Auteur Topic: Arnhem  (53975 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #90 Gepost op: 07 januari 2007 - 18:51:06
Citaat van: "Gnis"
Nogmaals thx Vortex!

Geen probleem, jammer dat Smits dicht was anders had je nog een mooi paar Santoni's kunnen meenemen :)

Barry Lyndon

• Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #91 Gepost op: 26 juni 2007 - 15:47:42
Weet iemand of Town & Country al aan de 50% korting zit?
Meliora Cogito

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #92 Gepost op: 28 juni 2007 - 22:25:06
Citaat van: "Barry Lyndon"
Weet iemand of Town & Country al aan de 50% korting zit?

Inderdaad een goede vraag, misschien dat ik zaterdagmorgen nog even snel langs ga om te kijken. Uiteraard laat ik het hier weten.

Bij Tijssen (Nijmegen) trouwens nu wel sale, in de kelder voor 50% en meer en huidige collectie nu 20% korting!

Mr Cheap

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #93 Gepost op: 28 juni 2007 - 22:50:28
Uitverkoop is inderdaad begonnen, Town and Country heeft een nieuwe eigenaar en hoe luidt het spreekwoord ook al weer?? Of het ooit wordt zoals 't geweest is.... Tijd zal het leren maar tot op heden in ieder geval niet. Er hangen labels aan specifieke kleding met 50% korting maar lang niet op alles zoals dat voorheen het geval was. Korting is soms op kleding van vorig jaar zomer.

Mr Cheap

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #94 Gepost op: 28 juni 2007 - 22:51:15
Uitverkoop is inderdaad begonnen, Town and Country heeft een nieuwe eigenaar en hoe luidt het spreekwoord ook al weer?? Of het ooit wordt zoals 't geweest is.... Tijd zal het leren maar tot op heden in ieder geval niet. Er hangen labels aan specifieke kleding met 50% korting maar lang niet op alles zoals dat voorheen het geval was. Korting is soms op kleding van vorig jaar zomer.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #95 Gepost op: 28 juni 2007 - 22:56:04
Inderdaad Mr Cheap, ken het verhaal ook (gehoord van Loek). Zag ook al dat er ging Borrelli broeken meer hangen en ik heb ook gehoord dat ze geen nieuwe Borrelli dassen meer krijgen.

Ben ook benieuwd of de tijden van 70% ooit nog gaan komen. Heb me hoop nu gevestigd op Tijssen  :lol:

Mr Cheap

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #96 Gepost op: 28 juni 2007 - 23:02:21
Vortex, is er bij Tijssen dan een andere uitverkoop strategie dan voorheen? Vond deze nl niet zo heel spannend (qua korting). Zeer aardige man overigens die Louk, wat ik van de nieuwe eigenaar moet zeggen weet ik nog niet...

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #97 Gepost op: 28 juni 2007 - 23:16:13
Tjah bij Tijssen begint de korting laag en gaat verder omhoog naar mate de sale duurt. De huidige collectie zal tot 50% gaan (ligt aan kwaliteit van spul, bv PZ Sartoriale zal minder snel naar 50% droppen dan een PZ Concept).

Maar toch ligt er soms wat moois tussen, zo heb ik vorige week een leuke Borrelli boek gescoord voor 50 euro. Goed opletten dus en om de 2 weken even langs gaan om te kijken of ze nog verder zijn gezakt.

Vind Louk van T&C ook een hele aardige vent, hetzelfde geldt voor Henjo (die nu bij Tijssen werkt). Die Maarten nog niet gesproken. Nieuw maatwerk van T&C vind ik ook niet echt interessant.

Barry Lyndon

• Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #98 Gepost op: 29 juni 2007 - 23:25:18
Bij Tijssen staan sinds kort ook wat aardige schoenen in de uitverkoop, het meeste met 30% korting (o.a. Santoni), maar ook een enkele 50% (o.a. Boss). Heb niet echt gelet op de maten. Ook wat accessoires met 50% korting trouwens, niet heel veel helaas, o.a. een paar Armani zonnebrillen, Pal Zileri horloges.

Ik ga binnenkort ook eens kijken bij Town & Country. De 70% sales daar zijn legendarisch, ideaal voor de arme student :lol:  Hopelijk blijft dat bestaan.

Mocht iemand nog iets interessants gezien hebben in de regio Arnhem/Nijmegen... Keep us posted!
Meliora Cogito

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #99 Gepost op: 30 juni 2007 - 03:44:03
Denk dat ik morgen even rondje Nijmegen en Arnhem doe. Moet toch nog wat spullen halen, ik houd jullie op de hoogte.

Tip: Bij Hoogenboom "mode" in Nijmegen hebben ze nu ook Jacob Cohen jeans voor normale prijzen. Ik weet niet wat ze normaal doen met uitverkoop (omdat het zo'n buttwinkel is) maar wie weet wat die dingen gaan doen. Volgens mij worden er niet veel verkocht dus als we geluk hebben kunnen we met wat mooie korting iets meenemen (en vergeet niet: zelfs met korting proberen af te dingen !!!).

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #100 Gepost op: 30 juni 2007 - 18:34:45
Ok makkers, ben even langs T&C geweest vandaag. Het is net wat Mr Cheap zegt: meeste is 30% en het oude spul is 50%. Volgens de verkoper komen de tijden van 70% en meer niet meer terug :(
Borrelli lag er ook niet meer en kwam niet meer...

Mr Cheap

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #101 Gepost op: 01 juli 2007 - 15:44:50
Indien je in Arnhem gaat shoppen kun je ook bij Wil Klaasen gaan kijken, zit achter T&C. Collectie is komt deels overeen maar verkopen bv ook Santoni, RL en Hackett.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #102 Gepost op: 01 juli 2007 - 20:19:04
Citaat van: "Mr Cheap"
Indien je in Arnhem gaat shoppen kun je ook bij Wil Klaasen gaan kijken, zit achter T&C. Collectie is komt deels overeen maar verkopen bv ook Santoni, RL en Hackett.

Oow aan de singel daar? Nog nooit geweest/van gehoord  :shock: Wat voor'n kortingen hebben ze daar?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #103 Gepost op: 01 juli 2007 - 20:25:39
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Mr Cheap"

Oow aan de singel daar? Nog nooit geweest/van gehoord  :shock: Wat voor'n kortingen hebben ze daar?
website van genoemde.......
http://www.wilklaasenmode.nl/

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #104 Gepost op: 07 oktober 2007 - 12:54:50
Vandaag is d'r geloof ik iets te doen met Caruso, ik ga even kijken! Ben te herkennen aan Hydrogen jeans met italiaans vlaggetje en rode Santoni's (moet niet zo moeilijk zijn dus :))!