Citaat van: "Sergio"Welkom! Beetje Herman den Blijker maten Perfecte maten voor outlets, de mooie dingen bij de oger outlet zijn vaak in hele grote maten. Misschien moet je daar eens heen gaan J.W.
Welkom! Beetje Herman den Blijker maten
Dat meen je?... Ik weet dat Borrelli de standaard Shirts met boordmaat 45/46 een taille hebben (als je doorover nog kunt spreken van 132 cm. Ik heb zelf met mijn 115 kg iets van 120 cm nodig.
Citaat van: "JeeWee"Dat meen je?... Ik weet dat Borrelli de standaard Shirts met boordmaat 45/46 een taille hebben (als je doorover nog kunt spreken van 132 cm. Ik heb zelf met mijn 115 kg iets van 120 cm nodig.JeeWee wat voor'n maat heb je? Heb nog een maat 54 Pal Zileri in de kast hangen waar ik niet meer in pas (in de goede zin dan!)
Kostuum 57 Shirt 46 Schoenen 11H Thanks voor je aanbod maar gaat net niet passen Grtz. JeeWee
Citaat van: "JeeWee"Kostuum 57 Shirt 46 Schoenen 11H Thanks voor je aanbod maar gaat net niet passen Grtz. JeeWeeWOW, impressive! Heb idd ook veel grote maten (vooral broeken) zien liggen bij Oger outlet store. Voor de rest natuurlijk maatwerken
Welkom Broker en Le Sjon