Citaat van: "Camiceria"Ik denk dat je met 300 wel erg aan de krappe kant zit voor je wensen; pak + 2 hemden + das. Ik zou er 100 e extra aan besteden en dan gewoon alles bij SuSu halen. Pak 250, hemd 2 * 50, das 25 en dan heb je nog 25 e over kousen en weet ik veel.dat pak+hemd+2stropdassen voor minder dan 300e is een aanbieding van een herenzaak, verwacht ook niet dat ik zoiets elders kan krijgen.
Ik denk dat je met 300 wel erg aan de krappe kant zit voor je wensen; pak + 2 hemden + das. Ik zou er 100 e extra aan besteden en dan gewoon alles bij SuSu halen. Pak 250, hemd 2 * 50, das 25 en dan heb je nog 25 e over kousen en weet ik veel.
Schoenen en een riem/bretels?Nee maar serieus, Clay, heb je daar al aan gedacht? Niets zo storend als een mooi pak met lelijke schoenen er onder.
Citaat van: "Clay"Citaat van: "Camiceria"Ik denk dat je met 300 wel erg aan de krappe kant zit voor je wensen; pak + 2 hemden + das. Ik zou er 100 e extra aan besteden en dan gewoon alles bij SuSu halen. Pak 250, hemd 2 * 50, das 25 en dan heb je nog 25 e over kousen en weet ik veel.dat pak+hemd+2stropdassen voor minder dan 300e is een aanbieding van een herenzaak, verwacht ook niet dat ik zoiets elders kan krijgen.De 'lokale herenmodezaak' zoals er in ieder dorp wel een is, is m.i. de slechtse plek om een pak te kopen. Er komen klanten die totaal niet kritisch zijn, en van concurrentie is nauwelijks sprake.
De 'lokale herenmodezaak' zoals er in ieder dorp wel een is, is m.i. de slechtse plek om een pak te kopen. Er komen klanten die totaal niet kritisch zijn, en van concurrentie is nauwelijks sprake.
Omdat dit het 1e pakkentopic is een snelle foto van mij in m'n eerste pak (van SuSu).
Tenzij het een 3-knoops is en de bovenste knoop los mag