Auteur Topic: [Haarlem] Oger dumpstore  (233018 keer gelezen)

Huey

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #120 Gepost op: 11 januari 2006 - 22:51:11
Citaat van: "FFW"
Ik snap alleen niet waarom een goed shirt waar je dan toevallig minder voor uitgegeven hebt opeens minder waarde heeft. Iets is mooi of het is lelijk heeft niks met de uitgeven prijs te maken.

Eens, wel is het zo dat in een dumpzaak alleen de minst mooie stukken terecht komen. Anders hadden ze wel voor retail of in de sale weggegaan.

Jason

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #121 Gepost op: 11 januari 2006 - 22:56:05
Citaat van: "Huey"
Ik snap alleen niet waarom een goed shirt waar je dan toevallig minder voor uitgegeven hebt opeens minder waarde heeft. Iets is mooi of het is lelijk heeft niks met de uitgeven prijs te maken.

Eens, wel is het zo dat in een dumpzaak alleen de minst mooie stukken terecht komen. Anders hadden ze wel voor retail of in de sale weggegaan.

ze hebben daar dus geen effen lichtblauw?

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #122 Gepost op: 11 januari 2006 - 22:59:04
Misschien wel als je geluk hebt... Soms kom er je vandaan met hele mooie dingetjes (lees ik hoor, ben er zelf nog nooit geweest).
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #123 Gepost op: 12 januari 2006 - 08:24:16
ik ben er ook nog nooit geweest... t zal er toch eens van moeten komen..

Napoleon

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #124 Gepost op: 12 januari 2006 - 13:21:27
@ merlino, jij snap em, die op de kroeg aan stukken gescheurd mogen worden  :D .

Die shirts die daar liggen vindt ik dermate lelijk dat ik ze nooit zo aan zou doen, het heet ook niet voor niets DUMP, dusja je moet wel heel veel geluk hebben wil je iets moois tegen komen.
Maar als je weet dat een hema shirt 20 E kost en een Oger shirt 25 E, dan loop ik liever in een Oger shirt op de kroeg, maar kapot gaat het toch, dat is een ding dat heel zeker is!

Huey

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #125 Gepost op: 12 januari 2006 - 17:21:05
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Huey"

ze hebben daar dus geen effen lichtblauw?

Soms wel, soms niet. Maar dan moet je nog geluk hebben als ze die nog in jouw maat hebben ook ;)

Ze hebben er ook nog overhemden, dassen van 5/6 jaar terug bijv. Maakt niet uit, daar is het een outlet voor.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #126 Gepost op: 12 januari 2006 - 18:26:04
Daar heb je wel gelijk in Huey je moet er echt geluk hebben en op het juiste tijdstip zijn wil je verse waar kunnen vinden.

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #127 Gepost op: 12 januari 2006 - 20:57:57
Ja je moet gewoon mazzel hebben in de dumpstore. Ik heb een kleine maat en soms ligt daar met heel veel mazzel nog wel wat moois tussen. Trouwens, die dassen die liggen zijn meestal echt verschikkelijk. Ze zijn vies, de kleur is verlopen, ze zien er gewoon niet mooi meer uit  :? Volgens mij liggen sommige inderdaad al een aantal jaar in die bakjes daar.

Jason

• Gast
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #128 Gepost op: 13 januari 2006 - 11:23:13
Binnenkort komt toch het residu van de uitverkoop binnen?

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #129 Gepost op: 05 maart 2006 - 14:10:12
ze hebben idd weer een berg zooi binnen.

een paar mooie hemden (borrelli, finamore, oger napoli) 30 e p/s kunnen scoren.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

P-K

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #130 Gepost op: 08 maart 2006 - 16:08:25
Vandaag ook even langs geweest.
Ik zag dat er ook Borrelli's tussen hingen bij de shirts, helaas niet mijn kleine maatje (37).

Ik heb er een geel-wit gestreept shirt van Van Laack gekocht en een wit met blauwe strepen shirt van Corneliani (valt wel een beetje ruim :S)
Is dat jullie bekend dat Corneliani wat ruim valt?

TimMureau

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #131 Gepost op: 08 maart 2006 - 17:02:02
Hangen er een beetje leuke pakken en jasjes ik wil er van het weekend namenlijk even heen.
Return to innocence...

cheukert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #132 Gepost op: 08 maart 2006 - 17:30:47
Citaat van: "P-K"
Vandaag ook even langs geweest.
Ik zag dat er ook Borrelli's tussen hingen bij de shirts, helaas niet mijn kleine maatje (37).

Ik heb er een geel-wit gestreept shirt van Van Laack gekocht en een wit met blauwe strepen shirt van Corneliani (valt wel een beetje ruim :S)
Is dat jullie bekend dat Corneliani wat ruim valt?

Zijn er sowieso wel kleine maten nog?
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #133 Gepost op: 08 maart 2006 - 17:55:02
ik heb soms wel eens het idee dat het allemaal niet gangbare maten zijn.

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Haarlem] Oger dumpstore
Reactie #134 Gepost op: 08 maart 2006 - 18:09:08
valt me op trouwens dat Attolini totaal niet aan outlet doet.
Volgens mij hebben die zelf een policy dat alle niet-verkochte shirts retour gaan naar Napels.