Omdat er ook mensen zijn die graag een borstzak willen
Citaat van: "gusto napolitano"Stukje naar boven daar staat de website.excuses verkeerd gekeken!ziet er allemaal wel ok uit die site. maar volgens mij is het gewoon een doorsnede merkje waar er al zovelen van zijn...
Stukje naar boven daar staat de website.
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "gusto napolitano"Stukje naar boven daar staat de website.excuses verkeerd gekeken!ziet er allemaal wel ok uit die site. maar volgens mij is het gewoon een doorsnede merkje waar er al zovelen van zijn...Hahah hoe kun je nou zo'n conclusie trekken als je nog NOOIT zo'n oriAn hemd hebt gezien. Je maakt je nu wel heel belachelijk
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "gusto napolitano"Stukje naar boven daar staat de website.excuses verkeerd gekeken!ziet er allemaal wel ok uit die site. maar volgens mij is het gewoon een doorsnede merkje waar er al zovelen van zijn...Hahah hoe kun je nou zo'n conclusie trekken als je nog NOOIT zo'n oriAn hemd hebt gezien. Je maakt je nu wel heel belachelijk Komaaan vortex, neusje van de zalm wordt hier (SF) besproken. Daarnaast zijn er een heel aantal ook leuke merken, maar gewoon wat meer doorsnede, niets mis mee hoor, daar niet van
Zo zie je maar Vortex vreemde merken doen het hier slecht.Ik had ze bij Eduard Pelger gezien en ze zien er niet slecht uit eerder mooi.
Ik rep ook niet over slecht, integendeel, ik stel me neutraal opWaar wil je naartoe vortex
maar volgens mij is het gewoon een doorsnede merkje waar er al zovelen van zijn...
Citaat van: "gusto napolitano"Zo zie je maar Vortex vreemde merken doen het hier slecht.Ik had ze bij Eduard Pelger gezien en ze zien er niet slecht uit eerder mooi.Hoeveel handwerk?
Heheh ik zal eens wat pics posten morgen verdomme
en dat maakt het exclusief?
Citaat van: "Napoleon"en dat maakt het exclusief?Nee Borrelli etc zitten ook in een doos.