Oxfords zijn mooier dan derby's en sowieso ligt van Lier hier niet zo in de smaak
maar meer dan prima als stagiair hoor, maak je niet druk. Je zit toch alleen maar achter powerpoint en excel 
Ik begrijp wat je bedoelt. Ten aanzien van mijn werkzaamheden, daar ga ik ook vanuit.

Nog een tip waar ik betaalbare Oxford's op zou kunnen duikelen? Welk merk zou je aanraden?
Wat betreft de pakken neig ik toch naar de S130 omdat die in mijn ogen minder glimt, maar dat zal ik even in de winkel moeten bekijken. Ik weet overigens niet of dat te maken heeft met het S-type.
Pro tip: Kijk of je een blauwe birdseye kan vinden ipv uni blauw. Is een stuk mooier. Geen ramp als het niet lukt maar mocht je iets vinden (outlet?)....
Schoenen kunnen wel maar mooi vind ik ze ook niet. Ik heb slechtere schoenen gezien op kantoren maar hier op het forum wordt wel naar een hoger niveau gestreefd.
Die twee gekke dikke stiksels aan de zijkant en de merknaam bij de hiel komen de schoen niet echt ten goede. Daarbij zou ik bij een zwarte schoen zoals RdB al zegt 99/100 keer voor een oxford gaan ipv. een derby.
Oxfords zijn niet mooier dan derbies maar voor een zwarte schoen is een oxford wel beter.
Ga ik doen! Bedankt voor de tip! Een paar Oxfords erbij dan maar, afwisseling.

Wat RdB zegt. Je hoeft je er niet voor te schamen, ik vind ze gewoon niet mooi 
Vermaken moet geen enkel probleem zijn bij SuSu. Weet iemand hoe het zit met de SuSu online outlet btw?
Ain't no shame in my game

ik hoor jullie kritieken graag. En, ook ik wil graag weten waar de outlet gebleven is! Anyone?