Goedemorgen,
Weer een niemand op het SF. En om niet zomaar binnen te komen vallen zal ik mijzelf even voorstellen zoals het hoort.
Ik ben Menno, 31 jaar jong en werkzaam als strategic finance manager zoals dat bij ons zo mooi heet bij een groot amerikaans software bedrijf. Ik woon in Utrecht en om meteen mijn winkel voorkeuren kenbaar te maken. Hermans en Dean's, beide in Utrecht. Hoewel ik mezelf heb moeten dwingen de laatste paar maanden niet bij Hermans naar binnen te gaan omdat er een vakantie naar Italie aan zat te komen en deze is dan ook met succes door gebracht met de aankoop van 3 paar nieuwe schoenen (niet de standaard merken die hier genoemd worden, maar ik vind ze mooi en daar gaat het om.)
Mijn voorkeur voor het wat betere kleding segment heeft zich uit nature ontwikkeld doordat ik al snel door had dat ik mooie dingen kan waarderen en bereid ben daar wat meer voor te betalen. Tot nu toe bestond dat qua pakken vooral uit Corneliani, hoewel ik na wat lezen hier al heb gezien dat er nog veel meer moois te koop is.
Qua casual kleding heb ik een mix tussen designer (achtige) en surf/snowboard (beide grote passies) kleding als Hans Ubbink, Paul Smith etc.
Ik hou er wel van iets apparts te dragen en dat geeft nogal eens commentaar op mijn werk. En ja ik ben dus ook blij dat een goed bloemetjes shirt weer kan deze zomer