Hoi allemaal! Ik heb me na een tijdje lurken maar eens ingeschreven op dit forum. 24 jaar, woonachtig op een studentenkamer in Zeist, en vierdejaars organisatiepsychologie in Utrecht. Mijn studie bekostig ik door webdesign/development diensten te leveren, en dat loopt momenteel erg goed. Ik ben op dit forum terecht gekomen door Google. Het is raar dat jullie moeilijk te vinden zijn, eigenlijk, want ik was al best lang op zoek naar een goed forum over dit onderwerp. Maar uiteindelijk ben ik toch goed uitgekomen

.
Mijn gevoel voor stijl en kleding is nog erg groen. Eigenlijk ben ik er pas begin dit jaar op gaan letten. Tot dat punt pakte ik meestal wat bovenop de plank lag. Ik vond het echter raar dat ik wel gevoel voor stijl en kleur had wat webdesign betreft, maar er bij mijn kleding niks van wist te bakken. Dat roer heb ik dus eens omgegooid. Na enig experimenteren merkte ik dat me het lekkerst voel in stijlvolle nette kleding met een vrij moderne uitstraling. Op dat gebied merkte ik wel dat mijn lat voor wat kwalitatief goed was steeds hoger begon te liggen. Eerst was een hemd van de V&D nog wel ok, toen werd het Olymp of Eterna, en nu zoek ik het meer in de merken die hier ook voorbij komen. Omdat mijn kennis flink tekort begon te schieten, en ik niet het gevoel had dat verkopers er veel meer van wisten, ben ik op internet eens gaan kijken. En zo kwam ik uit op dit forum. Hopelijk kan ik zo vermijden dat ik een heleboel miskopen doe en geld verkwist. Dat is tenslotte al een paar keer gebeurd (zoals dat ene pak van de Setpoint voor 99 euro dat na vier keer dragen al bijna uit elkaar viel..... *schaam*).
Momenteel ben ik aan het overwegen om bij New Tailor te gaan kijken. Ze hebben daar erg mooie pakken en hemden liggen, en ik denk dat ik het het geld ook wel waard vind om daar wat te laten maken. Maar tegen die tijd zal ik daar hier vast nog wat vragen over komen stellen. Ik hoop in elk geval een bijdrage te kunnen leveren aan dit forum evenals wat op te steken van de mensen die hier al langer rondlopen en duidelijk meer verstand van zaken hebben.
En ik ben gehandicapt in de zin dat ik geen korte posts kan tikken....