Heren, ik doe wederom een beroep op jullie kennis en kunde van de pakkenwereld.
Momenteel ben ik eigenaar van twee mtm-'business' pakken van Suitsupply, en één rtw pak van de lokale herenspeciaalzaak die ik het liefst zou willen verbranden, maar vanwege sentimentele gevoelens toch in de kast laat hangen.
Voor de aankomende zomer periode ben ik op zoek naar een 'casual/feestelijk' pak wat ik kan aantrekken bij feesten (bruiloft ed.), (diploma) uitreikingen, en (chique) uitstapjes.
Nu zat ik te denken aan een pak dat blauw van kleur is, een slanke pasvorm heeft, waarbij het jasje iets korter en de revers iets smaller zijn dan traditioneel.
Vanwege het zomerse weer en het informele karakter denk ik dat een ongevoerde pak een mooie optie zou zijn. Ik zou wederom voor mtm willen gaan, maar bespoke sluit ik zeker niet uit. Ik heb het idee dat SuSu mij niet kan voorzien in deze wensen, en zou dus graag willen kijken naar een ander zaak.
Graag zou ik jullie suggesties willen horen, zowel over het pak, als de mogelijke kledingzaken die mij hiermee kunnen verder helpen. Als het mogelijk is zou ik ook graag een grove prijsschatting van jullie willen horen bij de aanbevolen zaken. Ik blijf immers een Hollander.