Auteur Topic: Voorsteltopic  (1893605 keer gelezen)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Voorsteltopic
Reactie #3240 Gepost op: 12 maart 2009 – 23:02:02
De eerste heeft de betreffende user zelf verwijderd en ik daarna mijn eigen bericht omdat zijn bericht weg was. Zoek je altijd overal wat achter?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3241 Gepost op: 12 maart 2009 – 23:10:45
De eerste heeft de betreffende user zelf verwijderd en ik daarna mijn eigen bericht omdat zijn bericht weg was. Zoek je altijd overal wat achter?
Nee. Maar jij wel. Ik bedoelde gewoon dat er berichten uitgeknald waren. Er staat niets over (expres) verwijderde berichten. Maar jouw reactie geeft wel aan in wat voor patroon jij (nog) zit.
This, madame, is Versailles.

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3242 Gepost op: 12 maart 2009 – 23:13:41
Citaat van: AstonMartin
Beste leden, ik zou graag een thread willen starten, maar de knop, start nieuwe thread staat er niet. Alleen nieuwe poll is mogelijk


Volgens mij komen er zo twee nieuwe polls aan. (Als dat inderdaad mogelijk is; ze zijn in elk geval in de maak.)

Felix Warners

  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3243 Gepost op: 16 maart 2009 – 16:27:28
Hallo allemaal,

Dit leek mij het topic waar men zijn eerste bericht moet plaatsen.
Ik lees al een tijdje mee op dit forum en het leek me tijd om me te registreren omdat ik soms topics zie waar ik graag wat op wil antwoorden of iets over wil vragen.

Ik ben 23jaar en naast student aan de UVA heb ik ook, samen met mijn broer, een wijnimportbedrijf.   

Zoals de meeste mensen die op deze site posten ben ik geïnteresseerd in kwaliteitsproducten. Ook al richt mijn interesse zich op dit moment vooral op wijn en alles wat daar mee te maken heeft lees ik ook graag over kleding, horloges etc.

Groeten,
Felix Warners
"How can you trust a man who wears both a belt and suspenders? The man can't even trust his own pants."

Gaja

  • Gebruiker
  • Berichten: 859
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3244 Gepost op: 16 maart 2009 – 16:46:50
He, dat is boeiend! Een wijnimportbedrijf: wat moeten we ons daar bij voorstellen? Ik hoop je hier vaker te gen te komen: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=141.480

Oja en natuurlijk welkom!
Life is too short to drink bad wine

Narcissus

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.372
  • As English as egg and bacon.
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Voorsteltopic
Reactie #3245 Gepost op: 16 maart 2009 – 16:50:49
Ha Felix!

Allereerst welkom!

Bij wijn hoort natuurlijk lekker eten, en bij lekker eten hoort dan weer... Uiteindelijk komen we wel bij de SF onderdelen. ;) Geloof dat je de eerste bent die gelijk in het Voorsteltopic het eerste bericht post, chapeau!

Ik geloof dat je hier wel een aantal wijnliefhebbers kunt tegenkomen, voornamelijk hier: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=141.0. Zoals Gaja bijvoorbeeld ;)

Gegroet!
Consciously breaking rules is an intentional decision, requiring a sophisticated awareness of rules.

I love the level of bravery. It's bold, it's fuck you, it's art.

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3246 Gepost op: 16 maart 2009 – 16:58:24
He, dat is boeiend! Een wijnimportbedrijf: wat moeten we ons daar bij voorstellen? Ik hoop je hier vaker te gen te komen: http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=141.480

Oja en natuurlijk welkom!

J

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.888
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3247 Gepost op: 16 maart 2009 – 17:24:02
Welkom, Felix en de andere nieuwe forummers.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3248 Gepost op: 16 maart 2009 – 17:27:41
Welkom
Niets zo veranderlijk als de mens

Felix Warners

  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3249 Gepost op: 16 maart 2009 – 18:14:22
Bedankt voor het hartelijke welkom. Leuk om te zien dat er meer wijngekken aanwezig zijn.

Ons bedrijf richt zich op de import van wijnen gemaakt van de druiven Riesling en Pinot Noir met een sterke nadruk op Riesling, dus vooral witte wijnen.

Het leuke aan dit forum vind ik dat er veel aandacht wordt besteed aan artisanale producten. Net als bij wijn vind ik niet alleen het eindproduct maar ook de context belangrijk. De stiksels/plooien die voor het ongetrainde oog slordig zijn maar voor de kenner (ook al haat ik dit woord) een teken van handwerk.

Kortom, ik ben minder geïnteresseerd in merken maar meer in de achtergrond van een product of dit nu kleren, eten, drinken of wat dan ook is.
"How can you trust a man who wears both a belt and suspenders? The man can't even trust his own pants."

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.932
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3250 Gepost op: 16 maart 2009 – 19:12:44
Dat klinkt goed, Felix. Welkom.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3251 Gepost op: 17 maart 2009 – 09:07:00
Bedankt voor het hartelijke welkom. Leuk om te zien dat er meer wijngekken aanwezig zijn.

Ons bedrijf richt zich op de import van wijnen gemaakt van de druiven Riesling en Pinot Noir met een sterke nadruk op Riesling, dus vooral witte wijnen.

Het leuke aan dit forum vind ik dat er veel aandacht wordt besteed aan artisanale producten. Net als bij wijn vind ik niet alleen het eindproduct maar ook de context belangrijk. De stiksels/plooien die voor het ongetrainde oog slordig zijn maar voor de kenner (ook al haat ik dit woord) een teken van handwerk.

Kortom, ik ben minder geïnteresseerd in merken maar meer in de achtergrond van een product of dit nu kleren, eten, drinken of wat dan ook is.

+1
Niets zo veranderlijk als de mens

Sir-Peeters

  • Berichten: 17
  • goedkoop is duurkoop
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3252 Gepost op: 18 maart 2009 – 21:45:21
Goede avond heren,

Ik ben dus Robbert Peeters, 20 jaar jong en nog woonachtig en werkzaam in zeeuws-vlaanderen ik werk bij een luxe schoenenwinkel. Ik hoop in Sept. een start te mogen maken in Doorn (nabij Utrecht) waar ik de studie mode/management te beginnen.

Zoals ik net al zei ben ik momenteel werkzaam in de schoenen bussines dus zal voornamelijk te vinden zijn op dat topic, verder heb ik nog een diploma textiel en ben ik geinterseerd in mode dus wie weet dat ik eens een kijkje elders op het forum neem!

Gegroet
wat je draagt hoort een weerspiegeling te zijn van je zelfvertrouwen

Mediaman

  • Gast
Re: Voorsteltopic
Reactie #3253 Gepost op: 18 maart 2009 – 22:44:07
Welkom.

Harko

  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #3254 Gepost op: 19 maart 2009 – 15:50:02
Als nieuw lid zal ik mij ook maar even voorstellen. Mijn naam is Mark Blommestein, eerstejaars student Economie en Bedrijfseconomie aan de Vrije Universiteit te Amsterdam. Ik heb de gebruikelijke hobby's; voetbal, tennis, hardlopen, wielrennen en fitness en alles waar een motor in zit. Nu ik binnekort mijn eerste ''knappe'' pak (geen C&A maar meer richting de SuSu/iets vergelijkbaars qua prijs) aan wil schaffen leek het mij een goed plan om wat informatie in te winnen over hoe en wat en mede daarom ben ik beland op dit forum. Foto's van de aangeschafte producten zullen ter zijner tijd in de desbetreffende topicsverschijnen.