit aangemeld, omdat de snit die mooi is, ook vaak duur is. Ik zou wel weten wat ik wil aanschaffen, maar met een gemiddeld studentenbudget is dat niet realistisch op het moment. Dat ik in Amsterdam woon helpt betreft de bereikbaarheid van winkels.

Ik hoop nóg meer te leren over stijlen en kleding, en ik zou graag af en toe beroep willen doen op jullie kennis betreft herenkleding.

Waarom ik me nu heb aangemeld: ik dacht "ik moet toch een keer beginnen met het opbouwen van een fatsoenlijke garderobe."

Groet,

Arend

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3755 Gepost op: 03 oktober 2009 - 00:42:36
Goedenavond Heren en natuurlijk ook Dames,

Ik ben een student begin twintig jaar oud en studerende tevens woonachtig te Delft.
Al sinds ik nog maar een klein knaapje was heb ik mij geïnteresseerd in stijl en kleding.
Dit was ongetwijfeld niet in de minste plaats geïnspireerd door mijn grootvader, die in mijn ogen altijd een
echte gentleman was.
Helaas laat mijn studentenbudget het zelden toe precies dat te kopen waar mijn wens naar uit gaat.
Ik zoek dan graag een betaalbaarder alternatief dat wel dezelfde stijlkenmerken heeft. Of ik probeer
even door te sparen, uiteraard.
Mijn voorkeur gaat uit naar de 'Engelse stijl', hoewel af en toe in de zomer afgewisseld door de mediterraanse, loafers inclusief. Met name het Engelse schoeisel en de zo typerende tweeds spreken mij aan, waardoor ik op mijn jonge leeftijd al eens de bijnaam 'Opa' heb aangemeten gekregen. Zoiets vind ik altijd mooi omdat het aangeeft dat ik mij
op de een of andere manier met mijn erg bescheiden garderobe toch onderscheid.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik al enige tijd meelees en mij zo af en toe ook best laat beïnvloeden door dit forum. Ik heb mij nu toch maar aangemeld enerzijds omdat ik graag over de eerdergenoemde onderwerpen spreek en helaas ook omdat ik uw hulp en advies op dit moment kan gebruiken: met betrekking tot hetgeen onlangs met één van mijn paar nog 'jonge' Loakes is gebeurt.
Ik denk dat ik maar even een topic opzoek om over dit laatste uit te wijden, gezien dat ik nieuw ben en er nog geen kan openen.
Ik hoop dat u mijn bijdrage aan dit forum zult waarderen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3756 Gepost op: 03 oktober 2009 - 10:37:36
Welcome alle leden van de afgelopen maand september.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3757 Gepost op: 03 oktober 2009 - 11:00:24
Goedenavond Heren en natuurlijk ook Dames,

Ik ben een student begin twintig jaar oud en studerende tevens woonachtig te Delft.
Al sinds ik nog maar een klein knaapje was heb ik mij geïnteresseerd in stijl en kleding.
Dit was ongetwijfeld niet in de minste plaats geïnspireerd door mijn grootvader, die in mijn ogen altijd een
echte gentleman was.
Helaas laat mijn studentenbudget het zelden toe precies dat te kopen waar mijn wens naar uit gaat.
Ik zoek dan graag een betaalbaarder alternatief dat wel dezelfde stijlkenmerken heeft. Of ik probeer
even door te sparen, uiteraard.
Mijn voorkeur gaat uit naar de 'Engelse stijl', hoewel af en toe in de zomer afgewisseld door de mediterraanse, loafers inclusief. Met name het Engelse schoeisel en de zo typerende tweeds spreken mij aan, waardoor ik op mijn jonge leeftijd al eens de bijnaam 'Opa' heb aangemeten gekregen. Zoiets vind ik altijd mooi omdat het aangeeft dat ik mij
op de een of andere manier met mijn erg bescheiden garderobe toch onderscheid.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik al enige tijd meelees en mij zo af en toe ook best laat beïnvloeden door dit forum. Ik heb mij nu toch maar aangemeld enerzijds omdat ik graag over de eerdergenoemde onderwerpen spreek en helaas ook omdat ik uw hulp en advies op dit moment kan gebruiken: met betrekking tot hetgeen onlangs met één van mijn paar nog 'jonge' Loakes is gebeurt.
Ik denk dat ik maar even een topic opzoek om over dit laatste uit te wijden, gezien dat ik nieuw ben en er nog geen kan openen.
Ik hoop dat u mijn bijdrage aan dit forum zult waarderen.

Hehe welkom.

Laat je niet te veel beinvloeden he....eigen stijl vasthouden/ontwikkelen :-)

Mediaman

• Gast
Reactie #3758 Gepost op: 03 oktober 2009 - 11:02:13
Welkom en precies wat Gusto Maboc zegt, voor je het weet loop je in broeken met 5 cm wijde pijpen, condoomstrakke overhemden, corsetachtige jasjes en een spuuglok. Moet je niet hebben,... :)

EDIT: Narcistisch verzoek van Maboc ingewilligd.
Laatst bewerkt op: 03 oktober 2009 - 11:16:24 door Mediaman

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3759 Gepost op: 03 oktober 2009 - 11:04:39
Welkom en precies wat Gusto Maboc zegt, voor je het weet loop je in broeken met 5 cm wijde pijpen, condoomstrakke overhemden, corsetachtige jasjes en een spuuglok. Moet je niet hebben,... :)
:-) Of is dat te naricistisch

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3760 Gepost op: 03 oktober 2009 - 15:46:53
Hmm, nu ik er zo over nadenk ontbreekt inderdaad alleen de spuuglok nog...  :wink:

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3761 Gepost op: 03 oktober 2009 - 16:03:10
Met iemand genaamd BarBaar word ik vast goeie vrienden. De rest eveneens welkom uiteraard!
Wat is er overigens mis met een spuuglok?

Mediaman

• Gast
Reactie #3762 Gepost op: 03 oktober 2009 - 16:10:14
Met iemand genaamd BarBaar word ik vast goeie vrienden. De rest eveneens welkom uiteraard!
Wat is er overigens mis met een spuuglok?

Met die van jou niks, heb hem zelf gezien.  :wink:

BarBaar

• Bekijk profiel
Reactie #3763 Gepost op: 05 oktober 2009 - 10:44:54
Leuk! Welkom! Er zijn hier volgens mij genoeg alternatieven te vinden die over het algemeen wat beter gewaardeerd worden dan Strellson, en lang niet allemaal voor exorbitante prijzen. Weet zeker dat je in de toekomst nog meer zult slagen.

Ik sta zeker open voor alternatieven, daarom zit ik (oa) hier ;)

Noem eens wat?

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Reactie #3764 Gepost op: 05 oktober 2009 - 13:08:43
Ik sta zeker open voor alternatieven, daarom zit ik (oa) hier ;)

Noem eens wat?

Als consultant in het bedrijfsleven wil je soms "dress to impress", lijkt me.
Voor de momenten dat je er niet uit wilt zien als een middelmatige "Beun de Haas".
Als je het pakken topic van voren naar achteren en weer terug leest, dan heb je wel een idee wat er te koop is.

Maar als ik jou was dan zou ik een PM sturen naar Alberts (forumlid) en vragen om een afspraak.
Hij werkt bij Oger en kan jou veel laten zien en uitleggen wat je ziet.
Alleen zo zal je echt de verschillen leren zien.
En het mooie is: bij Oger hebben ze pakken van "goedkoop" tot "overpriced".
Ik heb verder niets met Oger of Alberts, maar dit is een stap die ik zou wagen.

Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!