Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027859 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #405 Gepost op: 17 augustus 2005 - 22:45:13
Citaat van: "Steef"
Ach ja, ik kan net zo goed onder mijn eigen naam posten, ben toch geen BN'er  :wink:

en als je dat wel was maakt het ook niet veel uit toch?Iedereen is toch bekend met elkaar?en gelijk aan elkaar. Tenminste voor mij toch.. :roll:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #406 Gepost op: 17 augustus 2005 - 22:50:07
Citaat van: "ruby tuesday"
weer een naam veranderd.... :roll:

Nu hebben we t gelijk door Gusto :wink:
Gelukkig maar begon al te twijfelen aan mijn hersens wilde morgen al langs dijkzicht :lol:

Christiaan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #407 Gepost op: 28 augustus 2005 - 11:24:53
Hoi allemaal! Ik heb me na een tijdje lurken maar eens ingeschreven op dit forum. 24 jaar, woonachtig op een studentenkamer in Zeist, en vierdejaars organisatiepsychologie in Utrecht. Mijn studie bekostig ik door webdesign/development diensten te leveren, en dat loopt momenteel erg goed. Ik ben op dit forum terecht gekomen door Google. Het is raar dat jullie moeilijk te vinden zijn, eigenlijk, want ik was al best lang op zoek naar een goed forum over dit onderwerp. Maar uiteindelijk ben ik toch goed uitgekomen :).

Mijn gevoel voor stijl en kleding is nog erg groen. Eigenlijk ben ik er pas begin dit jaar op gaan letten. Tot dat punt pakte ik meestal wat bovenop de plank lag. Ik vond het echter raar dat ik wel gevoel voor stijl en kleur had wat webdesign betreft, maar er bij mijn kleding niks van wist te bakken. Dat roer heb ik dus eens omgegooid. Na enig experimenteren merkte ik dat me het lekkerst voel in stijlvolle nette kleding met een vrij  moderne uitstraling. Op dat gebied merkte ik wel dat mijn lat voor wat kwalitatief goed was steeds hoger begon te liggen. Eerst was een hemd van de V&D nog wel ok, toen werd het Olymp of Eterna, en nu zoek ik het meer in de merken die hier ook voorbij komen. Omdat mijn kennis flink tekort begon te schieten, en ik niet het gevoel had dat verkopers er veel meer van wisten, ben ik op internet eens gaan kijken. En zo kwam ik uit op dit forum. Hopelijk kan ik zo vermijden dat ik een heleboel miskopen doe en geld verkwist. Dat is tenslotte al een paar keer gebeurd (zoals dat ene pak van de Setpoint voor 99 euro dat na vier keer dragen al bijna uit elkaar viel..... *schaam*).

Momenteel ben ik aan het overwegen om bij New Tailor te gaan kijken. Ze hebben daar erg mooie pakken en hemden liggen, en ik denk dat ik het het geld ook wel waard vind om daar wat te laten maken. Maar tegen die tijd zal ik daar hier vast nog wat vragen over komen stellen. Ik hoop in elk geval een bijdrage te kunnen leveren aan dit forum evenals wat op te steken van de mensen die hier al langer rondlopen en duidelijk meer verstand van zaken hebben.

En ik ben gehandicapt in de zin dat ik geen korte posts kan tikken....
Truth springs from argument amongst friends" - David Hume

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #408 Gepost op: 28 augustus 2005 - 11:30:03
Welkom Cristiaan en veel plezier op dit forum.

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #409 Gepost op: 28 augustus 2005 - 19:08:34
Citaat van: "Christiaan"

geeft niet kan je subsidie voor krijgen...

welkom in ieder geval :wink:
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #410 Gepost op: 28 augustus 2005 - 19:13:19
Welkom Christiaan!
Fashion can be bought. Style one must possess.

ocf81

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #411 Gepost op: 13 september 2005 - 13:31:11
Een goede middag allemaal,

Bij deze stel ik mijzelf aan u allen voor.

Ik ben 24 jaren oud en teveeldejaars HBO informatica in Enschede. Zoek in het fotoboek van Fok! voor een uitgebreider verhaal.
Mijn interesse voor dit forum werd gewekt via posts op het forum van Fok!
Helaas moet ik als student een beetje karig door het leven en heb ik weinig geld voor goede kleding, maar toch probeer ik mij stijlvol te kleden, al zullen sommigen van u wellicht mijn stijl ietwat ouderwets of saai vinden. Ik denk dat smaken verschillen, maar de verschillende smaken zijn m.i. niet noodzakelijk stijlloos.
Ergens in de loop van de afgelopen paar jaar ben ik wat stijlbewuster geworden, maar de invulling die ik daar aan wil geven moet vooraf gegaan worden door een stukje vorming. dit forum lijkt mij een goede plaats om het een en ander op te steken.

met vriendelijke groet,

Laatst bewerkt op: 27 februari 2013 - 13:07:41 door Chris

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #412 Gepost op: 13 september 2005 - 14:02:43
Welkom Onno!
Fashion can be bought. Style one must possess.

