Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (795807 keer gelezen)

Dieter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Het grote "Mijn eerste pak" topic
Reactie #1890 Gepost op: 16 maart 2014 - 17:42:55
Ook Rotterdam?
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

jort

• Gebruiker
  • Nederlandse Dandy met Italiaanse roots
    • Bekijk profiel
    • Reblog
Reactie #1891 Gepost op: 16 maart 2014 - 20:54:31
Rotterdam en het haagje, pc kom ik niet uit principe, niet specifiek ozjee maar de hele straat an sich

Let niet op me spelling, ik zit op Tapatalk

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1892 Gepost op: 16 maart 2014 - 23:32:13
Gaat wel vaker nergens over hier en ik heb ook vrij weinig te melden maar heb het idee dat ook het intelligentieniveau van dit forum snel aan het zakken is.

Zeg maar gerust dalend niveau across the board.
Tschüss.

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1893 Gepost op: 16 maart 2014 - 23:41:56
Vind het forum ook minder interessant dan paar jaar geleden.
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1894 Gepost op: 17 maart 2014 - 08:24:56
We zijn wel heel erg door de ondergrens gegaan hier op SF de laatste tijd...

Lees het nu pas allemaal, lekker getrol van Jordan.

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1895 Gepost op: 17 maart 2014 - 10:01:30
Zeg maar gerust dalend niveau across the board.
Tschüss.

Don't be a stranger!

Mannequin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1896 Gepost op: 01 april 2014 - 23:17:25
Heren, ik doe wederom een beroep op jullie kennis en kunde van de pakkenwereld.

Momenteel ben ik eigenaar van twee mtm-'business' pakken van Suitsupply, en één rtw pak van de lokale herenspeciaalzaak die ik het liefst zou willen verbranden, maar vanwege sentimentele gevoelens toch in de kast laat hangen.

Voor de aankomende zomer periode ben ik op zoek naar een 'casual/feestelijk' pak wat ik kan aantrekken bij feesten (bruiloft ed.), (diploma) uitreikingen,  en (chique) uitstapjes.

Nu zat ik te denken aan een pak dat blauw van kleur is, een slanke pasvorm heeft, waarbij het jasje iets korter en de revers iets smaller zijn dan traditioneel.

Vanwege het zomerse weer en het informele karakter denk ik dat een ongevoerde pak een mooie optie zou zijn. Ik zou wederom voor mtm willen gaan, maar bespoke sluit ik zeker niet uit. Ik heb het idee dat SuSu mij niet kan voorzien in deze wensen, en zou dus graag willen kijken naar een ander zaak.

Graag zou ik jullie suggesties willen horen,  zowel over het pak, als de mogelijke kledingzaken die mij hiermee kunnen verder helpen.  Als het mogelijk is zou ik ook graag een grove prijsschatting van jullie willen horen bij de aanbevolen zaken. Ik blijf immers een Hollander.  ;D

marsvos

• Gebruiker
  • The fantastic Marsvos
    • Bekijk profiel
    • Tumblr
Reactie #1897 Gepost op: 01 april 2014 - 23:21:34
Voor casual en zomer zou ik voor een (blauw) katoen pak gaan, als je tevreden bent bij SuSu zou ik daar informeren (helemaal nu ze Munro hebben moet dat toch wel kunnen), en anders kan je gaan kijken bij bijvoorbeeld Vanita of aanbieders van Munro zoals Oger.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1898 Gepost op: 01 april 2014 - 23:51:27
de lokale herenspeciaalzaak die ik het liefst zou willen verbranden, maar vanwege sentimentele gevoelens toch in de kast laat hangen.

:shock:

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1899 Gepost op: 01 april 2014 - 23:57:09
Voor casual en zomer zou ik voor een (blauw) katoen pak gaan, als je tevreden bent bij SuSu zou ik daar informeren (helemaal nu ze Munro hebben moet dat toch wel kunnen), en anders kan je gaan kijken bij bijvoorbeeld Vanita of aanbieders van Munro zoals Oger.

Katoen zou ik mijden draped niet mooi! Beter een mixje van wol/zijde/linnen
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1900 Gepost op: 02 april 2014 - 08:38:37
:shock:

Ik dacht ook al: daar wil ik bij zijn.

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1901 Gepost op: 02 april 2014 - 09:03:44
Voor de aankomende zomer periode ben ik op zoek naar een 'casual/feestelijk' pak wat ik kan aantrekken bij feesten (bruiloft ed.), (diploma) uitreikingen,  en (chique) uitstapjes.

Nu zat ik te denken aan een pak dat blauw van kleur is, een slanke pasvorm heeft, waarbij het jasje iets korter en de revers iets smaller zijn dan traditioneel.

Ondanks jouw tegenstrijdige wensen: casual/feestelijk versus formele gelegenheden als diploma-uitreikingen, bruiloften en chique uitstapjes (whatever that may be), raad ik jou aan om naar Oger te gaan. Zij maken gebruik van Munro.

Gevoerd, ongevoerd, grootte van de revers etc. is daar allemaal te bepalen. Voor een pak, reken op 800-1000 euro.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1902 Gepost op: 02 april 2014 - 09:13:30
..,.één rtw pak van de lokale herenspeciaalzaak die ik het liefst zou willen verbranden, maar vanwege sentimentele gevoelens toch in de kast laat hangen.

...

Ik blijf immers een Hollander.  ;D
Financiële gevoelens zal je bedoelen ;)

Mannequin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1903 Gepost op: 02 april 2014 - 09:38:32
Financiële gevoelens zal je bedoelen ;)

En emotioneel. Het is het allereerste pak dat ik gekocht heb.

Eenmaal mtm nooit meer rtw. Ben een beetje bang dat wanneer ik eenmaal bespoke kies, ik nooit meer terug wil naar mtm.

Ondanks jouw tegenstrijdige wensen: casual/feestelijk versus formele gelegenheden als diploma-uitreikingen, bruiloften en chique uitstapjes (whatever that may be), raad ik jou aan om naar Oger te gaan. Zij maken gebruik van Munro.

Gevoerd, ongevoerd, grootte van de revers etc. is daar allemaal te bepalen. Voor een pak, reken op 800-1000 euro.

Dank! Zal binnenkort eens binnenlopen. Welke vestiging is aan te raden? Amsterdam, Den Haag of Rotterdam?

Pico

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1904 Gepost op: 02 april 2014 - 10:05:40
Ik ben alleen bekend met hun vestiging in Amsterdam. Zeer content over de maatwerkafdeling en hun service.
De vestigingen in Rotterdam en Den Haag zullen vast en zeker ook voldoen.
Succes!