Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027760 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3690 Gepost op: 02 september 2009 - 22:38:52
Een tikje pretentieus is het natuurlijk wel, al die onderschriften in vreemde talen. :mrgreen:
Die taal van jouw onderschrift ken ik ook niet: érg pretentieus...

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3691 Gepost op: 02 september 2009 - 22:44:24
Ik postte juist daarom toch echt een mr.green Paul, je hoeft je niet aangesproken te voelen. :mrgreen:

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3692 Gepost op: 02 september 2009 - 22:53:54
Ik postte juist daarom toch echt een mr.green Paul, je hoeft je niet aangesproken te voelen. :mrgreen:
Dat voel ik me ook niet: mijn citaat is zo hélder als wat...

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #3693 Gepost op: 03 september 2009 - 09:51:21
Of goed latijn?

Chronologisch in de goede volgorde en komen beide geografisch gezien uit hetzelfde gebied, toch? ;)

zo'n western lijkt me wel wat inclusief een mooi Ennio Morricone deuntje  :idea:
Laatst bewerkt op: 03 september 2009 - 09:53:56 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Houn

• Bekijk profiel
Reactie #3694 Gepost op: 04 september 2009 - 14:24:32
Eindelijk heb ik er toch weer een site (in het vaste rijtje) bij voor een dagelijk bezoek.
Dit naast de overige sites die ik dagelijks bezoek en waar mijn interesses liggen (Sport, met name voetbal en Muziek)

ok het Voorstellen,

Ik ben afkomstig uit het hoge noorden, namelijk de noordelijkste stad van Nederland namelijk Dokkum. ben 24 jaar en volg de opleiding Commerciele Economie aan de Noordelijke hogeschool te Leeuwarden.
verder ben ik samenwonend in een erg mooi historisch pand (de mooiste van de stad).

Ik ben geintresseerd in Voetbal, Muziek en Stijl. nu kan ik dit allemaal wel lang en breed gaan vertellen met dat is ook overbodig dus kort, Voetbal; Ajax Muziek; Italiaans en Metal.

Nu kom ik het forum binnen en wil ik natuurlijk gelijk jullie mening over iets weten: Mijn zus gaat juni volgend jaar trouwen, maar ik wil een speciaal pak dragen en niet een pak van 1 of andere bekende ontwerper.
Het moet een mooi maatpak zijn die iets speciaals uitstraalt.

Dat was het zo ongeveer.
Ik spreek jullie op het forum, hopelijk kan ik genoeg kennis vergaren hier.

Ciao,

bertorelli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3695 Gepost op: 04 september 2009 - 14:28:52
Eindelijk heb ik er toch weer een site (in het vaste rijtje) bij voor een dagelijk bezoek.
Dit naast de overige sites die ik dagelijks bezoek en waar mijn interesses liggen (Sport, met name voetbal en Muziek)

ok het Voorstellen,

Ik ben afkomstig uit het hoge noorden, namelijk de noordelijkste stad van Nederland namelijk Dokkum. ben 24 jaar en volg de opleiding Commerciele Economie aan de Noordelijke hogeschool te Leeuwarden.
verder ben ik samenwonend in een erg mooi historisch pand (de mooiste van de stad).

Ik ben geintresseerd in Voetbal, Muziek en Stijl. nu kan ik dit allemaal wel lang en breed gaan vertellen met dat is ook overbodig dus kort, Voetbal; Ajax Muziek; Italiaans en Metal.

Nu kom ik het forum binnen en wil ik natuurlijk gelijk jullie mening over iets weten: Mijn zus gaat juni volgend jaar trouwen, maar ik wil een speciaal pak dragen en niet een pak van 1 of andere bekende ontwerper.
Het moet een mooi maatpak zijn die iets speciaals uitstraalt.

Dat was het zo ongeveer.
Ik spreek jullie op het forum, hopelijk kan ik genoeg kennis vergaren hier.

