Auteur Topic: Arnhem  (53976 keer gelezen)

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #120 Gepost op: 07 januari 2008 - 21:54:15
4-500 euro? Wat ik me van Smits kan herinneren is een doodnormale Nederlandse schoenenzaak. En dat ze een niet bijzondere collectie Santoni (incl wat Limiteds) hadden.

Het gros komt daar echt voor de schoenen van max 150 euro lijkt me. Niet het segment waar er veel advies te geven valt.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #121 Gepost op: 07 januari 2008 - 21:56:01
Citaat van: "Sergio"
Het meeste komt helaas toch neer op interesse, veel verkopers interesseren zich gewoonweg niet voor de producten die ze verkopen. Het enige dat ze hopen is dat de klant snel ophoepelt en de dag snel voorbij is.

Zal ook voor een belangrijk deel meespelen. Daarnaast komt het imo mede door de ontwikkeling dat tegenwoordig iedere [overdrijf] van Haren en Dolcis [overdrijf\] Santoni en Magnanni verkoopt. Veel 'gewone' schoenenwinkels die nooit echt in het dure segment hebben verkocht, doen vrij plotseling zo'n merk erbij omdat het nu ineens goed verkoopt. De verkopers/ sters in dit soort winkels zijn het simpelweg niet gewend om dit soort vragen over leesten en maakwijzen te krijgen.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #122 Gepost op: 07 januari 2008 - 23:35:31
Citaat van: "Stromen"
4-500 euro? Wat ik me van Smits kan herinneren is een doodnormale Nederlandse schoenenzaak. En dat ze een niet bijzondere collectie Santoni (incl wat Limiteds) hadden.

Het gros komt daar echt voor de schoenen van max 150 euro lijkt me. Niet het segment waar er veel advies te geven valt.

Smits schoenen is een behoorlijk dure schoenenzaak. Veel damesschoenen van Prada, Gucci, Tod's e.d.. De uitstraling van de winkel en het personeel zijn daarentegen standaard.

Ik vind het wel een beetje jammer dat Santoni de laatste tijd in te veel reguliere winkels wordt verkocht. Het is een exclusief product en de winkel moet dit ook uitdragen.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #123 Gepost op: 08 januari 2008 - 08:41:26
Citaat van: "foto010101"
Citaat van: "Stromen"

Smits schoenen is een behoorlijk dure schoenenzaak. Veel damesschoenen van Prada, Gucci, Tod's e.d.. De uitstraling van de winkel en het personeel zijn daarentegen standaard.

Ik vind het wel een beetje jammer dat Santoni de laatste tijd in te veel reguliere winkels wordt verkocht. Het is een exclusief product en de winkel moet dit ook uitdragen.

Ik heb gehoord dat er de laatste tijd wat verkooppunten zijn afgevallen. Dat Beerens juist die kan meer op wil omdat er idd de laatste tijd enorm veel winkels zijn die het imago onderuit halen. Dan hebben ze een model of 4-5 in een maat of 6.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #124 Gepost op: 11 maart 2008 - 12:30:32
Vandaag het boekje van T&C ontvangen. Ze hebben weer veel mooie nieuwe dingen binnen!

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #125 Gepost op: 11 maart 2008 - 17:35:33
Moet zeggen dat ik er niet kapot van ben, heb 'm even snel doorgebladerd en moest eerst erg lachen om de persoonlijke motto's en quotes die 'maarten' met ons wilde delen... En qua pakken vond ik het net allemaal even te traditioneel.

Ga van de week wel weer eens live kijken of ze iets leuks hebben.

Koop tegenwoordig ook regelmatig bij Passo Italia in de bakkerstraat. Niet zo'n heel uitgebreid asortiment, maar voor casual erg leuk spul en prima slanke fit!
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #126 Gepost op: 11 maart 2008 - 18:06:53
Citaat van: "adelante"
Moet zeggen dat ik er niet kapot van ben, heb 'm even snel doorgebladerd en moest eerst erg lachen om de persoonlijke motto's en quotes die 'maarten' met ons wilde delen... En qua pakken vond ik het net allemaal even te traditioneel.

Ga van de week wel weer eens live kijken of ze iets leuks hebben.

Koop tegenwoordig ook regelmatig bij Passo Italia in de bakkerstraat. Niet zo'n heel uitgebreid asortiment, maar voor casual erg leuk spul en prima slanke fit!

Wat betreft die persoonlijke uitspraken kan ik slechts zeggen dat ik dat ook een beetje overdone vind! Water by Maarten is een lachertje :D. De indruk wordt gewekt dat we in het land van Maarten zijn beland...

Naar mijn mening hebben ze genoeg mooie dingen, maar misschien ben ik ook wel een beetje traditioneel ingesteld. Overigens, de collectie van Etro zal je misschien meer aanspreken.

Export

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #127 Gepost op: 15 maart 2008 - 16:53:57
Iemand nog evt. andere zaken waar ze de betere schoen verkopen?

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #128 Gepost op: 18 maart 2008 - 15:49:31
Citaat van: "Export"

Ik ken alleen Smits in arnhem, waar ze leuke schoentjes verkopen. Van Dael heeft wel Magnanni tegenwoordig en T&C verkoopt soms wat modellen van Sutor Mantellassi.

Nieuwe boekje van T&C staat online voor de liefhebber:

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Arnhem
Reactie #129 Gepost op: 18 maart 2008 - 17:31:34
Citaat van: "adelante"
Citaat van: "Export"

Ik ken alleen Smits in arnhem, waar ze leuke schoentjes verkopen. Van Dael heeft wel Magnanni tegenwoordig en T&C verkoopt soms wat modellen van Sutor Mantellassi.

Nieuwe boekje van T&C staat online voor de liefhebber:

Fraai gedaan!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #130 Gepost op: 07 april 2008 - 16:06:21
Hoorde vandaag bij SebastienF in Nijmegen dat ze hopen a.s. woensdag een "The Art of Camouflage-shop" te openen aan de Bakkerstraat (tegenover soc13ty).

:)

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #131 Gepost op: 08 april 2008 - 10:53:48
Hopelijk met meer keuze in mouwlengte, want dat is maar droevig vind ik.

Heeft iemand overigens ervaring met het aanmeten van een shirt/jasje/pak bij T&C?

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #132 Gepost op: 18 april 2008 - 14:02:06

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #133 Gepost op: 18 april 2008 - 14:09:03
Zelf al wezen kijken, Adelante?

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #134 Gepost op: 18 april 2008 - 14:30:28
nog niet, loop morgen wel even langs :)