Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (795788 keer gelezen)

guest45

• Gast
Het grote "Mijn eerste pak" topic
Reactie #1965 Gepost op: 08 juli 2014 - 15:35:19
Outlet heb ik een keer iets gekocht maar zelfs een plooi in de broekspijp was wat veel gevraagd. Vermaakmeneer 'vergat' een band (hoeheetdatookalweer?) in de binnenkant te naaien. Moet opnieuw.
Wel kan je in de outlet als je geluk hebt cheap een mooi pak scoren maar het meeste dat er hangt is redelijk opzichtig. De kans dat je er een 'effen' blauw starterspak gaat vinden voor weinig is klein.

Belfort

• Bekijk profiel
Reactie #1966 Gepost op: 08 juli 2014 - 15:38:11
Oxfords zijn mooier dan derby's en sowieso ligt van Lier hier niet zo in de smaak :) maar meer dan prima als stagiair hoor, maak je niet druk. Je zit toch alleen maar achter powerpoint en excel ;)

Ik begrijp wat je bedoelt. Ten aanzien van mijn werkzaamheden, daar ga ik ook vanuit.  ;) Nog een tip waar ik betaalbare Oxford's op zou kunnen duikelen? Welk merk zou je aanraden?

Wat betreft de pakken neig ik toch naar de S130 omdat die in mijn ogen minder glimt, maar dat zal ik even in de winkel moeten bekijken. Ik weet overigens niet of dat te maken heeft met het S-type.

Pro tip: Kijk of je een blauwe birdseye kan vinden ipv uni blauw. Is een stuk mooier. Geen ramp als het niet lukt maar mocht je iets vinden (outlet?)....

Schoenen kunnen wel maar mooi vind ik ze ook niet. Ik heb slechtere schoenen gezien op kantoren maar hier op het forum wordt wel naar een hoger niveau gestreefd.
Die twee gekke dikke stiksels aan de zijkant en de merknaam bij de hiel komen de schoen niet echt ten goede. Daarbij zou ik bij een zwarte schoen  zoals RdB al zegt 99/100 keer voor een oxford gaan ipv. een derby.
Oxfords zijn niet mooier dan derbies maar voor een zwarte schoen is een oxford wel beter.

Ga ik doen! Bedankt voor de tip! Een paar Oxfords erbij dan maar, afwisseling. ;)

Wat RdB zegt. Je hoeft je er niet voor te schamen, ik vind ze gewoon niet mooi ;)

Vermaken moet geen enkel probleem zijn bij SuSu. Weet iemand hoe het zit met de SuSu online outlet btw?

Ain't no shame in my game ;) ik hoor jullie kritieken graag. En, ook ik wil graag weten waar de outlet gebleven is! Anyone? :)

Mannequin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1967 Gepost op: 08 juli 2014 - 15:49:36
Ik begrijp wat je bedoelt. Ten aanzien van mijn werkzaamheden, daar ga ik ook vanuit.  ;) Nog een tip waar ik betaalbare Oxford's op zou kunnen duikelen? Welk merk zou je aanraden?

Ga ik doen! Bedankt voor de tip! Een paar Oxfords erbij dan maar, afwisseling. ;)

Crockett & Jones heeft hele mooie Oxfords. (Hallam, Connaught) Bij Eduard Pelger krijg je met een studentenkaart ook nog een mooie korting.

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1968 Gepost op: 08 juli 2014 - 15:58:09
Magnanni zwarte oxfords zijn ook redelijk voordelig, maar er gaan nogal wat mensen hier steigeren bij de naam Magnanni.

Ik ben ooit in de outlet in Rosada geweest, maar daar hadden ze weinig zinnigs.

Belfort

• Bekijk profiel
Reactie #1969 Gepost op: 08 juli 2014 - 16:25:02
RdB, Mannequin,

Bedankt! Ik ga me er eens in verdiepen, ik laat jullie weten wat het geworden is. Wat betreft het pak (even weer on-topic ;) ), ik ga deze week even langs bij de SuSu om te kijken wat ze te bieden hebben op het gebied van RTW Uni (birdseye) Blauw.

Iedereen bedankt voor alle tips!

Belfort

• Bekijk profiel
Reactie #1970 Gepost op: 08 juli 2014 - 16:33:31
Magnanni zwarte oxfords zijn ook redelijk voordelig, maar er gaan nogal wat mensen hier steigeren bij de naam Magnanni.

"Most everyone's mad here" - Cheshire Cat

Citaat
http://www.youtube.com/watch?v=fFBWQ6T9gFc

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1971 Gepost op: 08 juli 2014 - 18:50:24
Gesloten, zie: http://eu.suitsupply.com/nl_NL/outlet

En vwb de schoenen, niks mis mee. Over 5 jaar zul je wat anders dragen, maar meer dan prima om mee te beginnen. Als je ze al hebt, is het het zeker niet waard om een hap uit je budget te halen om nieuwe schoenen aan te schaffen.

edit: had even een pagina aan reacties gemist :) Fysieke outlet zit ook nog in Roermond, maar die hebben mij aan een redelijke afkeer tegen SuSu geholpen. Wat een prul en onvriendelijk persoonlijk (maar dat kan een unieke (of eigenlijk tweemalige) ervaring enkel van mij zijn geweest).
Laatst bewerkt op: 08 juli 2014 - 18:54:04 door DennisM

Schrobbelèr

• Bekijk profiel
Reactie #1972 Gepost op: 09 juli 2014 - 11:41:23
Zwarte oxfords van Crockett & Jones zijn nu in de aanbieding bij Hermans, misschien is dat een idee, Belfort.

http://www.hermansschoenen.nl/collectie.html?filteritem=2083

gasgitaartje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1973 Gepost op: 09 juli 2014 - 12:14:11
Is Meermin niks? Of Crownhill?

tvl

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1974 Gepost op: 09 juli 2014 - 13:34:17
Zwarte oxfords van Crockett & Jones zijn nu in de aanbieding bij Hermans, misschien is dat een idee, Belfort.

http://www.hermansschoenen.nl/collectie.html?filteritem=2083

Is wel een G..

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1975 Gepost op: 09 juli 2014 - 18:33:08
Als zijn budget € 500 is, kan die beter Van Liers kopen en een SuSu dan C&J en een Makropak...

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1976 Gepost op: 09 juli 2014 - 19:13:52
juist niet lelijke schoenen verpesten een outfit een goedzittend C&A pak niet.
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #1977 Gepost op: 10 juli 2014 - 09:58:23
+1.

Schoenen is naast stem een van de bepalende factoren voor eerste indruk. Goedzitten makro pak valt een niet kenner niks aan op. Brakke schoenen iedereen.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

ML

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1978 Gepost op: 10 juli 2014 - 10:00:15
Hebben we het nog steeds over z'n van liers? Dat zijn echt geen brakke schoenen hoor. Overdrijven is ook een kunst.
I am free of all prejudice. I hate everyone equally.

Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society.

Winnaar SF-voetbalpoule 2016 en nog een paar keer, ben de tel kwijt.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #1979 Gepost op: 10 juli 2014 - 10:00:19
Maar dit zijn geen brakke schoenen, hooguit een model dat hier niet gewaardeerd wordt. Seen much worse.
The man with style, is the man who can smile