Ciao,
Wat mag 't kosten vanaf een kleine 2000 euro kun je namelijk bij Sir Max/Arthur Peute terecht. Zou daar eens gaan kijken dan! Dan wordt er echt iets moois voor je gemaakt en perfect passend.
What a mistake-a to make-a!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3696 Gepost op: 04 september 2009 - 14:34:56
Wat mag 't kosten vanaf een kleine 2000 euro kun je namelijk bij Sir Max/Arthur Peute terecht. Zou daar eens gaan kijken dan! Dan wordt er echt iets moois voor je gemaakt en perfect passend.

Ik kan natuurlijk niet in zijn portemonnee kijken, maar las wel dat hij nog studeert, lijkt me dus niet het meest voor de hand liggende om hem naar SM te sturen. 8-[ Welkom Houn, :) je kan ook naar Napels vliegen en daar een obscuur kleermakertje zoeken, ben je voor een duizendje of drie wel klaar. :idea:

Maar mocht dat iets teveel van het goede zijn, dan kan je bij SuitSupply of Oger ook voor een vier- à achthonderd euro goed slagen hoor. ;) (MTM)
Laatst bewerkt op: 04 september 2009 - 15:30:31 door Mikey Fuoco

bertorelli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3697 Gepost op: 04 september 2009 - 15:24:26
Ik kan natuurlijk niet in zijn portemonnee kijken, maar las wel dat hij nog studeert, lijkt me dus niet het meest voor de hand liggende om hem naar SM te sturen. 8-[ Welkom Houn, :) je kan ook naar Napels vliegen en daar een obcuur kleermakertje zoeken, ben je voor een duizendje of drie wel klaar. :idea:

Maar mocht dat iets teveel van het goede zijn, dan kan je bij SuitSupply of Oger ook voor een vier- à achthonderd euro goed slagen hoor. ;) (MTM)

Nou ja, is ook lastig idd. Maar las ook dat hij samenwoont in een v/d mooiste historische panden v/d stad :P
What a mistake-a to make-a!

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #3698 Gepost op: 04 september 2009 - 15:30:03
Je moet groot denken he ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Houn

• Bekijk profiel
Reactie #3699 Gepost op: 05 september 2009 - 10:55:55
hehe. leuk hier

maar goed bedankt iig, ik zal eens even kijken hoe en wat.
en wat de portemonee op dat moment toe laat  :wink:

Bedankt!

Rover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3700 Gepost op: 05 september 2009 - 16:54:28
Hi, voor het eerst dat ik hier kom, mooie en leerzame site. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat mensen hier melden. Ik ben wel geïnteresseerd in uiterlijk, kleding en schoenen dus ik hoop hier wat van op te steken en wellicht ervaringen met anderen over winkels/merken te kunnen delen.

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3701 Gepost op: 05 september 2009 - 18:20:34
Hi, voor het eerst dat ik hier kom, mooie en leerzame site. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat mensen hier melden. Ik ben wel geïnteresseerd in uiterlijk, kleding en schoenen dus ik hoop hier wat van op te steken en wellicht ervaringen met anderen over winkels/merken te kunnen delen.

Dat is niet erg, Rover. Ik vind het soms ook verwarrend, mijn eigen bijdrages dragen daar aan bij....  :mrgreen:

Rover

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3702 Gepost op: 05 september 2009 - 22:45:32
ok, dank, nou ja als iemand iets wil weten kunnen ze dat uiteraard ook gewoon vragen in het topic of mailen. Ik zie of hoor het wel.

Polkadot

• Bekijk profiel
Reactie #3703 Gepost op: 07 september 2009 - 10:12:36
Goedemorgen, ik zal me voorstellen. Ik kom uit Rotterdam, waar ik nu derdejaars econometriestudent ben aan de Erasmus Universiteit. Ik ben erg geïnteresseerd in mooie kleding en hoop hier meer kennis te vergaren over dit onderwerp.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3704 Gepost op: 07 september 2009 - 10:15:19
En je draagt graag dassen met polka dots? ;)

Welkom!