Hallo heren, mijn naam is Yoshi en ben nieuw op dit forum.Ik weet niet of ik in het goede "hoofdstuk" zit, maar ik was aan het zoeken onder "Pak", en kon de naam Sir Max niet vinden.Deze staat wel onder schoenen, dus vandaar.
Ik ben gisteren daar geweest om mij te laten voorlichten over een maatpak en aangezien ik er nog niet zo heel veel vanaf weet leek het mij wel handig om jullie te raadplegen. Ik ben op mijn zoektocht naar een maatpak bij verschillende adressen geweest, maar raakte nou niet echt opgewonden van wat er werd aangeboden.Veelal erg klassiek en stijf.Het merk Attolini kwam voor mij qua uitstraling het dichtst bij wat mij aanspreekt,heel geraffineerd, maar wel een forse prijs.Door een collega van mij werd ik getipt op Sir Max, waar hij altijd zijn schoenen koopt en een keer een maatjasje heeft gekocht.Dit sprak mij qua styling/snit erg aan en deed mij denken aan wat ik tot nu toe van Attolini had gezien.Vandaar mijn bezoek aan deze zaak.Wat mij in ieder geval opviel was de vriendelijke en zeer deskundige aanpak daar, iets dat ik in andere winkels op z'n zachtst gezegd toch anders ervaren heb, met als uitzondering Pauw. Voordat ik tot een eventuele opdracht overga, wil ik graag van jullie horen of en wat voor ervaringen jullie hiermee hebben.Bij voorbaat dank.