Hallo leden van het Stijlforum!!
Mijn naam is Gianmarco, ben 29 jaar oud en woonachtig in Enschede. Hier studeer ik namelijk Civiele Techniek (& Management) aan de Universiteit Twente. Ben net een maand geleden gestart met afstuderen. Afgelopen dinsdag woonde ik een training (lees: lezing) 'Dress for Succes' van Suit Supply bij. Hoewel ik het erg leuk vond om te horen hoe SuSu hier tegenaan kijkt had ik sterk het gevoel dat het dozenschuivers zijn. De beste man heeft met trots tot drie keer toe aangeven dat ze snel werken en je binnen 30 minuten weer buiten staat. Maar goed, mijn interesse was wel (weer) gewekt en met wat surfen en google'n kwam ik op dit forum uit. Mijn eerste indruk was dat het nogal rommelig en onoverzichtelijk was. Echter na het lezen van de berichten op Fok! was ik verkocht. De passie en beleving waarmee over de kleding geschreven werd, het gebrek aan patserigheid en de vele waardevolle tips trekken me erg aan.
Ik kleed me momenteel vrij casual, met merken als Polo, Burberry, Henri Lloyd, Paul & Shark en dergelijke. Ook merken als CP Company, Stone Island en Prada hebben vele artikelen (zeker niet alle) die me aanspreken. Maar zoals vele andere op dit forum wil ik me meer klassiek kleden als de gelegenheid dat toelaat en zal dus de vele info op dit forum tot me nemen. Pakken draag ik nauwelijks dus zal me vooral richten op pantalons, hemden en schoenen.