Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034252 keer gelezen)

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1140 Gepost op: 29 mei 2006 - 12:20:02
Dank je, de shirts en pakken worden deels in Como en deels in de buurt van Prato gemaakt. De pakken hebben een beetje de stijl van Attolini (qua schouderinzet), hoewel je het grootste deel zelf naar keuze kunt samenstellen, dus uiteindelijk ligt het aan de koper hoe het er uitziet als je het aantrekt. Qua shirts: zelf stoffen, boord, manchetten, knopen en steek kiezen, dus ook daar bepaalt de koper het uiteindelijke resultaat. Qua uren handwerk zitten we uiteraard niet in de buurt van Attolini, dus begrijp me niet verkeerd: ik durf niet te beweren dat wij hetzelfde resultaat leveren.
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1141 Gepost op: 29 mei 2006 - 13:19:58
Hoe ga je het verkopen? in een winkelpand of op afspraak thuis bijv?
Tribula

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1142 Gepost op: 29 mei 2006 - 13:29:38
..op afspraak, voornamelijk bij bedrijven, zodat er meerdere mensen tegelijk kunnen worden geholpen, anders is het niet te behappen (qua handjes en qua kosten).

Een ander idee is om avonden te organiseren in een soort club- of netwerkverband, met een hapje & drankje, goede espresso, een lezing/presentatie van iemand uit deze lifestyle categorie (denk Vertu, horloges, pennen, kleding etc etc), en tegelijktijd een ruimte met twee coupeurs voor het nemen van de maat etc. Het zijn vooral ideeen voorlopig. Ik hoef er mijn geld niet mee te verdienen, doe het vooral uit liefde voor de goede smaak (zie tag onder), maar het moet ook niet teveel tijd/geld kosten... Als iemand ideeen heeft; ik houd me aanbevolen!

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1143 Gepost op: 29 mei 2006 - 14:32:58
Citaat van: "giuliano"
..op afspraak, voornamelijk bij bedrijven, zodat er meerdere mensen tegelijk kunnen worden geholpen, anders is het niet te behappen (qua handjes en qua kosten).

Een ander idee is om avonden te organiseren in een soort club- of netwerkverband, met een hapje & drankje, goede espresso, een lezing/presentatie van iemand uit deze lifestyle categorie (denk Vertu, horloges, pennen, kleding etc etc), en tegelijktijd een ruimte met twee coupeurs voor het nemen van de maat etc. Het zijn vooral ideeen voorlopig. Ik hoef er mijn geld niet mee te verdienen, doe het vooral uit liefde voor de goede smaak (zie tag onder), maar het moet ook niet teveel tijd/geld kosten... Als iemand ideeen heeft; ik houd me aanbevolen!
Klinkt leuk, succes ermee!

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1144 Gepost op: 29 mei 2006 - 17:31:38
Citaat van: "giuliano"

Welkom, wellicht zou er een keer een stijlforum avond georganiseerd kunnen worden voor de geïnteresseerden..

Napoleon

• Gast
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1145 Gepost op: 29 mei 2006 - 17:43:52
count me in :)

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1146 Gepost op: 29 mei 2006 - 17:47:16
Als het zo ver komt ben ik ook van de partij  8) in welke prijs klasse zitten de hemden giuliano ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1147 Gepost op: 30 mei 2006 - 08:27:28
Ik heb nog geen een avond van SF meegemaakt dus ik kom dan ook wel even kijken :P
Tribula

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1148 Gepost op: 30 mei 2006 - 09:06:28
ik ook niet, maar dat komt er vaak niet van

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1149 Gepost op: 30 mei 2006 - 10:54:21
Leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over het 'club' avond idee. Ik denk over een maand of drie? (offtopic: ik verwacht deze week mijn eerste kind, dus ik weet nog niet precies hoe de komende maanden eruitzien).

Hemden zitten op EUR95 tot EUR 125 p.s., afhankelijk van stoffenkeuze (en een beetje van de maat).

JeeWee

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1150 Gepost op: 30 mei 2006 - 12:54:27
Citaat
Leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn over het 'club' avond idee. Ik denk over een maand of drie? (offtopic: ik verwacht deze week mijn eerste kind, dus ik weet nog niet precies hoe de komende maanden eruitzien).

Hemden zitten op EUR95 tot EUR 125 p.s., afhankelijk van stoffenkeuze (en een beetje van de maat).

nou... succes met de bevalling. Informeer me misschien ben ik dan ook van de partij.

Grz. JeeWee
leding maakt de man...

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1151 Gepost op: 30 mei 2006 - 13:06:37
Citaat van: "JeeWee"
nou... succes met de bevalling. Informeer me misschien ben ik dan ook van de partij.

Wat moet jij bij de bevalling?

Welkom overigens aan de nieuwe SF'ers, zitten weer een paar actieve bij :)

JeeWee

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1152 Gepost op: 30 mei 2006 - 13:12:33
Citaat
Wat moet jij bij de bevalling?

Welkom overigens aan de nieuwe SF'ers, zitten weer een paar actieve bij

Ach.. de bevalling is niet mijn favoriete programma of bezigheid om naar te kijken. Ik heb het overigens twee keer gezien toen mijn eigen kinderen werde geboren. Dat vind ik overigens meer dan voldoende. Ik dacht een steuntje in de rug kan hij... en zij wel gebruiken van daar...

en ff offtopic is ook wel leuk. Thanks.

Grtz. JeeWee
leding maakt de man...

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1153 Gepost op: 30 mei 2006 - 13:19:09
Citaat van: "JeeWee"
Ach.. de bevalling is niet mijn favoriete programma of bezigheid om naar te kijken. Ik heb het overigens twee keer gezien toen mijn eigen kinderen werde geboren. Dat vind ik overigens meer dan voldoende. Ik dacht een steuntje in de rug kan hij... en zij wel gebruiken van daar...

en ff offtopic is ook wel leuk. Thanks.

Graag gedaan ;)

Ach misschien kom ik ook wel bij zo'n passessie. Zou overigens m'n eerste SF-contact worden.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic - Deel IV
Reactie #1154 Gepost op: 30 mei 2006 - 13:22:44
thanks guys - ik zal het nodig hebben  :D