Advocatus is, voor zover ik weet, slechts een middeleeuwse verbastering van Ad Vocare, 'erbij roepen' (of was het Ad vocandum?).
Volgens mij niet. Volgens mij mij werd juist in de middeleeuwen de term advocatus gebruikt voor een advocaat. En dat is ook wat je in je naam wenst uit te dragen, ook al zeg je het zeker niet expliciet. Ik kan het namelijk moeilijk geloven, zeker gezien je
signature, dat je je naam hebt gekozen als verbastering van 'erbij roepen'. Evenmin vind ik het aannemelijk dat je bonbons met een zachte advocaatvulling van de lekkerste advocaat, die immers ook advocatus worden genoemd, hebt bedoeld.
Het maakt mij niet uit hoe jij jezelf noemt (echt niet!), maar ik vond het van een jonge getalenteerde jurist (toen ik zo oud was als jij begon ik in ieder geval niet aan mijn doctoraal), een opmerkelijk gekozen naam. Niet meer dan dat.
Wellicht, mocht u zo doorgaan, komt er wel een 261'je WvS om de hoek kijken? 
Een prachtig, maar loos dreigement, want van een goede naam is nog niet gebleken, laat staan dat ik die zou kunnen aantasten.

Overigens kan men toch wel een groot verschil maken met een goedgekozen baret! Voor zover ik weet is de baret weinig onderworpen aan vormvoorschriften?
Graag verwijs ik naar artikel 11 van het eerder door mij aangehaalde Kostuum- en titulatuurbesluit rechterlijke organisatie van 22 december 1997. Ook met je baret ga je het verschil niet maken, alhoewel, ik denk dat je wel de enige zal zijn die een baret draagt.
Veel plezier op het forum en succes bij het afronden van je studie.