Auteur Topic: Het grote "Mijn eerste pak" topic  (795739 keer gelezen)

Taros

• Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #90 Gepost op: 03 april 2006 - 23:47:25
lol, daar was ik al bang voor. Helaas is het een aardig eindje reizen. Ik zal proberen de foto's zo snel mogelijk online te krijgen!

Bedankr voor alle hulp tot zover!  :idea:

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #91 Gepost op: 03 april 2006 - 23:49:02
Citaat van: "Taros"
lol, daar was ik al bang voor. Helaas is het een aardig eindje reizen. Ik zal proberen de foto's zo snel mogelijk online te krijgen!

Bedankr voor alle hulp tot zover!  :idea:

:lol: Trek gewoon een keer je pak aan en maak wat foto's en vraag dan nog een keer om onze mening.
Hopelijk ben je iets wijzer geworden van ons gebral  :lol:
Quotidie potest esse ultimo die

Taros

• Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #92 Gepost op: 03 april 2006 - 23:50:48
het is alleen dat het pak binnen 7 dagen terug moet, als ik besluit het niet te houden ;).

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #93 Gepost op: 03 april 2006 - 23:52:14
het is alleen dat het pak binnen 7 dagen terug moet, als ik besluit het niet te houden ;).

Gewoon houden en dan achteraf kan je nog dingen laten aanpassen.
mits dit nodig is natuurlijk  :wink: (he Merlino en Rogier)  :lol:

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #94 Gepost op: 03 april 2006 - 23:52:37
Ik snap het überhaupt niet helemaal. Je koopt een pak in een winkel, dan mag je het zeven dagen testen ofzo? En daarna ga je naar ze terug en dan korten ze de broekspijpen en mouwen in ofzo?
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #95 Gepost op: 03 april 2006 - 23:53:28
Citaat van: "Merlino"
Ik snap het überhaupt niet helemaal. Je koopt een pak in een winkel, dan mag je het zeven dagen testen ofzo? En daarna ga je naar ze terug en dan korten ze de broekspijpen en mouwen in ofzo?

Testrit  :lol:

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #96 Gepost op: 03 april 2006 - 23:53:48
het is een outlet, je hebt gewoon 7 dagen om het pak terug te brengen en geld terug te krijgen, neem ik aan :oops:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #97 Gepost op: 03 april 2006 - 23:53:56
Citaat van: "Merlino"

Ik denk gewoon ruilen binnen 7 dagen.
This, madame, is Versailles.

Taros

• Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #98 Gepost op: 03 april 2006 - 23:54:28
ruilen idd, maar daarbij wel dat het geen probleem was om het terug te brengen. Hij past al erg goed, maar als ik het zeker wist mocht ik hem dan ook nog laten perfectioneren.

Overigens is het wel zo dat dan die korting van m'n vriend ook vervalt, dus dat zou wel balen zijn.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #99 Gepost op: 03 april 2006 - 23:59:34
ruilen idd, maar daarbij wel dat het geen probleem was om het terug te brengen. Hij past al erg goed, maar als ik het zeker wist mocht ik hem dan ook nog laten perfectioneren.

Overigens is het wel zo dat dan die korting van m'n vriend ook vervalt, dus dat zou wel balen zijn.

Dan ga je hem toch niet terug brengen :?

Nu betaal je 600 voor 2 pakken. Als jij hem terug brengt betaalt die vriend van je rond de 600 voor 1 pak....

hierbij neem ik tenminste aan dat elk pak rond de 600 kost?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #100 Gepost op: 04 april 2006 - 11:41:54

wat is dan het hele probleem? wat een aantal hier ervan vinden? Het gaat totaal niet om het merk(hier dragen leden ook H&M/Zara/WE). Het gaat erom dat het kleur je staat en dat het je goed past.

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #101 Gepost op: 04 april 2006 - 15:17:46
WE  [-X  ](*,)  :-#  =;  [-(

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #102 Gepost op: 04 april 2006 - 15:31:39
is het niet zo dan? volgens mij wel

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Je 1e pak
Reactie #103 Gepost op: 04 april 2006 - 15:41:56
Citaat van: "ruby tuesday"
is het niet zo dan? volgens mij wel

Inderdaad, en lekker boeie of iemand WE draagt of niet. Vriend van me draagt het ook veel (de pakken) en het ziet er zeker in vergelijking met de gemiddelde NL-er prima uit en bovendien voelt die zich er prima in...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Napoleon

• Gast
Je 1e pak
Reactie #104 Gepost op: 04 april 2006 - 19:46:41
Citaat van: "Jacob"
WE  [-X  ](*,)  :-#  =;  [-(
maak je niet druk