Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034251 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1170 Gepost op: 06 juni 2006 - 21:39:26
Citaat van: "Migliore"
Welkom en vergeet niet... " tegen dit virus bestaat geen vaccin!!!!"...  Eenmaal besmet met het maatwerk virus..... there is no return!!

Lucky us!! :wink:

Op m'n bankrekening na. Maar ja, geld moet rollen, is goed voor de economie. Wij zijn model Nederlanders.  :lol:
This, madame, is Versailles.

Papageno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1171 Gepost op: 09 juni 2006 - 08:01:06
Na enige tijd lurken (meelezen zonder registreren) heb ik me aangemeld.

Het is namelijk wel fijn om te lezen dat je niet de enige bent die kwaliteit weet te waarderen.

Mijn voornaam is Reemer, ik ben nu 29 woon in Utrecht in de buurt van Hessing. (moet ik nu ook elke keer dit draadje aanvullen? :wink: ) Ik werk in Hilversum in de IT branche als external resource manager wat inhoud dat als mijn werkgever niet de juiste kennis kan leveren dat ik dan op zoek mag gaan naar die kennis en die mag inhuren.

Naast shoppen mag ik ook graag motorrijden (zie mijn avatar).

Het stijlforum heb ik gevonden omdat ik op zoek was naar extra info. Ik kan nu op 4 of 5 verschillende manieren mijn das knopen maar wil er meer kunnen. Daarnaast zijn de reviews van winkels interessant. Ik vermaak me hier wel en hoop een positieve bijdrage te kunnen leveren aan dit forum.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1172 Gepost op: 09 juni 2006 - 12:27:09
hoi!
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1173 Gepost op: 09 juni 2006 - 14:01:19
daaag!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1174 Gepost op: 09 juni 2006 - 14:05:35
Welkom allemaal!!  :D
Quotidie potest esse ultimo die

Gekko

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1175 Gepost op: 20 juni 2006 - 20:10:17
Heeren,

Ik kijk al enige tijd regelmatig op dit forum voor tips en advies en ben nu lid geworden om te proberen bij te dragen tot de geanimeerde discussies die hier plaatsvinden.

Ik ben een 20 jarige business-student aan de Universiteit van Tilburg en heb de Belgische nationaliteit.
Ik houd van alle goede dingen des levens, of het nu een goed glas rode wijn, een nieuw maatpak, een wedstrijdje golf of een hip feestje is.

Indien jullie nog vragen hebben, laat maar weten.

Gekko.

PS: Mijn nickname komt inderdaad uit de film 'Wall Street', met Michael Douglas (een aanrader voor allen die deze nog niet gezien hebben).

Le Sjon

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1176 Gepost op: 20 juni 2006 - 20:11:50
welkom gekko!

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1177 Gepost op: 23 juni 2006 - 18:50:14
'S avonds,

Ik kijk ook al een tijdje rond op dit forum en zal me nu toch maar even bekend maken - de naam is Tim. Ik kwam op dit forum omdat ik zoek was naar de naam van dat leuke winkeltje in Maastricht (inmiddels gevonden, is Laurier-Bome) want ik ga over een half uurtje maar eens die kant op voor een weekendje weg (en shoppen!). Ben blij dat ik inmiddels ontdekt heb dat ik niet de enige ben die zich druk kan maken over de vraag of roze kousen kunnen als je een pak met roze das draagt (ik vind dat dat kan en dat leidt op kantoor altijd weer tot veel commentaar) of over het aantal uren handwerk in zijn overhemd (ik ben grote fan van Maffeis, echt heel mooi).

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik niet verder kan zonder een paar Santoni's (ik draag altijd Cheaney), dus daar ga ik morgen maar eens even een uurtje naar kijken bij Shirts&Shoes.

Groet,
Tim
The man with style, is the man who can smile

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1178 Gepost op: 23 juni 2006 - 19:09:19
Citaat van: "L ' Avvocato"
'S avonds,
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik niet verder kan zonder een paar Santoni's (ik draag altijd Cheaney), dus daar ga ik morgen maar eens even een uurtje naar kijken bij Shirts&Shoes.

Groet,
Tim

Welkom Tim, een uurtje is wel een beetje kort om al dat moois bij Shoes&Shirts te bekijken  :lol:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1179 Gepost op: 23 juni 2006 - 20:14:36
Welcome op het forum.

Marcel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1180 Gepost op: 25 juni 2006 - 14:38:20
Bij deze zal ik me ook even voorstellen. Student fiscale economie hier op de Erasmus Universiteit, bijna 4e jaars.
Na het inlezen op dit mooie forum ben ik afgelopen week naar New Tailor geweest om een paar maathemden te laten maken. Zojuist een paar suede monkstraps van Santoni gekocht bij Van den Assem. Het virus heeft me aardig te pakken  8)
 know that I'm born and I know that I'll die, the in between is mine.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1181 Gepost op: 25 juni 2006 - 16:25:48
Citaat van: "L ' Avvocato"
'S avonds,

Ik kijk ook al een tijdje rond op dit forum en zal me nu toch maar even bekend maken - de naam is Tim. Ik kwam op dit forum omdat ik zoek was naar de naam van dat leuke winkeltje in Maastricht (inmiddels gevonden, is Laurier-Bome) want ik ga over een half uurtje maar eens die kant op voor een weekendje weg (en shoppen!). Ben blij dat ik inmiddels ontdekt heb dat ik niet de enige ben die zich druk kan maken over de vraag of roze kousen kunnen als je een pak met roze das draagt (ik vind dat dat kan en dat leidt op kantoor altijd weer tot veel commentaar) of over het aantal uren handwerk in zijn overhemd (ik ben grote fan van Maffeis, echt heel mooi).

Groet,
Tim

Wekom,
en maak daar maar 2 uurtjes van!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1182 Gepost op: 25 juni 2006 - 16:31:29
Welkom heren!
Fashion can be bought. Style one must possess.

Rusty

• Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1183 Gepost op: 29 juni 2006 - 08:43:49
Goedemorgen,

Weer een niemand op het SF. En om niet zomaar binnen te komen vallen zal ik mijzelf even voorstellen zoals het hoort.
Ik ben Menno, 31 jaar jong en werkzaam als strategic finance manager zoals dat bij ons zo mooi heet bij een groot amerikaans software bedrijf. Ik woon in Utrecht en om meteen mijn winkel voorkeuren kenbaar te maken. Hermans en Dean's, beide in Utrecht. Hoewel ik mezelf heb moeten dwingen de laatste paar maanden niet bij Hermans naar binnen te gaan omdat er een vakantie naar Italie aan zat te komen en deze is dan ook met succes door gebracht met de aankoop van 3 paar nieuwe schoenen (niet de standaard merken die hier genoemd worden, maar ik vind ze mooi en daar gaat het om.)

Mijn voorkeur voor het wat betere kleding segment heeft zich uit nature ontwikkeld doordat ik al snel door had dat ik mooie dingen kan waarderen en bereid ben daar wat meer voor te betalen. Tot nu toe bestond dat qua pakken vooral uit Corneliani, hoewel ik na wat lezen hier al heb gezien dat er nog veel meer moois te koop is.

Qua casual kleding heb ik een mix tussen designer (achtige) en surf/snowboard (beide grote passies) kleding als Hans Ubbink, Paul Smith etc.
Ik hou er wel van iets apparts te dragen en dat geeft nogal eens commentaar op mijn werk. En ja ik ben dus ook blij dat een goed bloemetjes shirt weer kan deze zomer ;-)

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1184 Gepost op: 29 juni 2006 - 09:23:52
welkom!
Tribula