Hallo Leden,
Ook ik heb me na even wat lezen op het forum aangemeld als lid.
Ik ben Jeroen, 25 jaar en afgestudeerd in Financial Services Management. Binnenkort begin ik aan mijn 1e echte baan in de beleggingswereld in Den Haag.
Reeds tijdens mijn studie ben ik al begonnen met het aanleggen van een bescheiden collectie pakken. Ik heb inmiddels 2 maatpakken, een pak van Corneliani en nog en wat ouder pak van Boss.
Lezend op dit forum echter merk ik dat ik nog een hoop kan verbeteren en dat is ook zeker de bedoeling nu de financiele middelen nog ruimer worden.
Qua interesses voor kleding zijn het vooral de schoenen bij mij, en bij pakken de Italiaanse stijl. Draag graag een das, omdat die de outfit afmaakt, en kies daarbij graag voor een wat sprekende das van Etro of Gucci.
Qua casual hou ik wel een beetje van wat avontuurlijkers, naast de obligate polo's met het paardje en de krokodil ben ik erg gecharmeerd van Etro en Paul Smith.
Qua schoenen draag ik Prada en Gucci, zowel zakelijk als casual. Ondanks de wat negatievere bewoordingen die ik hier lees over deze merken, hebben ze zeker erg mooie en klassieke modellen.
Casual draag ik ook Tod's, ze lopen heerlijk, maar ben niet zo tevreden over de afwerking ervan.
Qua winkels kom ik weleens bij Oger (wie niet), ga weleens naar Paul en Pim in Oudenbosch (de beste zaak van Zuidwest Nederland als je het mij vraagt) en vlieg ik 2 x per jaar naar Italie om daar wat inkopen te doen.
Ben zeker geinteresseerd wat meer over het betere maatwerk te leren, vooral van shirts en pakken...