Citaat van: "DuC"Ben ook erg benieuwd naar het merk en heb je mischien ook pics en specs van zo'n shirt?Gewoon goede kwaliteit hemden, vergelijkbaar met de andere toppertjes als Borrelli/Barba.Voor 95 Euro laat ik die kans niet liggen in ieder geval!
Ben ook erg benieuwd naar het merk en heb je mischien ook pics en specs van zo'n shirt?
Op de 26ste kun je er langs voor Canali maatpakken en Orian maathemden voor 95 euro! Laat zeker een mooi hemd aanmeten, 95 euro is geen geld voor Orian!
Citaat van: "Vortex"Op de 26ste kun je er langs voor Canali maatpakken en Orian maathemden voor 95 euro! Laat zeker een mooi hemd aanmeten, 95 euro is geen geld voor Orian!Is dat RTW of MTM?
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Vortex"Op de 26ste kun je er langs voor Canali maatpakken en Orian maathemden voor 95 euro! Laat zeker een mooi hemd aanmeten, 95 euro is geen geld voor Orian!Is dat RTW of MTM?"Op deze dag is Orian aanwezig met zijn stoffen. Voor de aantrekkelijke prijs van 95 Euro kunt u naar keuze uw overhemd samenstellen."
Stukje naar boven daar staat de website.
Citaat van: "gusto napolitano"Stukje naar boven daar staat de website.excuses verkeerd gekeken!ziet er allemaal wel ok uit die site. maar volgens mij is het gewoon een doorsnede merkje waar er al zovelen van zijn...
maar dat kies je uiteraard niet bij M2M
Citaat van: "Napoleon"maar dat kies je uiteraard niet bij M2MBen ik met je eens, snap niet waarom ze het laten zien op de website
Citaat van: "Bachelor"Citaat van: "Napoleon"maar dat kies je uiteraard niet bij M2MBen ik met je eens, snap niet waarom ze het laten zien op de website Omdat er ook mensen zijn die graag een borstzak willen