Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034253 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1125 Gepost op: 23 mei 2006 - 00:34:58
Citaat van: "Napoleon"
Welkom! SF wordt overspoelt met de DZVL members..:)
Horlogekenners toch.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1126 Gepost op: 23 mei 2006 - 00:36:19
Citaat van: "nivelacuso"
Merci,

En ik zie dat ik mijn eerste draadje meteen al fout heb aangemaakt. (ik heb hem onder "new topic" gezet i.p.v. onder "new reply"  :oops:

Bedankt Nexus voor het snelle corrigeren.

Yep, ik kom o.a. ook op DZVL, maar veel meer zit ik op het eerste nederlandstalige horlogeforum http://www.horlogeforum.nl/list.php?2
Welcome en veel plezier alhier.

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1127 Gepost op: 23 mei 2006 - 08:01:42
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Napoleon"
Welkom! SF wordt overspoelt met de DZVL members..:)
Horlogekenners toch.
kenners weet ik niet, maar in ieder geval het horlogeforum waar ook veel SF actief zijn..

Huey

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1128 Gepost op: 24 mei 2006 - 11:15:06
Citaat van: "JeeWee"
Even dus het voorstelrondje....

Laat ik het toespitsen op het onderwerp... lijkt me zeker zo gezellig. Ik ben 38 jaar en woon in het hoge noorden. Ik kan vanuit mijn huisje 's nachts het licht van de vuurtoren van schiermonnikoog zien (uhm.. als ik buiten ga staan).

Tot nu toe kleedde ik me in het standaard confectiewerk met uit zondering van mijn schoenen. Ik loop graag op Greve en laat deze op maat maken.

Ik heb ruim twee jaar sebbatical gehad. Nu begin ik weer in een vooraanstaande functie. Ik heb voorgenomen in de tijd mijn kleding te upgraden (uhm.. te vervangen). Te beginnen bij shirts en dassen daarna de kostuums en vervolgens de accessoires.

Mijn postuur? Ik ben 1,97 meter; 115 kg; schoenmaat 47 (11 1/2); Boord 45 mouwlengte 7; kostuum 57 (duitse 114).

Mijn gevoel zegt dat ik op maatwerk ben aangewezen als ik iets moois wil. Aan de andere zijde ben ik zeer prijsbewust. Ik zal de prijs/kwaliteitsverhouding niet uit het oog verliezen. Ik ben dus op zoek naar gouden tips voor een diamanten uiterlijk  :lol:

Groeten JeeWee

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1129 Gepost op: 24 mei 2006 - 11:17:52
welkom!

JeeWee

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1130 Gepost op: 24 mei 2006 - 11:42:17
Thanks!
leding maakt de man...

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1131 Gepost op: 24 mei 2006 - 12:24:47
Welkom! Beetje Herman den Blijker maten :wink:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

JeeWee

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1132 Gepost op: 24 mei 2006 - 12:34:05
nou misschien kan ik dan nog wat van hem leren  :roll:
leding maakt de man...

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1133 Gepost op: 24 mei 2006 - 12:43:00
Citaat van: "JeeWee"
nou misschien kan ik dan nog wat van hem leren  :roll:

Grapje moet kunnen :wink:. Herman koopt zijn kleding voornamelijk bij Oger Amsterdam. En ik heb niets tegen op Herman of zijn maten hoor. Top(kok) gozer.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

de Hanepoot

• Bekijk profiel
Ook even voorstellen
Reactie #1134 Gepost op: 24 mei 2006 - 19:23:09
Hallo Leden,

Ook ik heb me na even wat lezen op het forum aangemeld als lid.

Ik ben Jeroen, 25 jaar en afgestudeerd in Financial Services Management. Binnenkort begin ik aan mijn 1e echte baan in de beleggingswereld in Den Haag.

Reeds tijdens mijn studie ben ik al begonnen met het aanleggen van een bescheiden collectie pakken. Ik heb inmiddels 2 maatpakken, een pak van Corneliani en nog en wat ouder pak van Boss.

Lezend op dit forum echter merk ik dat ik nog een hoop kan verbeteren en dat is ook zeker de bedoeling nu de financiele middelen nog ruimer worden.

Qua interesses voor kleding zijn het vooral de schoenen bij mij, en bij pakken de Italiaanse stijl. Draag graag een das, omdat die de outfit afmaakt, en kies daarbij graag voor een wat sprekende das van Etro of Gucci.  
Qua casual hou ik wel een beetje van wat avontuurlijkers, naast de obligate polo's met het paardje en de krokodil ben ik erg gecharmeerd van Etro en Paul Smith.

Qua schoenen draag ik Prada en Gucci, zowel zakelijk als casual. Ondanks de wat negatievere bewoordingen die ik hier lees over deze merken, hebben ze zeker erg mooie en klassieke modellen.
Casual draag ik ook Tod's, ze lopen heerlijk, maar ben niet zo tevreden over de afwerking ervan.

Qua winkels kom ik weleens bij Oger (wie niet), ga weleens naar Paul en Pim in Oudenbosch (de beste zaak van Zuidwest Nederland als je het mij vraagt) en vlieg ik 2 x per jaar naar Italie om daar wat inkopen te doen.

Ben zeker geinteresseerd wat meer over het betere maatwerk te leren, vooral van shirts en pakken...

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1135 Gepost op: 24 mei 2006 - 19:47:43
Welcome op het forum de Hanepoot.

Jason

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1136 Gepost op: 24 mei 2006 - 19:52:54
Citaat van: "Sergio"
Welkom! Beetje Herman den Blijker maten :wink:

Perfecte maten voor outlets, de mooie dingen bij de oger outlet zijn vaak in hele grote maten. Misschien moet je daar eens heen gaan J.W.

Jason

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1137 Gepost op: 26 mei 2006 - 21:51:14
Benvenuto a nostre primero user Italiano.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1138 Gepost op: 29 mei 2006 - 11:50:13
Salve donne e uomini...

Even voorstellen:  Stephan  /alias Giuliano
Ik ben 32, en al een jaar of wat werkzaam als ondernemer/sales director voor een internationaal handelsbedrijf. Ik heb in Bergamo (Noord Italie, vlakbij Milaan) economie gestudeerd en heb daar (daar ontkom je niet aan) de geneugten van mooie kleding leren ontdekken.

Naast een voorliefde voor pakken en shirts, ben ik volgens mijn vriendin een schoenenfetisjist, hoewel ik na het lezen van dit forum moet bekennen dat ik -afgezien van de handgemaakte, maar onbekende Italiaanse schoenen- voornamelijk bij Hugo Boss, en Tod's (voor mijn vrije tijd) ben blijven steken. Santoni wordt dus de eerstvolgende aankoop. Dassen, horloges, pennen en auto's hebben allen mijn interesse. Ik volg het forum al een tijdje van afstand, maar wilde nu toch graag actiever meedoen.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1139 Gepost op: 29 mei 2006 - 11:54:10
Citaat van: "giuliano"
Mijn shirts kocht ik tot nog toe bij Marcello di Milano (in het Magna Plaza), maar ik ben recentelijk met een aantal mensen een bedrijfje gestart (naast mijn andere werkzaamheden) dat su misura shirts en pakken levert tegen een goede prijs, dus ik ben mijn collectie langzamerhand aan het uitbreiden naar eigen merk spullen - vooralsnog naamloos, maar de kans is groot dat het...u raadt het al: Sartoria Giuliano gaat heten ;).

Welkom!  Ik ben erg benieuwd naar je producten van je nieuwe bedrijf waar laat je je producten maken? :)
Succes met de verkoop!
Tribula