Verkwikkend om ook eens wat kritiek over ze te lezen. Heb nooit de moeite willen nemen er iets over te willen schrijven, omdat ik dacht dat het aan mij zou liggen.
Vooropgesteld, ik heb er nog nooit een paar schoenen gekocht, maar ik heb daar wel verschillende keren verschillende schoenen gepast, met de daadwerkelijke intentie een paar te kopen. De keren dat ik binnen ben geweest hebben ze mij ook niet weten te overtuigen, kan niet goed duiden waarom, maar dat ze vooral adviseren naar wat ze zélf goed bij je voeten vinden passen klinkt me niet vreemd. Of ik kwam voor iets specifieks en dan hadden ze dat niet en kwamen ze niet met gelijksoortige alternatieven maar stuurden ze een beetje op een totaal andere schoen aan. Wat me daar ook is opgevallen, ook bij andere klanten in de winkel, is dat ze imo 'extreem voorzichtig' zijn met je te laten lopen met een paar schoenen aan, omdat ze absoluut niet willen dat er een plooi in de nieuwe schoenen komt. Ergens begrijpelijk, maar toch. :-k Ook heb ik de keren dat ik wegging zonder koop een beetje het gevoel gehad dat ze het toch wel zonde van hun tijd hebben gevonden om een klant te helpen die uiteindelijk niets koopt.
Bij zaken van vergelijkbaar aanbod en een vergelijkbaar kennisniveau moet ik zeggen dat ik bij S&S in Maastricht een (veel) beter gevoel heb.