FFW

• Gast
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #413 Gepost op: 13 september 2005 - 16:39:01
Citaat van: "Christiaan"
Hoi allemaal! Ik heb me na een tijdje lurken maar eens ingeschreven op dit forum. 24 jaar, woonachtig op een studentenkamer in Zeist, en vierdejaars organisatiepsychologie in Utrecht. Mijn studie bekostig ik door webdesign/development diensten te leveren, en dat loopt momenteel erg goed. Ik ben op dit forum terecht gekomen door Google. Het is raar dat jullie moeilijk te vinden zijn, eigenlijk, want ik was al best lang op zoek naar een goed forum over dit onderwerp. Maar uiteindelijk ben ik toch goed uitgekomen :).

Mijn gevoel voor stijl en kleding is nog erg groen. Eigenlijk ben ik er pas begin dit jaar op gaan letten. Tot dat punt pakte ik meestal wat bovenop de plank lag. Ik vond het echter raar dat ik wel gevoel voor stijl en kleur had wat webdesign betreft, maar er bij mijn kleding niks van wist te bakken. Dat roer heb ik dus eens omgegooid. Na enig experimenteren merkte ik dat me het lekkerst voel in stijlvolle nette kleding met een vrij  moderne uitstraling. Op dat gebied merkte ik wel dat mijn lat voor wat kwalitatief goed was steeds hoger begon te liggen. Eerst was een hemd van de V&D nog wel ok, toen werd het Olymp of Eterna, en nu zoek ik het meer in de merken die hier ook voorbij komen. Omdat mijn kennis flink tekort begon te schieten, en ik niet het gevoel had dat verkopers er veel meer van wisten, ben ik op internet eens gaan kijken. En zo kwam ik uit op dit forum. Hopelijk kan ik zo vermijden dat ik een heleboel miskopen doe en geld verkwist. Dat is tenslotte al een paar keer gebeurd (zoals dat ene pak van de Setpoint voor 99 euro dat na vier keer dragen al bijna uit elkaar viel..... *schaam*).

Momenteel ben ik aan het overwegen om bij New Tailor te gaan kijken. Ze hebben daar erg mooie pakken en hemden liggen, en ik denk dat ik het het geld ook wel waard vind om daar wat te laten maken. Maar tegen die tijd zal ik daar hier vast nog wat vragen over komen stellen. Ik hoop in elk geval een bijdrage te kunnen leveren aan dit forum evenals wat op te steken van de mensen die hier al langer rondlopen en duidelijk meer verstand van zaken hebben.

kijk, nog iemand uit Zeist. Kon je geen leuker dorp vinden voor een kamer?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #414 Gepost op: 13 september 2005 - 16:59:18
Welcome Onno op het forum waar van alles is te vinden aangaande mode,schoenen,geuren en accesoires :)

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #415 Gepost op: 13 september 2005 - 19:54:44
welkom welkom op dit alleraardigste forum  8)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #416 Gepost op: 13 september 2005 - 20:04:26
Ik constateer wel een opzienbarende stijging van nieuwe leden sinds een aantal weken.

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #417 Gepost op: 13 september 2005 - 20:07:02
ik dacht dat we potentieele nieuwe leden afschrikte met ons off-topic gelul?  :roll: blijkbaar niet dus.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel II
Reactie #418 Gepost op: 13 september 2005 - 20:19:42
1-0, doelpuntenmaker....

daan! :D

Maarten

• Bekijk profiel
Nieuw
Reactie #419 Gepost op: 15 september 2005 - 10:01:54
Another Introduction!

Mijn naam is Maarten ben 26 jaar en woonachtig in Maarssen. Ik werk als Manager Operations bij een logistiek dienstverlener.

Jaren gelden bij HEMA begonnen als Junior Buyer overhemden en dassen. Daar is de intersse ontstaan in kleding. De jaren daarna ging het van kwaad tot erger. Leuk om een site tegen te komen met mensen die dezelfde 'afwijking' hebben. Veel mensen in mijn directe omgeving merken vaak op dat ik goed gekleed ga maar niemand snapt het echt.

Dit even als korte introductie van mijn kant!

Groet, Maarten